Ow, dat wist ik nog nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:16 schreef Narcotical het volgende:
[..]
Kon hij zich beter sparen, bedoel je. Hij stapt morgen niet meer op
Tweede op +- 2:30 van Van Garderen geloof ik en tiende in het algemeen klassement.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:23 schreef DeMessias het volgende:
Waar staat Pinot in de (jongeren)stand?
op 1.54 van TJ.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede op +- 2:30 van Van Garderen geloof ik.
Met de orders van BMC kan hij de witte trui dus winnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:24 schreef Aguero het volgende:
[..]
Tweede op +- 2:30 van Van Garderen geloof ik en tiende in het algemeen klassement.
Gewoon niks. Van mij part alleen Houdoe. Hij komt net op tijd binnen, vergeet te eten en dan zeker nog wel een complimentje?quote:
als hij op Evans moet wachten, jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:25 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Met de orders van BMC kan hij de witte trui dus winnen.
Joepquote:
😡Waarom Eendje?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:07 schreef rubbereend het volgende:
mijn hekel aan Frits Spits groeit elk jaar
vervelende man, leeft in het verleden. Belegen grapjes. Maar hij vindt zichzelf nog zo belangrijk......quote:
Heb je het nu over Mart?quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vervelende man, leeft in het verleden. Belegen grapjes. Maar hij vindt zichzelf nog zo belangrijk......
Huis van dochter van Jan Janssenquote:Op donderdag 12 juli 2012 23:31 schreef Gripper het volgende:
Is dat het vakantiehuis van Jan Janssen? Fijn plekje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |