Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.
[..]
Interessant.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Ik werk bij een TV aanbieder en ik weet 100% zeker dat dat geen TV antenne is.
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Waar woon je, dan kom ik persoonlijk die antenne 's nachts ophalen. Een antenne waarmee ik gedrag kan beinvloeden heeft wel een praktisch nut volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Weet je ook hoe deze antenne heet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Heul veul CS spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat voor drugs gebruik jij? Ik zou het graag eens proberen
Ben benieuwd wat hun tv doet als het stormt. Ziet er niet heel stabiel uit.quote:
Precies wat ik zei, gevaarlijke apparatuur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.
Mind control antenne (pag 123 bij de wehkamp)quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Weet je ook hoe deze antenne heet?
Je het TS zojuist de Delta ingeholpen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waar woon je, dan kom ik persoonlijk die antenne 's nachts ophalen. Een antenne waarmee ik gedrag kan beinvloeden heeft wel een praktisch nut volgens mij
Onbekend, het zal wel een Japanse naam zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens eerder over gelezen inderdaad, die dakpannen van je buurman zijn er speciaal op afgestemd zodat de bewoner van het huis zelf geen last heeft datgene wat de antenne uitstraalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ie nou even meld waar ie woont
Als ik die antenne heb worden jullie allemaal mijn bitchesquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik die antenne heb dan weet ik zeker dat Vast van mij gaat houden.
Klopt, hier een stukje erover:quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.
Troll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onbekend, het zal wel een Japanse naam zijn.
Nee ik heb hier ervaring mee, het zijn enkel een zender, speciale pc software en die dakpannenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef heeeeelp het volgende:
Ik neem aan dat je dan ook nog heel wat andere apparatuur nodig hebt om dit alles voor elkaar te krijgen.
Kun je een lijstje maken wat ik nodig zou hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef heeeeelp het volgende:
Ik neem aan dat je dan ook nog heel wat andere apparatuur nodig hebt om dit alles voor elkaar te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |