Onbekend, het zal wel een Japanse naam zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Weet je ook hoe deze antenne heet?
Ik heb daar wel eens eerder over gelezen inderdaad, die dakpannen van je buurman zijn er speciaal op afgestemd zodat de bewoner van het huis zelf geen last heeft datgene wat de antenne uitstraalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Weet je ook hoe deze antenne heet?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ie nou even meld waar ie woont
Als ik die antenne heb worden jullie allemaal mijn bitchesquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik die antenne heb dan weet ik zeker dat Vast van mij gaat houden.
Klopt, hier een stukje erover:quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.
Troll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onbekend, het zal wel een Japanse naam zijn.
Nee ik heb hier ervaring mee, het zijn enkel een zender, speciale pc software en die dakpannenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef heeeeelp het volgende:
Ik neem aan dat je dan ook nog heel wat andere apparatuur nodig hebt om dit alles voor elkaar te krijgen.
Kun je een lijstje maken wat ik nodig zou hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef heeeeelp het volgende:
Ik neem aan dat je dan ook nog heel wat andere apparatuur nodig hebt om dit alles voor elkaar te krijgen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee ik heb hier ervaring mee, het zijn enkel een zender, speciale pc software en die dakpannen
Yes Master.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik die antenne heb worden jullie allemaal mijn bitches
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, hier een stukje erover:
http://www.cbsnews.com/2100-18560_162-3891865.html
Incl filmpje van het testen.
Troll.quote:
Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:
quote:
Troll.quote:
Jij denkt dat werkgevers( of hun medewerkers) zitten te wachten op mensen met dit soort waanideeën?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef kijkmij het volgende:
Je kunt beter een afspraak met de huisarts maken. Er zijn vast wel medicijnen tegen dit soort waanideeen. Verder moet je maar snel een baan zoeken. Je hebt volgens mij iets teveel vrije tijd.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |