Thats the spirit!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:15 schreef shifto het volgende:
8 Augustus even een evaluatie gesprek geregeld. Ik wil meer geld gvd
Tot hoe laat kun je uitslapen morgen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ook
en morgen een uur ofzo later beginnen![]()
uurtje of 8 , max 9quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Tot hoe laat kun je uitslapen morgen?
quote:
quote:
student?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:21 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]Das kut! Ik word al gek als ik om half 11 mijn bed uit moet, ik ben echt een held in opstaan...
Jaquote:
Arbeidsongeschikt omdat ik chronisch ziek benquote:
Geil. Ben je het zusje van hara?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Arbeidsongeschikt omdat ik chronisch ziek ben
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
Uhm.. die neem ik terug?quote:
Doe ik! Als het goed is studeer ik in december af, dus dan is de fun voorbijquote:
We kunnen samen wel gaan rolstoelen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Doe ik! Als het goed is studeer ik in december af, dus dan is de fun voorbij
Ik ben wel van plan te gaan werken als ik klaar ben met mijn studie!quote:
Dag pop.quote:
Mijn welgemeende excusesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas elke dag om half 9 uit mn bedquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nah als de wekker om half 7 rammelt ga je kapot(ik wel
)
Ikkuh welquote:
neeeheeee rolstoelenquote:
/jaloers modesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kom dan ook pas elke dag om half 9 uit mn bed
1)Waarom ben je hier nooit meer?quote:
Haha ik zit gelukkig de komende jaren nog niet in een rolstoel! (Ik kom uiteindelijk wel in een rolstoel te zitten maar waarschijnlijk pas als ik 40/50 ben)quote:
1. Was een beetje fok-moequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:27 schreef Skv het volgende:
[..]
1)Waarom ben je hier nooit meer?
2)Waar nu wel?
Hoeft niet hoor!quote:
Nee. Ik zag je foto nog langskomen in het userfototopic vandaag.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
1. Was een beetje fok-moe
2. Hier+abo
Heb je me gemist?
Touwtje aan de auto vastknopen en dan gassenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
mangler op volle vaart door de bocht trekken! Met een helmpje op
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aanquote:
Klopt ja. Dat heb je goed gezienquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
[..]
Nee. Ik zag je foto nog langskomen in het userfototopic vandaag.
Ik heb je er vijf voor teruggegeven. Daarom ben je hier he?
Ow ben jij er zo 1quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aan
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:28 schreef Skv het volgende:
Mang, je mag achterop bij Skv op de motort.
Haha, stiekem welquote:
Als ik in een rolstoel zou zitten dan zou ik er zo'n botsauto-kabel bovenaan knopen met brandend vuurwerk. OMG een botsauto-er zonder stroomnet EPISCH.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Ik heb wel een tijdje in een rolstoel gezeten, prachtig altijd als je tegen iemand aan rijd en het is jouw schuld dan bieden ze nog hun excuses aan je aan
Wil jij ook in de rolstoel?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Klopt ja. Dat heb je goed gezien
Ik dus niet hèquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:29 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
ssst ne nequote:
Ga jij me dan duwen?quote:
Heb je gelijk in hoor! Het was ook alleen maar de eerste 3 maanden leuk, daarna was de lol er wel vanaf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dus niet hèRolstoelers en winkelwagens die denken dat de straat en winkel van hen is, ga keihard deaaauuddd.
Ik haat fietsenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja wadan? Wil je bij mij achterop? Ik heb alleen een fiets
Nee, dan knoop ik je achter mijn motort. Moet je wel een kapje op tegen de uitlaatgassen. Gaan we lekker tussen het winkelende publiek. En dan krijg je een leuke oranje vlag zodat iedereen je ziet.quote:
Die laatste drie, vier posts van jouquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je mag ook in de kofferbak van mijn auto.
Tjah waarom verlaat je het doel dan ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom wist ik nou al dat dat anders geinterpreteerd zou worden
Daaromquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tjah waarom verlaat je het doel dan ook.
Blond is niet je echte haarkleur?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:34 schreef JaleesaJoia het volgende:
Waarom wist ik nou al dat dat anders geinterpreteerd zou worden
Toedelsquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
Ik ga een broek kopen. Tot later.
dagdoei lieverds
superdoeiquote:
quote:
quote:
1 van 200 euro?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:35 schreef Skv het volgende:
Ik ga een broek kopen. Tot later.
dagdoei lieverds
quote:
ssst ne nequote:
Wie weet..quote:
Heyyy Murderaaaquote:
Hier en daar beetje tijd snoepen en je hoeft nog maar 30min!quote:
Ben je koude schouder aan het binnenhengelen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef shifto het volgende:
[..]
Hier en daar beetje tijd snoepen en je hoeft nog maar 30min!
School, werk, mama zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat doe jij inh et dagelijks leven?
HIJ is 14 juni 3 jaar gewordenquote:
Nee is een klein meisje manquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben je koude schouder aan het binnenhengelen?
Heerlijk subtiel ben je weerquote:
Uitgeperst.. Papa zit in Bredaquote:
En wat voor werk en school doe je?quote:
Zal ik je even uitleggen waar baby's vandaan komen?quote:
Ja, laat het maar eventjes zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:51 schreef mangler_fcu het volgende:
[..]
Zal ik je even uitleggen waar baby's vandaan komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |