Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef bijdehand het volgende:
Via een van je links kom je naar mensenkoker.nl ofzo, wat een onzin.
[..]
Interessant.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Ik werk bij een TV aanbieder en ik weet 100% zeker dat dat geen TV antenne is.
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Waar woon je, dan kom ik persoonlijk die antenne 's nachts ophalen. Een antenne waarmee ik gedrag kan beinvloeden heeft wel een praktisch nut volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Weet je ook hoe deze antenne heet?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Heul veul CS spelen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:48 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat voor drugs gebruik jij? Ik zou het graag eens proberen
Ben benieuwd wat hun tv doet als het stormt. Ziet er niet heel stabiel uit.quote:
Precies wat ik zei, gevaarlijke apparatuur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.
Mind control antenne (pag 123 bij de wehkamp)quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Weet je ook hoe deze antenne heet?
Je het TS zojuist de Delta ingeholpen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Dit ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waar woon je, dan kom ik persoonlijk die antenne 's nachts ophalen. Een antenne waarmee ik gedrag kan beinvloeden heeft wel een praktisch nut volgens mij
Onbekend, het zal wel een Japanse naam zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Ik heb daar wel eens eerder over gelezen inderdaad, die dakpannen van je buurman zijn er speciaal op afgestemd zodat de bewoner van het huis zelf geen last heeft datgene wat de antenne uitstraalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ie nou even meld waar ie woont
Als ik die antenne heb worden jullie allemaal mijn bitchesquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als ik die antenne heb dan weet ik zeker dat Vast van mij gaat houden.
Klopt, hier een stukje erover:quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:56 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dit wapen bestaat trouwens echt.. Het Amerikaans leger heeft er een in test fase voor vervanging van t water kanon.
Troll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:58 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onbekend, het zal wel een Japanse naam zijn.
Nee ik heb hier ervaring mee, het zijn enkel een zender, speciale pc software en die dakpannenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef heeeeelp het volgende:
Ik neem aan dat je dan ook nog heel wat andere apparatuur nodig hebt om dit alles voor elkaar te krijgen.
Kun je een lijstje maken wat ik nodig zou hebben?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef heeeeelp het volgende:
Ik neem aan dat je dan ook nog heel wat andere apparatuur nodig hebt om dit alles voor elkaar te krijgen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:01 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee ik heb hier ervaring mee, het zijn enkel een zender, speciale pc software en die dakpannen
Yes Master.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ik die antenne heb worden jullie allemaal mijn bitches
Die bedoelde ik jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klopt, hier een stukje erover:
http://www.cbsnews.com/2100-18560_162-3891865.html
Incl filmpje van het testen.
Troll.quote:
Dat is wat ze willen dat je denkt.quote:
quote:
Troll.quote:
Jij denkt dat werkgevers( of hun medewerkers) zitten te wachten op mensen met dit soort waanideeën?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef kijkmij het volgende:
Je kunt beter een afspraak met de huisarts maken. Er zijn vast wel medicijnen tegen dit soort waanideeen. Verder moet je maar snel een baan zoeken. Je hebt volgens mij iets teveel vrije tijd.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat is wat ze willen dat je denkt.
Ik geloof niet dat erg veel mensen zich in je beleving herkennen..quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:59 schreef heeeeelp het volgende:
Daarom wil ik dat zoveel mogelijk mensen dit weten, dit is gewoon inbraak op je eigen privacy, en controle over de mensen, en macht hebben. Ik ben benieuwd hoeveel mensen wakker worden en informatie hierover zullen opzoeken en praten met andere mensen hierover.
Daar heb je gelijk in, verder ben ik al bij de huisarts geweest en loop ik al bij een psycho.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef kijkmij het volgende:
Je kunt beter een afspraak met de huisarts maken. Er zijn vast wel medicijnen tegen dit soort waanideeen. Verder moet je maar snel een baan zoeken. Je hebt volgens mij iets teveel vrije tijd.
quote:
Nee. Daarom kan hij beter eerst medicijnen halen en in therapie gaan ofzo en daarna (eventueel via een sociale werkplaats) een baan proberen te vinden. Dit is volgens mij een combi van verveling en geestelijk niet in orde zijn.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Jij denkt dat werkgevers( of hun medewerkers) zitten te wachten op mensen met dit soort waanideeën?
nee, laten we hem bevestigen in zijn waanideeën. Daar komt hij er wel meequote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef jogy het volgende:
Ja joh, laten we die jongen nog even een extra zetje geven. Stelletje heikneuters.
Wat willen ze precies van je dan, wat maakt jou interessant om te stalken?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:03 schreef heeeeelp het volgende:
Dit topic gaat over bewustwording wat er gebeurd in onze samenleving. Niet of ik gek ben of niet. De technologie van tegenwoordig gaat verder dan velen van jullie denken.
En wat zegt die ervan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:05 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, verder ben ik al bij de huisarts geweest en loop ik al bij een psycho.
geestelijk niet in orde zijn dat kan ik wel geloven. maar TS verveelt zich volgens mij geen moment met het zoeken naar apparatuur die zijn gedachten leest.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:06 schreef kijkmij het volgende:
[..]
Nee. Daarom kan hij beter eerst medicijnen halen en in therapie gaan ofzo en daarna (eventueel via een sociale werkplaats) een baan proberen te vinden. Dit is volgens mij een combi van verveling en geestelijk niet in orde zijn.
Helaas niet, toch gebeurd het.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat erg veel mensen zich in je beleving herkennen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |