quote:Alstom now states that it plans on having it fully homologated for France, Belgium, the Netherlands and Germany in 2013
Huh wat? Advertenties?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
zie vandaag nog bij de advertenties naast dit topic
Die link
Gelukkig kon je duidelijk zien dat het een "duitstreinstel" wasquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:17 schreef Peterselieman het volgende:
Lees net dat er in Nederland Russische treinstellen over de weg en het water vervoerd worden
http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,45183.0.html
Had er wel fotos van willen zien anders.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig kon je duidelijk zien dat het een "duitstreinstel" was![]()
Er was een scootmobiel aangereden. Gelukkig zat er niemand in/op.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 16:02 schreef brandsrus het volgende:
Euhmm ziggyziggyziggy heeft het druk
http://twitter.com/Arriva_NL/status/224138933708136449
Zou het kunnen dat de machinist last had van lichtinval en daarom gedacht heeft: in die nachttreinen zit toch bijna niemand, ik gooi de verlichting in de voorste bak wel uit?quote:Op zondag 15 juli 2012 04:43 schreef Bitlord het volgende:
is er geen verlichting in de voorste bak.
.
[ afbeelding ]
Opheffen met de klootzakquote:Op zondag 15 juli 2012 09:17 schreef dennistd het volgende:
in die nachttreinen zit toch bijna niemand,
Reisje plannen van/naar Bad Bentheim. En dan even de reismogelijkheden met het stoptreintje vanuit Hengelo wegdenken natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 10:34 schreef Nielsch het volgende:
Kan ik ergens nagaan wanneer die Duitse intercity treinen met zo'n leuke restauratiewagon op het Nederlandse spoor rijden? Kan ik dat bijvoorbeeld zien in de dienstregeling en zo ja, hoe?
Ik zie ze volgens mij vaak rijden tussen Apeldoorn en Amsterdam.
Ja. En dan beginnen ze westbound 2 uur eerder, en eastbound 4 uur eerderquote:Op zondag 15 juli 2012 10:39 schreef b2py het volgende:
Dat kan, dat is de IC berlijn 140/240 die iedere 2 uur rijdt.
Bijvoorbeeld 11:38 Amersfoort ri Apeldoorn en dan iedere 2 uur.
of 11:57 Apeldoorn ri Amersfoort, en dan iedere 2 uur.
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:21 schreef Peterselieman het volgende:
zie vandaag nog bij de advertenties naast dit topic
Die link
Nee joh ik heb nooit tijd om dat allemaal te bekijkenquote:Op zondag 15 juli 2012 12:26 schreef greavy het volgende:
[..]
Oké. Hoe wil je ze hebben, DVD of digitaal?
De films die ik heb, wil ik wel gaan kijken. Ooit. Als ik tijd hebquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |