SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
een koninginnelijk-eendje:
Brainteasers HelloKitty:
Annelotjes waxinelichtjes-omhulsels:
Whoopdi's hartelozerobotje:
Dastes japanse dametjes:
[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 12-07-2012 12:32:04 ]in de haak.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Lijnloos het volgende:
Dan ook maar effe mijn huidige WIPje plaatsen, de Lollobear:
[ afbeelding ]
Doet ook goed dienst als WIPmandje:
[ afbeelding ]
Nog 2 penta's en dan is het hoofd klaar. Op de laatste ronde na, zijn die al wel klaar, maar het in elkaar zetten moet nog effe. Vanavond misschien maar effe doen, kan ik met een gerust hart morgen in het vliegtuig ergens anders mee verder/beginnen.
WTF is daar het nut van?quote:Annelotjes waxinelichtjes-omhulsels:
+1quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Beterschap voor je zoon en een hele fijne vakantie BakkieDoen!
Dat is voor de sier vosssquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF is daar het nut van?
Je steekt een waxinelichtje aan en doet er vervolgens een omhulsel omheen zodat je niet ziet dat je een waxinelichtje aangedaan hebt!?
WTF man doe dan geen waxinelichtje aan dan bereik je hetzelfde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is voor de sier vossshaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en vosss, dat gehaakte omhulsel geeft een extra spannend licht effect bovendien. dus 't kan nog mooi gecombineerd worden met die lingerie ook!in de haak.
hehheh!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef Paddestoel85 het volgende:
Ik las naakttopic, ik ben weer weg!
Waarom niet gelijk de lingerie haken, dan combineert het perfect met de kaarsjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:09 schreef trui het volgende:
[..]
haha!
en vosss, dat gehaakte omhulsel geeft een extra spannend licht effect bovendien. dus 't kan nog mooi gecombineerd worden met die lingerie ook!
Zoiets?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Waarom niet gelijk de lingerie haken, dan combineert het perfect met de kaarsjes
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die komt uit je gehaakte taart springen vanavond
quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:13 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik had echt geen 3 tassen wol![]()
En eigenlijk niet wat ik wildeDus ga boven maar even de wolkast plunderen.
Netjes!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:12 schreef BrainTeaser het volgende:
Als ik een mod was, had ik dit topic echt allang naar ONZ geschopt!
@Lijnloos gefeliciteerd! (die gehaakte taarten zijn echt vet!) En je Lollobear wordt ook heel tof zeg!
Mooie kleurtjes!
@ZZK: dankjewel! Heb ook veel tijd besteed aan het gezichtje, zodat het 'klopte'!
@Whoop: ik heb de schade bij de Wibra kunnen beperken tot 8 bollen!Ook omdat de blauw op was, anders waren het er 12
![]()
@kwakz0r: mooie squares ja!
@hier: Hello Kitty is goedgekeurd door m'n nichtje, ze mocht meteen mee naar bed vanmiddag (en ja, dat is een heule grote eer!)
En nichtje krijgt in januari een broertje/zusje, dus of ik voor die tijd een sprei/deken wil haken voor in de babykamer (rood-blauw-wit)En als ik dan toch bezig ben, ook nog een dekentje voor in de kinderwagen!
Nou jij ook gefeliciteerd dan!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:13 schreef Peetje_75 het volgende:
Heeej.... een verjaardaggenootje!!!! Van harte gefeliciteerd Lijnloos!!!!!
Jij ook gefeliciteerd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:13 schreef Peetje_75 het volgende:
Ook gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:13 schreef Peetje_75 het volgende:
Ik zou er zelf een beginnen, dan loop je alleen al in dit topic binnen denk!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef Whoopdidoo het volgende:
Bestaat er een wol-rehab? We hebben echt te veel.
Ja, jammer he! Ik hoorde het in april en kreeg gelukkig mijn vrienden meteen enthousiast, anders had ik zo onwijs gebaald! Kan het me van jou helemaal voorstellen!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:49 schreef Whoopdidoo het volgende:
Ik dacht, klinkt leuk die expositie. Stopt ie 12 augustus, en ik ga 20 augustus, beetje jammer weer.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:14 schreef bietel het volgende:
[..]
Ja, jammer he! Ik hoorde het in april en kreeg gelukkig mijn vrienden meteen enthousiast, anders had ik zo onwijs gebaald! Kan het me van jou helemaal voorstellen!
De jeuk is bijna weg! De cardiflor helpt goed, dus ik hoop snel weer te kunnen haken!
Hoe komt je deken helemaal in Texas?quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:58 schreef Bijou het volgende:
Ik krijg soms zulke leuke en lieve foto's van blije mensen met de deken die ik voor ze gemaakt heb! Jammer dat ik ze niet kan delen maar heb er nu weer eentje van de groene deken van laatst (die ging naar Texas), met 4 schattige dochters van de bestelster eronder
Etsyquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:58 schreef Whoopdidoo het volgende:
[..]
Hoe komt je deken helemaal in Texas?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |