Ik ben heel professioneel Rukker. Ik lek niet. Wat er achter de schermen word gezegd, blijft daar!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ben je weer aan het doorlekken, Tally?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ben heel professioneel Rukker. Ik lek niet. Wat er achter de schermen word gezegd, blijft daar!
Hey babsquote:
Wat een leuk onderwerp om over te discussiëren onder het genot van een kopje koffie met een koekjequote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Thema serious request.. babysterfte. Ik heb het al zo met kinderen
Kan je babysterfte sponsoren?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben helemaal voor babysterfte!quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:58 schreef Cue_ het volgende:
Door niet te sponsoren!quote:
oeehquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die reclames voor Orange Babies ook altijd zo loos.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
Ja, ha ha, leuke grap.
Maar zoiets zei Eric Corton wel in zijn tweet paar weken geleden, iets verkeerd geformuleerd
Ik zie het al staan op de zijkant van een Formule 1 auto: Gilettetm, Shelltm & Kill your Babiestmquote:
Die is ook erg ja.quote:
Heul niet. Dat was andere jaren zo ja, april en mei mooi en dan de zomer bagger. Maar ook de lente was op 5 daagjes na baggertjebag dit jaar. Daarom dacht ik: Nou, dan wordt de zomer misschien iets!quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:42 schreef Cue_ het volgende:
Zo erg is het toch allemaal niet? We hebben een goede lente gehad, dus het verschuift gewoon allemaal wat
Ja, met die hele irritante slijmplaten als soundtrackquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die is ook erg ja.
Hoewel ik die reclame van het IFAW met die zielige honden ook echt superirritant vind.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heul niet. Dat was andere jaren zo ja, april en mei mooi en dan de zomer bagger. Maar ook de lente was op 5 daagjes na baggertjebag dit jaar. Daarom dacht ik: Nou, dan wordt de zomer misschien iets!
NOT.
En dan krijg je zo'n loze knuffel van een zeehond kado met de originele naam "Snowy".quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, met die hele irritante slijmplaten als soundtrack.
Dat al helemaalquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, respect voor elkaar hebben. Walgelijk
Dat niet, die reclame is gewoon echt heel stom.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk, respect voor elkaar hebben. Walgelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |