Jammer he, in de geschiedenis klas waren veel luitjes die zaten zuchtend in de klas, want het is al gebeurt.quote:
quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jammer he, in de geschiedenis klas waren veel luitjes die zaten zuchtend in de klas, want het is al gebeurt.
Ik dacht altijd wat een mongolen, en nu sja ze weten gewoon niet beter![]()
Nope irritante zooiquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:48 schreef Viajero het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Interessante klas moet dat zijn geweest!
Ik herken de taal niet boven het Nederlands.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je zou bijna zeggen dat het een bedankje is van Duitse kant aan de Nederlanders
Best krom
Uhmzz wat wordt er gezongen? Iemand de songtekst?quote:
Ik ging er vanuit dat het een vertaling wasquote:Op donderdag 26 februari 2015 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ik herken de taal niet boven het Nederlands.
Vanuit Nederlands perspectief is het oostfront vooral een ver van mijn bed show.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Geerd het volgende:
Even on topic, is het ook niet zo dat het Oostfront vergeten is doordat er eigenlijk niks te halen viel??
Wat moet je met dat land?
Paar boerderijen en koeien? Nou Hitler als je dat graag wilt pak het maar?
Juistquote:Op donderdag 26 februari 2015 23:17 schreef Polacco het volgende:
[..]
Vanuit Nederlands perspectief is het oostfront vooral een ver van mijn bed show.
Fins misschien?quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:58 schreef agter het volgende:
[..]
Ik herken de taal niet boven het Nederlands.
Ik ookquote:
Bij de slag om Narva heeft idd het Nederlands vrijwilligerslegioen gezeten. Lang zelfs. En daar zijn er veel gesneuveld en door de Russen gevangen genomen.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Nee, dat is Ests (wat ze in Estland spreken) en de tekst boven is vrijwel dezelfde als die er onder. Die steen staat op "grenadier heuvel" een onderdeel van de tannenberg linie, laatste positie waar de Nordland divisie stand hield in juli 44 (slag om Narva)
Dat hebben de meeste niet na kunnen vertellen trouwensquote:Op vrijdag 27 februari 2015 11:21 schreef agter het volgende:
[..]
Bij de slag om Narva heeft idd het Nederlands vrijwilligerslegioen gezeten. Lang zelfs. En daar zijn er veel gesneuveld en door de Russen gevangen genomen.
Onderschat Rusland niet.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Geerd het volgende:
Even on topic, is het ook niet zo dat het Oostfront vergeten is doordat er eigenlijk niks te halen viel??
Klopt maar is er iemand die beweert dat Stalin een sympathieke leider is.quote:Op donderdag 26 februari 2015 20:40 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, vergeet niet dat tot Barbarossa Stalin dikke maatjes was met Hitler en de Duitse oorlogsindustrie dapper ondersteunde met strategisch materiaal en ze samen Polen binnenvielen waar Stalin vervolgens hele hordes Poolse officieren liet vermoorden.
Zou dat? Denk niet dat Duitsland zoveel manschappen zou hebben om heel Rusland onder controle te krijgen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 01:49 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Onderschat Rusland niet.
Had Hitler de Sovjet Unie veroverd dan is de kans vrij groot dat Nazi Duitsland de oorlog zou hebben gewonnen.
Olie en grondstoffen ging het om.quote:Op donderdag 26 februari 2015 22:49 schreef Geerd het volgende:
Klopt, ook al hadden ze die gekregen bij Kazachstan, dan nog.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |