Heb ik ook een poosje gedaan idd.quote:
Zelfde als de nierstichtingquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, precies dat heb ik dus ook.
En daarnaast walg ik echt van een goed doel als de kankerbestrijding die half NL geld uit de zakken klopt ( want iedereen kent wel iemand die kanker heeft gehad oid.), terwijl hun directeur een megasalaris verdient en ze weet ik veel hoeveel miljoen in kas hebben.
Maar... Blackie het Haitiaanse weeshondje!quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Aan goede doelen voor dieren geef ik al helemaal niet.
Kan me gewoon niet schelen, om heel eerlijk te zijn.
Dat vinden ze een uitdaging?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:07 schreef Tally het volgende:
Tal, ik heb een leuk klusje voor je. Hier heb je 15 Shuttles die mag je voorzien van geheugen.
15 minuten later. KLaar! Was dat t? Uhm ja
Zou je 'm kunnen eten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Maar... Blackie het Haitiaanse weeshondje!
Blijkbaar. D'r is echt geen fuck te doen hier.quote:
quote:
Vertel dan verdomme eens wat boeiends man!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik zal nog eens onder werktijd FokkenGeen kont aan hier!
Jij vermaakt je toch al met the 22 yo virgin?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel dan verdomme eens wat boeiends man!
Whut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij vermaakt je toch al met the 22 yo virgin?.
Volgende week Zwarte Crossquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel dan verdomme eens wat boeiends man!
Ik niet, al zou ik wel een keer een dagje willen kijkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgende week Zwarte CrossWie gaat er ook?
Als je eens een keer die kans ziet, zeker doen. Wel de zaterdag of zondag, dan is er de crossquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik niet, al zou ik wel een keer een dagje willen kijken.
ja, zat al te kijken, zou dan de zaterdag worden. Maar ga er uiteraard niet in mijn uppie heenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als je eens een keer die kans ziet, zeker doen. Wel de zaterdag of zondag, dan is er de cross
Ik ga dit jaar met 4 andere kerels terwijl mrs. stbabylon gaat werken in de cocktailbar. Best of both worlds.
Kun je daar niet een schone deerne opscharrelen om brommers mee te kiekenquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, zat al te kijken, zou dan de zaterdag worden. Maar ga er uiteraard niet in mijn uppie heen.
vast wel, maar vind het toch leuker om gezelschap te hebben tijdens zo'n wereldreisquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je daar niet een schone deerne opscharrelen om brommers mee te kieken
HW spreekt alleen Amsterdams, ze verstoan 'm doar niet heur.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kun je daar niet een schone deerne opscharrelen om brommers mee te kieken
Ik spreek vloeiend provinciaals!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
HW spreekt alleen Amsterdams, ze verstoan 'm doar niet heur.
Ik geloof er geen reet van. Volgende post graag 'n bietje plat proat'n, misschien dat je me dan overtuigd.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik spreek vloeiend provinciaals!.
Het valt wel mee, HW. Anderhalf uurtje in de tjoek-tjoek...quote:
Voor HW is dat een wereldreis.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:44 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het valt wel mee, HW. Anderhalf uurtje in de tjoek-tjoek...
Altijd leuk. Enjoy!quote:
Vergeet je je koffer met spiegeltjes en kraaltjes niet?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou ja, voor de meeste Amsterdammers denk ik. Voel me ook altijd een soort van David Livingstone als ik een Amsterdammer vertel dat ik uit Enschede kom.
Om de stadse inboorlingen om te kopen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Vergeet je je koffer met spiegeltjes en kraaltjes niet?
Daarom zei ik het ook op die manierquote:Op vrijdag 13 juli 2012 08:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou ja, voor de meeste Amsterdammers denk ik. Voel me ook altijd een soort van David Livingstone als ik een Amsterdammer vertel dat ik uit Enschede kom.
Amerikanen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik word hier een beetje onpasselijk van
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)schermen-tegen-seks/
Het is soms net de Veluwe.quote:
Niet zo erg maar het komt in de buurt.quote:
Hey pas op hè.quote:
Ik ben ook al mijn pseudo huwelijk met zoonlief aan het plannen, dát zal al die lichtzinnige valse loeders van meisjes leren!quote:
Oudersquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook al mijn pseudo huwelijk met zoonlief aan het plannen, dát zal al die lichtzinnige valse loeders van meisjes leren!
quote:
Je WAT?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben ook al mijn pseudo huwelijk met zoonlief aan het plannen, dát zal al die lichtzinnige valse loeders van meisjes leren!
Oh, wacht je haakt in op dat artikel, ik ben nog niet helemaal wakker.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, wacht je haakt in op dat artikel, ik ben nog niet helemaal wakker.
Ik dacht ff, die gaat trouwen met hoedjesman!![]()
Daar is het vrijdag voor.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:15 schreef missbehavin het volgende:Oh crap, ik moet vandaag alles af krijgen voor de vakantie en ik voel me zo productief als een vaatdoek...
Snel, geef dat kind red bull!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Koffie voor Kluts, meer koffie voor Kluts!
Via een infuus!quote:
Ja maar dat is nu dus heel onhandigquote:
Dat wakker worden van mij duurt meestal wel tot een uur of 10.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:16 schreef HeatWave het volgende:
Koffie voor Kluts, meer koffie voor Kluts!
En je zoon een prachtige bruidegomquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:Hoewel ik natuurlijk wel een prachtig bruidje zou zijn
Jij lijkt me er wel zo een die niet in standaard wit zou trouwen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:19 schreef missbehavin het volgende:Hoewel ik natuurlijk wel een prachtig bruidje zou zijn
Niet noodzakelijk met elkaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je zoon een prachtige bruidegomAls dat geen ketsen wordt.
Neeheee, ik bedoel kluts' idee, viespeukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je zoon een prachtige bruidegomAls dat geen ketsen wordt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij lijkt me er wel zo een die niet in standaard wit zou trouwen.
Ik doel daarbij niet op de afwezigheid van maagdelijkheid waardoor je niet in wit "mag" trouwen.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doel daarbij niet op de afwezigheid van maagdelijkheid waardoor je niet in wit "mag" trouwen.
Ikzelf zou denk ik ook niet in wit trouwen.
Het is wel mooi idd.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik bedoelde dat ik dat wel zou willen.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is wel mooi idd.
Maar ik zou tegen die tijd gewoon de jurk uitkiezen die ik het tofst vind. (eigenlijk weet ik het zelfs al)
Wat doe jij eng ineens?quote:
Kluts, we moeten het weer over seks, drugs en rock&roll hebben...quote:
Seks.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts, we moeten het weer over seks, drugs en rock&roll hebben...
Zucht..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts, we moeten het weer over seks, drugs en rock&roll hebben...
Hij zal wel een aanvaring hebben gehad met een allochtoon. In Amsterdam gaan ze dan thee drinken.quote:
Da's Utrecht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij zal wel een aanvaring hebben gehad met een allochtoon. In Amsterdam gaan ze dan thee drinken.
En allebei een PvdA burgermeester. Toeval?quote:
Ja nu ja, maar ze hebben het van Cohen afgekeken.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij lijkt me er wel zo een die niet in standaard wit zou trouwen.
En dan zeker halverwege mijn jurk opgegeten hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is totally Missb!
Q drinkt tegenwoordigquote:
Op zich, steak.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En dan zeker halverwege mijn jurk opgegeten hebben?
Bij de één gebruik je je fluit, bij de ander een fluitje.quote:
Oh god, zit hij nu ook na werk in zo'n Hugh Hefner-kamerjas met sjaaltje in een Chesterfieldstoel van zijn Chateau de Migraine te genieten?quote:
In of uit de kast?quote:
Zie je, kluts eet ook al mee, zo sta ik dus straks in mijn ondergoedquote:
Das nog veelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, kluts eet ook al mee, zo sta ik dus straks in mijn ondergoed
Op mijn bruiloft ja?quote:
Scheelt een hoop gedoe tijdens de huwelijksnacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Like I carequote:
Kluts die van je rosbief snoept. Hoe vrijdag wil je het hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kluts die van je rosbief snoept. Hoe vrijdag wil je het hebben?
Kan ie niet gewoon naar Domino's gaan en die steak doorsturen naar ons?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga volgende week Black Angus steak eten met
Doe je ook nog wel es iets met andere mensen of ben jij zo'n Siamese-tweelingstelletje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga volgende week Black Angus steak eten met
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ie niet gewoon naar Domino's gaan en die steak doorsturen naar ons?
Joh, ik mag blij zijn dat ik nog buiten kom!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook nog wel es iets met andere mensen of ben jij zo'n Siamese-tweelingstelletje?
Andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook nog wel es iets met andere mensen of ben jij zo'n Siamese-tweelingstelletje?
De hele dag bij Broadway zitten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, ik mag blij zijn dat ik nog buiten kom!
Maar volgende week hebben we een weekje vakantie samen, zonder zoonlief, dus daar moeten we wel gebruik van maken natuurlijk.
Niet echt wat ik in gedachten had...quote:
Dan zou ik een week gaan neuken, niet steak gaan eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, ik mag blij zijn dat ik nog buiten kom!
Maar volgende week hebben we een weekje vakantie samen, zonder zoonlief, dus daar moeten we wel gebruik van maken natuurlijk.
Ik moet toch ook op krachten blijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik een week gaan neuken, niet steak gaan eten.
Welke krachten heb je precies nodig om op je rug te liggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet toch ook op krachten blijven
Dat jij nou saaie seks hebt..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke krachten heb je precies nodig om op je rug te liggen?
Eerder bij Black & White.quote:
Waarom niet combineren?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik een week gaan neuken, niet steak gaan eten.
Steaks neuken?quote:
Nee niks, ik ben hier al eerder door de mangel gehaald omdat ik ribs at in bed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop