Je gaat toch geen attenne op m'n beeldscherm richten he???quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik hou je in de gaten Splitter, elke stap die je zet. Ik ga je stalken.
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet maar nooit wat er echt aan de hand is, en maar grapjes maken he. HiHaHo.
Zullen we dit maar niet doen over medicatie hmm?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
En test kan nooit kwaad, al helemaal niet in deze situatie lijkt mij.
Hoe bedoel je dit Yvonne?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zullen we dit maar niet doen over medicatie hmm?
Tja, het is gek dus zal het niet logisch zijn. Jammer dat er dan zo lacherig op gedaan moet worden hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.
Jammer dat die instelling soms ook bij de mods aanwezig is.
Maar TS, wat denk jij zelf te kunnen doen aan dit alles?
We zijn namelijk geen experts, dus gaan we geen 'raad' geven en al helemaal niet over medicatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Mensen met psychische/psychotische problemen worden op FOK! altijd gezien als troll.
Jammer dat die instelling soms ook bij de mods aanwezig is.
Maar TS, wat denk jij zelf te kunnen doen aan dit alles?
Oh dus deze jongeman is wel psychotisch? Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:46 schreef Madame_Paon het volgende:
Neem die medicijnen toch maar in, want volgens mij ben je psychotisch.
Dat je moet kappen met je zgn tips wat TS met z'n medicatie wel of niet moet doen. Ben jij z'n psych?quote:
dat je niet zo random moet gaan lopen kloten met medicatie?quote:
Wie?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Je weet maar nooit wat er echt aan de hand is, en maar grapjes maken he. HiHaHo.
geen idee wie manke is maar klinkt ook flink van het padje af hoorquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Oh dus deze jongeman is wel psychotisch? Maar neem bijvoorbeeld Manke, die demonen hoort, die is niet psychotisch? Hoe herken je in godsnaam het verschil?
Hoe weet je dat zo zeker? Ben jij zo op de hoogte van alle technologische vooruitgang?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze kunnen je gedwongen laten opnemen. In dit geval lijkt me dat geen slecht idee.
Als je dan weer helder kunt nadenken, zul je inzien dat het allemaal in je hoofd zat.
Mijn .doc documentje over jou is langer dan mijn notes en bans, maar daar gaat dit topic nu niet over.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je gaat toch geen attenne op m'n beeldscherm richten he???
Dat was je ook, alleen had je mazzel met je unban.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn .doc documentje over jou is langer dan mijn notes en bans, maar daar gaat dit topic nu niet over.
Ik vind dat sommige te snel een "troll" oordeel hebben terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Ik ben zelfs een keer voor een week geband geweest omdat jullie dachten dat ik aan het trollen was.
Het lijkt erop dat TS zelf al helemaal verkeerd omgaat met zichzelf en medicatie Yvonne.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat je moet kappen met je zgn tips wat TS met z'n medicatie wel of niet moet doen. Ben jij z'n psych?
En daar gaat dit topic nou net niet over, wat jij vind wat onder trollen valt of niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mijn .doc documentje over jou is langer dan mijn notes en bans, maar daar gaat dit topic nu niet over.
Ik vind dat sommige te snel een "troll" oordeel hebben terwijl dat niet zo hoeft te zijn. Ik ben zelfs een keer voor een week geband geweest omdat jullie dachten dat ik aan het trollen was.
Prima,quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat TS zelf al helemaal verkeerd omgaat met zichzelf en medicatie Yvonne.
TS lijkt mij een gevalletje die alles van zich afslaat wat familie en of doktoren het voorschrijven.
Dus zo apart was die opmerking van mij niet, natuurlijk moet je niet tegen mensen zeggen dat ze een nieuwe medicatie moeten proberen of stoppen ermee.
Maar kreeg bij TS het idee dat hij dat al doet.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:43 schreef schommelstoel het volgende:
TS, zou het niet is eens een goede test zijn voor jezelf, om twee week lang wel de medicijnen te nemen.
Daarna twee weken stoppen met de medicijnen.
En dus na in totaal 4 weken, een verslag maken hoe jij je met voelde, en zonder voelde.
Dat kan niet in Nederland. Een enkele uitzondering daargelaten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze kunnen je gedwongen laten opnemen. In dit geval lijkt me dat geen slecht idee.
Als je dan weer helder kunt nadenken, zul je inzien dat het allemaal in je hoofd zat.
http://www.rijksoverheid.(...)org/gedwongen-opnamequote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat kan niet in Nederland. Een enkele uitzondering daargelaten.
Dat was ik absoluut niet. Dat ik een totaal andere mening heb dan anderen wilt niet zeggen dat ik (on)bewust troll. Maar ik blijf liever on-topic over dit onderwerp want ik weet van mijzelf dat ik niet aan het trollen was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:57 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat was je ook, alleen had je mazzel met je unban.
Dat kan wel als je een gevaar bent voor jezelf of de omgeving.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef dr.Bellows het volgende:
[..]
Dat kan niet in Nederland. Een enkele uitzondering daargelaten.
Dan kan je net zo goed dit topic sluiten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Prima,
maar dit is niet aan jou:
[..]
Oh gelukkig!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat was ik absoluut niet. Dat ik een totaal andere mening heb dan anderen wilt niet zeggen dat ik (on)bewust troll. Maar ik blijf liever on-topic over dit onderwerp want ik weet van mijzelf dat ik niet aan het trollen was.
Ik zie trouwens dat meer mensen mijn mening in dit topic delen. Kreeg er ook al DM over.
ja maar dan moet je op zijn minst iemand bedreigen met een mes of zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:01 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dat kan wel als je een gevaar bent voor jezelf of de omgeving.
Het gestalk van TS inderdaad. Niet het beledigen van TS he.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:58 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En daar gaat dit topic nou net niet over, wat jij vind wat onder trollen valt of niet.
Dus laten we maar weer overgaan naar de orde van de dag, in dit geval het gestalkt van TS.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:00 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)org/gedwongen-opname
TS vormt geen gevaar voor zichzelf of zijn omgeving en kan prima buiten een kliniek behandeld worden, vinden de artsen die zich met hem bemoeid hebben.quote:en als gevolg hiervan een gevaar vormt voor zichzelf, anderen of zijn omgeving;
en dit gevaar niet buiten een instelling kan worden tegengehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |