Inderdaad, ik vind het jammer dat zo weinig mensen het geloven, is natuurlijk te begrijpen, maar als het je zelf overkomt dan zul je wel anders praten.quote:
Waar zei je ook weer dat je woonde?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het jammer dat zo weinig mensen het geloven, is natuurlijk te begrijpen, maar als het je zelf overkomt dan zul je wel anders praten.
Ja dat zeker. Er zal heus wel een traject aan vooraf gaan en dat je bij jezelf te raden gaat "what if.. "quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef jogy het volgende:
lijkt me in ieder geval een hel als je denkt gestalked te worden, even buiten beschouwing gelaten of dit dus daadwerkelijk zo is. De emotie/angst is echt.
Wat mij dan benieuwd als buitenstaander is waarom je ouders hier in mee zouden doen. Gekke buren bestaan heus wel, gezien er een hele serie aan burenruzies is gemaakt destijds maar waarom zouden je ouders meedoen in het complot omdat jij niet bent aangehaakt met dat buurmeisje van je?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind het jammer dat zo weinig mensen het geloven, is natuurlijk te begrijpen, maar als het je zelf overkomt dan zul je wel anders praten.
Dat kan niet, want die scant zijn gedachtes. Nog voor hij zijn camera gepakt heeft staan zijn buren in de tuin de antenne af te dekken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je misschien de mogelijkheid om een foto van die antenne te maken?
Als het echt is, is dat vreselijk voor je. Vandaar het dringende advies hulp te zoeken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:32 schreef heeeeelp het volgende:
[..]
Foto van een antenne is al lang gemaakt hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dat kan niet, want die scant zijn gedachtes. Nog voor hij zijn camera gepakt heeft staan zijn buren in de tuin de antenne af te dekken.
Wel om gerichte hulp te kunnen verlenen natuurlijkquote:
Oh dat heb jij binnen gekregen via de antenne?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:37 schreef jogy het volgende:
[..]
Foto van een antenne is al lang gemaakt hoor.
gerichte hulpquote:
Wat zeg je nou allemaal?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef heeeeelp het volgende:
Het mooie is dat ik een keertje buiten ging roken, na een potje gamen, en toevallig kwam zij ook naar buiten, om een hond uit te laten (die niet van hun is maar die hadden ze op bedoek ofzo). Toen heb ik een kort gesprek met haar gehad, maar ik was niet helemaal in mijn goeie humeur.. Vandaar weet ik dat ze 2 konijnen heeft.. Dat ter zijde. Op dat moment wist ik helemaal niet wie zij was, wat haar naam was en dat zij degene was die een relatie met mij wou. Dit is denk ik al een hele lange tijd terug, sinds dien speelt dit al, denk dat dit in ongeveer februari is geweest.
Dit topic is geen troll!
Dan geef je hem toch gewoon een site? http://www.ggd.nl/contact/bij-u-in-de-buurt/quote:
Ja. Daar staat TS in deze staat zeker voor open.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:40 schreef Bastard het volgende:
Dan geef je hem toch gewoon een site? http://www.ggd.nl/contact/bij-u-in-de-buurt/
Kun je toevallig een foto van die antenne maken? Misschien kan ik er iets over opzoeken voor je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:39 schreef heeeeelp het volgende:
Het mooie is dat ik een keertje buiten ging roken, na een potje gamen, en toevallig kwam zij ook naar buiten, om een hond uit te laten (die niet van hun is maar die hadden ze op bedoek ofzo). Toen heb ik een kort gesprek met haar gehad, maar ik was niet helemaal in mijn goeie humeur.. Vandaar weet ik dat ze 2 konijnen heeft.. Dat ter zijde. Op dat moment wist ik helemaal niet wie zij was, wat haar naam was en dat zij degene was die een relatie met mij wou. Dit is denk ik al een hele lange tijd terug, sinds dien speelt dit al, denk dat dit in ongeveer februari is geweest.
Dit topic is geen troll!
Nope, ik lees gewoon goed. Is een uitstervende hobby. Ik weet hetquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat heb jij binnen gekregen via de antenne?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:16 schreef heeeeelp het volgende:
[ http://img40.imageshack.us/img40/2445/imag0003kopie.jpg (copy/paste deze link) ]
De gevraagde antenne.
De link doet het niet meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nope, ik lees gewoon goed. Is een uitstervende hobby. Ik weet het
[..]
Dus waarom dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Daar staat TS in deze staat zeker voor open.
Gerichte hulp. Dus niet een linkje dumpen.quote:
Het is ook geen link want dat vind die site niet leuk.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg: De link doet het niet meer.
Bij mij wel :Squote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zeg: De link doet het niet meer.
Ah dus misschien, .. in die gemeente een hulpinstantie bellen en aangeven?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gerichte hulp. Dus niet een linkje dumpen.
Wat voor drugs gebruik jij? Ik zou het graag eens proberenquote:
Dus als ie nou even meld waar ie woontquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ah dus misschien, .. in die gemeente een hulpinstantie bellen en aangeven?
Misschien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:46 schreef Bastard het volgende:
Ah dus misschien, .. in die gemeente een hulpinstantie bellen en aangeven?
Er loopt hier wel meer rond die vreemde dingen claimen te zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dus als ie nou even meld waar ie woont
Oke man maak de TS nog gekker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef Peunage het volgende:
Ik werk bij een TV aanbieder en ik weet 100% zeker dat dat geen TV antenne is.
Nee, deze antenne is veel gecompliceerder. Hij pikt alleen de allerkleinste elektrische signalen op. Hij wordt in laboratoria gebruikt om het gedrag van dieren te voorspellen en beïnvloeden.
Ik heb ook wel eens kaboutertjes op de tap van de kroeg zien dansenquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Er loopt hier wel meer rond die vreemde dingen claimen te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |