Thats the spirit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef shifto het volgende:
8 Augustus even een evaluatie gesprek geregeld. Ik wil meer geld gvd
Tot hoe laat kun je uitslapen morgen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook
en morgen een uur ofzo later beginnen![]()
uurtje of 8 , max 9quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Tot hoe laat kun je uitslapen morgen?
quote:
quote:
student?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:21 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Das kut! Ik word al gek als ik om half 11 mijn bed uit moet, ik ben echt een held in opstaan...
Jaquote:
Arbeidsongeschikt omdat ik chronisch ziek benquote:
Geil. Ben je het zusje van hara?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Arbeidsongeschikt omdat ik chronisch ziek ben
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
Uhm.. die neem ik terug?quote:
Doe ik! Als het goed is studeer ik in december af, dus dan is de fun voorbijquote:
We kunnen samen wel gaan rolstoelen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Doe ik! Als het goed is studeer ik in december af, dus dan is de fun voorbij
Ik ben wel van plan te gaan werken als ik klaar ben met mijn studie!quote:
Dag pop.quote:
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas elke dag om half 9 uit mn bedquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah als de wekker om half 7 rammelt ga je kapot(ik wel
)
Ikkuh welquote:
neeeheeee rolstoelenquote:
/jaloers modesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas elke dag om half 9 uit mn bed
1)Waarom ben je hier nooit meer?quote:
Haha ik zit gelukkig de komende jaren nog niet in een rolstoel! (Ik kom uiteindelijk wel in een rolstoel te zitten maar waarschijnlijk pas als ik 40/50 ben)quote:
1. Was een beetje fok-moequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
1)Waarom ben je hier nooit meer?
2)Waar nu wel?
Hoeft niet hoor!quote:
Nee. Ik zag je foto nog langskomen in het userfototopic vandaag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
1. Was een beetje fok-moe
2. Hier+abo
Heb je me gemist?
Touwtje aan de auto vastknopen en dan gassenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
mangler op volle vaart door de bocht trekken! Met een helmpje op
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aanquote:
Klopt ja. Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zag je foto nog langskomen in het userfototopic vandaag.
Ik heb je er vijf voor teruggegeven. Daarom ben je hier he?
Ow ben jij er zo 1quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aan
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
Mang, je mag achterop bij Skv op de motort.
Haha, stiekem welquote:
Als ik in een rolstoel zou zitten dan zou ik er zo'n botsauto-kabel bovenaan knopen met brandend vuurwerk. OMG een botsauto-er zonder stroomnet EPISCH.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aan
Wil jij ook in de rolstoel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat heb je goed gezien
Ik dus niet hèquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
ssst ne nequote:
Ga jij me dan duwen?quote:
Heb je gelijk in hoor! Het was ook alleen maar de eerste 3 maanden leuk, daarna was de lol er wel vanaf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dus niet hèRolstoelers en winkelwagens die denken dat de straat en winkel van hen is, ga keihard deaaauuddd.
Ik haat fietsenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja wadan? Wil je bij mij achterop? Ik heb alleen een fiets
Nee, dan knoop ik je achter mijn motort. Moet je wel een kapje op tegen de uitlaatgassen. Gaan we lekker tussen het winkelende publiek. En dan krijg je een leuke oranje vlag zodat iedereen je ziet.quote:
Die laatste drie, vier posts van jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook in de kofferbak van mijn auto.
Tjah waarom verlaat je het doel dan ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom wist ik nou al dat dat anders geinterpreteerd zou worden
Daaromquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah waarom verlaat je het doel dan ook.
Blond is niet je echte haarkleur?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom wist ik nou al dat dat anders geinterpreteerd zou worden
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
Ik ga een broek kopen. Tot later.
dagdoei lieverds
superdoeiquote:
quote:
quote:
1 van 200 euro?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
Ik ga een broek kopen. Tot later.
dagdoei lieverds
quote:
ssst ne nequote:
Wie weet..quote:
Heyyy Murderaaaquote:
Hier en daar beetje tijd snoepen en je hoeft nog maar 30min!quote:
Ben je koude schouder aan het binnenhengelen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier en daar beetje tijd snoepen en je hoeft nog maar 30min!
School, werk, mama zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij inh et dagelijks leven?
HIJ is 14 juni 3 jaar gewordenquote:
Nee is een klein meisje manquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je koude schouder aan het binnenhengelen?
Heerlijk subtiel ben je weerquote:
Uitgeperst.. Papa zit in Bredaquote:
En wat voor werk en school doe je?quote:
Zal ik je even uitleggen waar baby's vandaan komen?quote:
Ja, laat het maar eventjes zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Zal ik je even uitleggen waar baby's vandaan komen?
Kun je mij helpen leren hoe dat allemaal werkt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Zal ik je even uitleggen waar baby's vandaan komen?
School: Directiesecretaressequote:
Ik zei niet 'zal ik even laten zien waar ze vandaan komen'quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.![]()
Papa helpt wel met verzorging ofzo?
Haha vooruit, omdat je het zo lief vraagtquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kun je mij helpen leren hoe dat allemaal werkt?
Sorry, ik leer sneller met een live performance.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik zei niet 'zal ik even laten zien waar ze vandaan komen'
Zeg je nu dat je gratis kaartjes kan regelen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
School: Directiesecretaresse
Werk: op festivals, concerten en voetbalwedstrijden catering verzorgen
Bedoelde je wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik zei niet 'zal ik even laten zien waar ze vandaan komen'
Ok.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Haha vooruit, omdat je het zo lief vraagt![]()
Op welke school doe je die opleiding? Schoevers?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:52 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
School: Directiesecretaresse
Werk: op festivals, concerten en voetbalwedstrijden catering verzorgen
Nee dat zeg ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef shifto het volgende:
[..]
Zeg je nu dat je gratis kaartjes kan regelen?
Het is je vergevenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry, ik leer sneller met een live performance.
Zadkine Rotterdamquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Op welke school doe je die opleiding? Schoevers?
Helaas heb ik geen kaartjes tot mijn beschikkingquote:
Yep, zit vol buitenlandersquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Daar zijn altijd schietincidenten en steekpartijen![]()
Aah okay, ik op Schoevers Utrecht.quote:
Op mijn school niet 1quote:
Lucky youquote:
Tsjaa niks aan te doenquote:
I know!quote:
Kusjequote:
Waar heb ik die aan verdient?quote:
Dat zou jij wel leuk vinden hèquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet vragen, gewoon vol op d'r bek pakken.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
Als jullie elkaar nou voor mijn neus ontbroeken is het een ander verhaal natuurlijk.
Zo kwam de 1e baby denk ik al.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:02 schreef Murdera het volgende:
Als jullie elkaar nou voor mijn neus ontbroeken is het een ander verhaal natuurlijk.
Ik geloof dat jij niet zo goed hebt opgelet bij biologiequote:
Ik weet goed genoeg dat mannen niet stil blijven zitten in zon situatie. En dan bedoel ik niet zitten wiebelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 17:06 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij niet zo goed hebt opgelet bij biologie
Jij onderschat mijn luiheid.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet goed genoeg dat mannen niet stil blijven zitten in zon situatie. En dan bedoel ik niet zitten wiebelen
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:08 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik weet goed genoeg dat mannen niet stil blijven zitten in zon situatie. En dan bedoel ik niet zitten wiebelen
Babies maken gvd.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:12 schreef shifto het volgende:
Yep, ik ga maar naar huis. Geen zin meer. Morgen weer een dag
Smakelijk eten alvast mijn lieve forum vriendjes
Nice, wel balen van die leuke collega!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef MohMi het volgende:
takke, eerste borrel met mn nieuwe collegas; episch!!enige minpunt; mn leuke collega is volgens mij al snoorverliefd op een andere collega, die ik ook echt erg aardig vind. daar ga ik dus mooi niet tussen zitten. maar verder; helenaal goed!!
die is nog wel enigszins in beeld, maar nadat ik we tegen elkaar hadden toegegeven dat we elkaar leuk vinden bleef het 5 dagen stil. hij had verteld dat ie onzeker is en moeite heeft met initiatief nemen, en ik had laten weten dat het voor mij ook eng is en dat ik niet als enige telkens de eerste stap wil zetten. maar toch wacht ie telkens op mij to make the first move, en eerlijk gezegd heb ik daar schoon genoeg van. het was gvd al moeilijk om hem te laten weten dat ik em leuk vind. hij mag wel eens moeite voor mij doen imhoquote:
hij is bang om risco te lopen zegt ie, en wacht daarom liever af dan dat ie initiatief neemt. tis wrl jammer maar ben niet verbaasd. heb daarentegen wel ff afgeleerd om een dude eerlijk te vertellen als ik em leuk vind.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel een hele vreemde plottwist zeg, jammer dat het zo loopt.
Trouwens, onzeker? Hij is toch bij jou een paar maal in bed beland? Dafuq is dat dan. Verward hij het niet met bindingsangst?
Ik snap er niks van. Hoezo risico lopen als hij al weet hoe de vlag er bij jou bij hangt. Wel jammer van de conclusie die je eraan hangt, niet elke kerel is zo hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
hij is bang om risco te lopen zegt ie, en wacht daarom liever af dan dat ie initiatief neemt. tis wrl jammer maar ben niet verbaasd. heb daarentegen wel ff afgeleerd om een dude eerlijk te vertellen als ik em leuk vind.
overigens is ie pas 1x in mn bed beland, ben niet zo van et rondneukenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef muhahaha het volgende:
Dat is wel een hele vreemde plottwist zeg, jammer dat het zo loopt.
Trouwens, onzeker? Hij is toch bij jou een paar maal in bed beland? Dafuq is dat dan. Verward hij het niet met bindingsangst?
Ow ik dacht dat het iets meer wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:29 schreef MohMi het volgende:
[..]
overigens is ie pas 1x in mn bed beland, ben niet zo van et rondneukenook al zou ik dat soms wel willen :p
i know, maar heb het toch weer ff afgeleerd. wat ik niet super erg vind; ik wil nu eenmaal een kerel die moeite voor me doet zoals ik dat voor hem doe, en et voor me opneemt zoals ik dat voor hem doe. ala dat betekend dat ik nog ff of heel lang moet wachten, dan doe ik dat 1000x liever dan genoegen nemen met minderquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik snap er niks van. Hoezo risico lopen als hij al weet hoe de vlag er bij jou bij hangt. Wel jammer van de conclusie die je eraan hangt, niet elke kerel is zo hoor.
klopt, dat was et dan ook xDquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het iets meer was, wel een avondje gekletst als ik het me goed herinner
.
zit in de trein! xD en idd, plus vind vrijgezel zijn serieus echt leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:33 schreef muhahaha het volgende:
Aaah, nouja genoeg vissen in de zee toch?
Aan de lader hangen dan!
Ja he, dat vind ik wel relaxed. Niet die zure ex op de bank kijkend naar Dr.Philquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:35 schreef MohMi het volgende:
[..]
zit in de trein! xD en idd, plus vind vrijgezel zijn serieus echt leukfijn met niemand rekening houden, beetje flirten zo af en toe, niets moeten
i like it ^^
echt heerlijkquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja he, dat vind ik wel relaxed. Niet die zure ex op de bank kijkend naar Dr.Phil.
En hoe bevalt je nieuwe broek?quote:
Ik heb ook een shirt gekocht. En primaquote:
Nice!quote:
Heb jij nou zulke grote voeten of lijkt dat door de schoenen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:19 schreef Skv het volgende:
Thanks.Zelf uitgezocht, zonder zeurende helpmeisjes.
Er waren namelijk alleen maar helpmeneren
en die hoeft Skv niet.
Ik zat me er net ook al over te verbazen. Lijkt zo. Heb maat 43.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:20 schreef MohMi het volgende:
[..]
Heb jij nou zulke grote voeten of lijkt dat door de schoenen?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zat me er net ook al over te verbazen. Lijkt zo. Heb maat 43.
Ik zou er een andere kleur schoenen bij aan doen..quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:41 schreef Skv het volgende:
Staat dit? Ik kom er niet uit.
Alleen dat shirt is koud.
[ afbeelding ]
Ja dat sowieso, maar dat jasje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik zou er een andere kleur schoenen bij aan doen..
Dat is staat welquote:
Ik zie er wel meer dan 1quote:
Haha toch niet dezelfde hè?quote:
IK ZIE JE PIEMEL HALF OM HALF LIGGEN!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:41 schreef Skv het volgende:
Staat dit? Ik kom er niet uit.
Alleen dat shirt is koud.
[ afbeelding ]
Haha okquote:
Die heb ik afgelopen zondag op freefestival gezienquote:
Ik afgelopen zondag op stereo sundayquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen zondag op freefestival gezien
hap hap met je krokobil!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:29 schreef Skv het volgende:
Ik ga een biertje pakken.
JOUW BIL IS EEN KROKODIL.
Ik vond het verschrikkelijkquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:33 schreef Skv het volgende:
Ik vind het een bazennummer.
Hè.
Heb ik nu de SC voor me alleen met twee deernes?
Ben gaarrr na die 7 biertjes op de borrelquote:Op donderdag 12 juli 2012 22:38 schreef Skv het volgende:
![]()
Zo. Een biertje en dan slapen. Ben niet eens moe!
Woah kiek 'r dan ligge doar!quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:42 schreef JaleesaJoia het volgende:
Da kan eg niemeer door de beugel ehh
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:45 schreef Skv het volgende:
Verschrikkelijke kutdroom over exlief. Schrok wakker en zit rechtop in bed. Tering
OMG OMG OMG OMG ik gebruik net ook 'althans' in mijn DM naar jou.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:32 schreef Skv het volgende:
*update*
bootmeisje wil afspreken. Althans, ik wil en zij ook.
OH NOES MENTALISMUS!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG ik gebruik net ook 'althans' in mijn DM naar jou.
Gebruik het woord bijna nooit en nu toevallig wel , OMG OMGOMGOMG.
Le gasp!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:01 schreef muhahaha het volgende:
OMG OMG OMG SOULMATES SNEL HUHUUURRR DUMPEN EN MET ESKAVEE SPEEKSELEN!!
Nee mailmeisje = speledingetje en bootmeisje is afgelopenzaterdagmeisje / fb-meisjequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:12 schreef Harajuku. het volgende:
Bootmeisje is mailmeisje is speledingetje, toch?
Ooohh, ik dacht dat je ook met haar maildequote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee mailmeisje = speledingetje en bootmeisje is afgelopenzaterdagmeisje / fb-meisjeGodsamme.
Join the club. Ik moet ook nog best wel veel dingen doen voordat het 4 uur isquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:57 schreef Skv het volgende:
Hoe kan het nu al 12 uur zijn? Ik heb nog geen fuck gedaan.
wees dan eens consequentquote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee mailmeisje = speledingetje en bootmeisje is afgelopenzaterdagmeisje / fb-meisjeGodsamme.
Ik snap het zelf ook niet meer en ik ga hier geen echte namen rondgooien.quote:
Dat snap ik, maar geef iedereen gewoon 1, lees ÉÉN bijnaam en dan is alles opgelostquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet meer en ik ga hier geen echte namen rondgooien.
Lieve indo, mailmeisje, oude indo, bootmeisje, exquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik snap het zelf ook niet meer en ik ga hier geen echte namen rondgooien.
Jawel. Lieve indo was lief meisje waar hij een beetje verliefd op werd en toen wilde zij ineens niet meer maar nu wel weer contact. Oude indo is het meisje waar hij nu steeds heen gaat.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:15 schreef Cue_ het volgende:
lieve indo en oude indo ken ik niet. Maar daar horen we hier eig nooit meer over.. toch?
En ik maar denken dat het bij mij ingewikkeld wasquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
Jawel. Lieve indo was lief meisje waar hij een beetje verliefd op werd en toen wilde zij ineens niet meer maar nu wel weer contact. Oude indo is het meisje waar hij nu steeds heen gaat.
Als we lieve indo nou droopy noemen en oude indo 'indo' dan blijft het begrijpelijker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:17 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jawel. Lieve indo was lief meisje waar hij een beetje verliefd op werd en toen wilde zij ineens niet meer maar nu wel weer contact. Oude indo is het meisje waar hij nu steeds heen gaat.
Nee, want dan wisselen we weer en dat is NIET toegestaanquote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Als we lieve indo nou droopy noemen en oude indo 'indo' dan blijft het begrijpelijker.
Neen! Ik noem ze al sinds het begin oude en lieve, nu ben ik er klaar mee, Eskaveequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:18 schreef Skv het volgende:
[..]
Als we lieve indo nou droopy noemen en oude indo 'indo' dan blijft het begrijpelijker.
Dan hebben we
ex
droopy
indo
bootmeisje
mailmeisje
Ja maar je hebt er zoveheeheeel, dit is lastigquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
hmm, laten we het dan maar bij Crutch houden
Nee, want zo noemen we hem dan alleen als we het OVER hem hebben hequote:Op vrijdag 13 juli 2012 12:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Zou wel hilarisch zijn als iedereen hier hem ineens met sexy beast begon aan te spreken
Crutch is baby gorilla.
Heb je al plannen gemaakt? Ik wil voor een bril + zonnebril gaan kijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 14:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
echt hetis een leuke werkdag maar weekend is wel nog leuker.
vanavond.quote:
Lolquote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:36 schreef WasMachinator het volgende:
Ik ga met de trein en neem mee xD
[ afbeelding ]
Vindt ze vast lekker.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 15:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ga je haar vanavond weer aan stukken scheuren?
Niets mis mee.quote:
Altijd achterlaten zoals je haar hebt aangetroffenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis mee.
En ik zal zelf haar wonden verbinden en ledematen terug aannaaien.Zo ben ik dan ook weer.
Wij zijn eigenlijk wel echt gentlemens.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Altijd achterlaten zoals je haar hebt aangetroffen
Dat stelt me gerustquote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niets mis mee.
En ik zal zelf haar wonden verbinden en ledematen terug aannaaien.Zo ben ik dan ook weer.
ik trein mee! van waar naar waar moet je?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:45 schreef Skv het volgende:
Ik ben kapot en bloedchagrijnig. Nu lekker heel lang treinen.
Hengelo-Apeldoorn, of misschien Hengelo-Bredaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:00 schreef MohMi het volgende:
[..]
ik trein mee! van waar naar waar moet je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |