SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
een koninginnelijk-eendje:
Brainteasers HelloKitty:
Annelotjes waxinelichtjes-omhulsels:
Whoopdi's hartelozerobotje:
Dastes japanse dametjes:
[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 12-07-2012 12:32:04 ]in de haak.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Lijnloos het volgende:
Dan ook maar effe mijn huidige WIPje plaatsen, de Lollobear:
[ afbeelding ]
Doet ook goed dienst als WIPmandje:
[ afbeelding ]
Nog 2 penta's en dan is het hoofd klaar. Op de laatste ronde na, zijn die al wel klaar, maar het in elkaar zetten moet nog effe. Vanavond misschien maar effe doen, kan ik met een gerust hart morgen in het vliegtuig ergens anders mee verder/beginnen.
WTF is daar het nut van?quote:Annelotjes waxinelichtjes-omhulsels:
+1quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Beterschap voor je zoon en een hele fijne vakantie BakkieDoen!
Dat is voor de sier vosssquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF is daar het nut van?
Je steekt een waxinelichtje aan en doet er vervolgens een omhulsel omheen zodat je niet ziet dat je een waxinelichtje aangedaan hebt!?
WTF man doe dan geen waxinelichtje aan dan bereik je hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is voor de sier vossshaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vosss, dat gehaakte omhulsel geeft een extra spannend licht effect bovendien. dus 't kan nog mooi gecombineerd worden met die lingerie ook!in de haak.
hehheh!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef Paddestoel85 het volgende:
Ik las naakttopic, ik ben weer weg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |