Thats the spirit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef shifto het volgende:
8 Augustus even een evaluatie gesprek geregeld. Ik wil meer geld gvd
Tot hoe laat kun je uitslapen morgen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook
en morgen een uur ofzo later beginnen![]()
uurtje of 8 , max 9quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Tot hoe laat kun je uitslapen morgen?
quote:
quote:
student?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:21 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Das kut! Ik word al gek als ik om half 11 mijn bed uit moet, ik ben echt een held in opstaan...
Jaquote:
Arbeidsongeschikt omdat ik chronisch ziek benquote:
Geil. Ben je het zusje van hara?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Arbeidsongeschikt omdat ik chronisch ziek ben
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
Uhm.. die neem ik terug?quote:
Doe ik! Als het goed is studeer ik in december af, dus dan is de fun voorbijquote:
We kunnen samen wel gaan rolstoelen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Doe ik! Als het goed is studeer ik in december af, dus dan is de fun voorbij
Ik ben wel van plan te gaan werken als ik klaar ben met mijn studie!quote:
Dag pop.quote:
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas elke dag om half 9 uit mn bedquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah als de wekker om half 7 rammelt ga je kapot(ik wel
)
Ikkuh welquote:
neeeheeee rolstoelenquote:
/jaloers modesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas elke dag om half 9 uit mn bed
1)Waarom ben je hier nooit meer?quote:
Haha ik zit gelukkig de komende jaren nog niet in een rolstoel! (Ik kom uiteindelijk wel in een rolstoel te zitten maar waarschijnlijk pas als ik 40/50 ben)quote:
1. Was een beetje fok-moequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
1)Waarom ben je hier nooit meer?
2)Waar nu wel?
Hoeft niet hoor!quote:
Nee. Ik zag je foto nog langskomen in het userfototopic vandaag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
1. Was een beetje fok-moe
2. Hier+abo
Heb je me gemist?
Touwtje aan de auto vastknopen en dan gassenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
mangler op volle vaart door de bocht trekken! Met een helmpje op
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aanquote:
Klopt ja. Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zag je foto nog langskomen in het userfototopic vandaag.
Ik heb je er vijf voor teruggegeven. Daarom ben je hier he?
Ow ben jij er zo 1quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aan
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
Mang, je mag achterop bij Skv op de motort.
Haha, stiekem welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |