In of uit de kast?quote:
Zie je, kluts eet ook al mee, zo sta ik dus straks in mijn ondergoedquote:
Das nog veelquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zie je, kluts eet ook al mee, zo sta ik dus straks in mijn ondergoed
Op mijn bruiloft ja?quote:
Scheelt een hoop gedoe tijdens de huwelijksnacht.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kluts die van je rosbief snoept. Hoe vrijdag wil je het hebben?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kluts die van je rosbief snoept. Hoe vrijdag wil je het hebben?
Kan ie niet gewoon naar Domino's gaan en die steak doorsturen naar ons?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga volgende week Black Angus steak eten met
Doe je ook nog wel es iets met andere mensen of ben jij zo'n Siamese-tweelingstelletje?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:50 schreef missbehavin het volgende:
Ik ga volgende week Black Angus steak eten met
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kan ie niet gewoon naar Domino's gaan en die steak doorsturen naar ons?
Joh, ik mag blij zijn dat ik nog buiten kom!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook nog wel es iets met andere mensen of ben jij zo'n Siamese-tweelingstelletje?
Andere mensen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe je ook nog wel es iets met andere mensen of ben jij zo'n Siamese-tweelingstelletje?
De hele dag bij Broadway zitten?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, ik mag blij zijn dat ik nog buiten kom!
Maar volgende week hebben we een weekje vakantie samen, zonder zoonlief, dus daar moeten we wel gebruik van maken natuurlijk.
Niet echt wat ik in gedachten had...quote:
Dan zou ik een week gaan neuken, niet steak gaan eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Joh, ik mag blij zijn dat ik nog buiten kom!
Maar volgende week hebben we een weekje vakantie samen, zonder zoonlief, dus daar moeten we wel gebruik van maken natuurlijk.
Ik moet toch ook op krachten blijvenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik een week gaan neuken, niet steak gaan eten.
Welke krachten heb je precies nodig om op je rug te liggen?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik moet toch ook op krachten blijven
Dat jij nou saaie seks hebt..quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke krachten heb je precies nodig om op je rug te liggen?
Waarom niet combineren?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik een week gaan neuken, niet steak gaan eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |