Ach, een warm hart, nee dan zou ik haar ook niet doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niks, maar blijkbaar draagt ze het een warm hart toe.
Keertje aanduwen kan best, ik geef alleen even aan waarom ik bij een echt gesprek al binnen 5 minuten een aanvaring met haar hebquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, een warm hart, nee dan zou ik haar ook niet doen.
cockblocker proquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Murdera het volgende:
Sinds ik joy doe heb ik niet gehosseld.
JOY WAT IS DEZE.
neequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
iemand trouwens sss nog wel eens gesproken?
Nee niks toch, Mur wilde wel enzo maar die deden dat echt? Wtfquote:
Denk dat ik nog weinig zin heb om moeite te doen.quote:
quote:
Het is nogal een eind fietsen begreep ik.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom hossel je dan anderen terwijl je haar doet? Waarom verkeer je niet gewoon, of zo.
hou toch es op met je relatie-geneuzel hara, niet iedereen heeft ziet dat als utopie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom hossel je dan anderen terwijl je haar doet? Waarom verkeer je niet gewoon, of zo.
Aangezien het zo'n 3 uur reizen is gingen we eigenlijk gewoon meeten om te kijken of het leuk was, door afstand enzo houden we het gewoon zo zo lang als het leuk is.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:25 schreef Harajuku. het volgende:
Ik realiseerde me ook zojuist dat er één in Limburg woont ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is nogal een eind fietsen begreep ik.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is nogal een eind fietsen begreep ik.
3 uur reizen voor een potje seks?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aangezien het zo'n 3 uur reizen is gingen we eigenlijk gewoon meeten om te kijken of het leuk was, door afstand enzo houden we het gewoon zo zo lang als het leuk is.
Met haar werk enzo spreek ik haar soms 3 weken amper. En je kan niet even langs ofzo. Vandaar.
Ik zeg dat bij Mur omdat het sinds het begin duidelijk is dat hij dol is op Joy. Houd je waffel lekker.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:26 schreef MohMi het volgende:
[..]
hou toch es op met je relatie-geneuzel hara, niet iedereen heeft ziet dat als utopie.
QFT. Waarom wordt dit genegeerd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:22 schreef MohMi het volgende:
maar ik ben steeds meer een voorstander van een keertje meeten.
Ik neem aan dat het voor hem niet alleen om de seks gaat, frauleinquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 uur reizen voor een potje seks?
Men.. dat doe ik zelfs niet
Ik hou mijn waffel dezelfde wijze als jijquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zeg dat bij Mur omdat het sinds het begin duidelijk is dat hij dol is op Joy. Houd je waffel lekker.
Voor een weekend met joy ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
3 uur reizen voor een potje seks?
Men.. dat doe ik zelfs niet
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik hou mijn waffel dezelfde wijze als jijEn ik denk nit telkens de feiten te weten zoals jij.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hara is nog lief en onschuldig. Jij bent een ervaren connoisseur.
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:29 schreef Crutch het volgende:
Gaan we meeten ja? Kom maar Enschede dan.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hara is nog lief en onschuldig. Jij bent een ervaren connoisseur.
Vrijdagquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
Voor hen die willen meeten; is er een specifieke avond in de week die het beste uitkomt?
Weekend natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef MohMi het volgende:
Voor hen die willen meeten; is er een specifieke avond in de week die het beste uitkomt?
Je hebt hem weggejaagdquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:35 schreef Cue_ het volgende:
Lol, precies een maand geleden dat ik SSS een WA heb gestuurd
Hara, doe even normaal ajb. Ten eerste vroeg je het niet maar verkondigde je het, ten tweede trok ik het niet op mezelf, ten derde vind ik je een toffe meid maar vind ik het jammer dat ik je nog niet één keer niet defensief heb zien reageren als iemand het niet met je eens is. Je bent wel beter dan dat (dacht ik tenminste).quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..].
Het is een doodnormale vraag, dat Moh het weer op zichzelf meent te moeten trekken doet zij zelf.
Alsof het kkachterlijk en raar is dat mensen relaties hebbenNOPE. En daardoor is het ook niet raar om die vraag te stellen, zeker niet wanneer het lijdend voorwerp nimmer heeft aangegeven geen relatie te willen hebben.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt hem weggejaagd
Was Sic niet op verkansie of zo?
Hij kon niet meer Fokken ivm ewrk dacht ik, maar ik hoopte dat ie mss in de avond nog tevoorschijn zou komenquote:
Dit heeft er geen fuck mee te maken of jij het ermee eens bent of niet, dit gaat erom dat ik Mur niet mag vragen of hij verkeert omdat jij het vervelend vond hoe ik er bij jou mee omging.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, doe even normaal ajb. Ten eerste vroeg je het niet maar verkondigde je het, ten tweede trok ik het niet op mezelf, ten derde vind ik je een toffe meid maar vind ik het jammer dat ik je nog niet één keer een niet defensief heb zien reageren als iemand het niet met je eens is. Je bent wel beter dan dat (dacht ik tenminste).
En je kunt jouw eigen stelling ook omdraaien, dat is het enige dat ik doe. Pot-ketel verhaal.
Ik heb contact gezocht, dus het is afwachten!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:37 schreef MohMi het volgende:
Hij kon niet meer Fokken ivm ewrk dacht ik, maar ik hoopte dat ie mss in de avond nog tevoorschijn zou komen
Ja hoor meis, wat jij wilt. Je zult het ook eens van een andere kant bekijken, nietwaarquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dit heeft er geen fuck mee te maken of jij het ermee eens bent of niet, dit gaat erom dat ik Mur niet mag vragen of hij verkeert omdat jij het vervelend vond hoe ik er bij jou mee omging.
Scharenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Mohmi wil je verkering met mij?
of is dit een slecht tijdstip?![]()
Maar...maar...wij waren toch heul al een setje??quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Wat is met jou, online verkering vragen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Ik doe mee aan de nieuwe trend van de jonkiesquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat is met jou, online verkering vragen...
Je hebt me nooit gevraagd!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar...maar...wij waren toch heul al een setje??Wat is deze
Vroeger deden wij dat nog per postduifquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik doe mee aan de nieuwe trend van de jonkies
Ik heb nog kaartjes/brieven van de basisschoolquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Vroeger deden wij dat nog per postduif
Ik maakte het ook altijd uit per postduif. Smeet ik dat beest gewoon tegen haar ruit aan, dan wist ze wel hoe laat het was.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:40 schreef muhahaha het volgende:
Oja en tegenwoordig kun je het uitmaken via ping/WA![]()
Elk jaar rond valentijn was het weer spannendquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog kaartjes/brieven van de basisschool
Toen ik 14e was chatte ik natuurlijk nog via de TMF chat met een meisje. Kreeg ooit een liefdesverklaring per post, met van die kusjes erop enzo. Heel schattig.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb nog kaartjes/brieven van de basisschool
IK WOU NET ZOIETS TYPEN XDDDquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik maakte het ook altijd uit per postduif. Smeet ik dat beest gewoon tegen haar ruit aan, dan wist ze wel hoe laat het was.
Ow hier nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Elk jaar rond valentijn was het weer spannend
Ach kom zeg. Jij zat op een metershoge kast omdat je geen relatie wil en ik dat raar vond. Vervolgens stel ik de doodnormale vraag aan een ander, weken later, en jij gaat mental.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:39 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja hoor meis, wat jij wilt. Je zult het ook eens van een andere kant bekijken, nietwaarI won't hold my breath.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:38 schreef Cue_ het volgende:
Niet? Hier gingen er wel wat kaartjes over en weer. Ik kreeg alleen zelf nooit watquote:
de TMF chatquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Toen ik 14e was chatte ik natuurlijk nog via de TMF chat met een meisje. Kreeg ooit een liefdesverklaring per post, met van die kusjes erop enzo. Heel schattig.
wat was je hiervoor dan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Heet hier Harajuku. welkom ik ben mod geworden jongens.
bijnaquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet? Hier gingen er wel wat kaartjes over en weer. Ik kreeg alleen zelf nooit wat. Wel 1 bijna afgegeven.
Feli en veel success op je nieuwe stekjequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
Heet hier Harajuku. welkom ik ben mod geworden jongens.
Ja, nogalquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
bijnaSpijt achteraf?
wij hadden allemaal verkering op de basisschool, dus weinig spannends aan valentijn, behalve dan wat je met je vriendje ging doen. en dat was vaak groepszwemmen
zondequote:Op donderdag 12 juli 2012 12:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, nogal. Ze vond mij ook leuk maar we durfden geen van beide de stap te zetten.
Hara, jij wint, oke? Ben je blij?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach kom zeg. Jij zat op een metershoge kast omdat je geen relatie wil en ik dat raar vond. Vervolgens stel ik de doodnormale vraag aan een ander, weken later, en jij gaat mental.
Als een vriend het leuk heeft met iemand vraag je toch of ie er meer mee gaat doen of niet
Joa. Ik ging van MIS naar MIS en US naar US en MIS en REV naar REV en US naar REV en nu is REV weg en zou ik ook gaan, maar ik bleef.quote:
Ik heb mijn ervaring toen gebruikt om een ander klasgenootje op een andere school aan te raden erachteraan te gaan en dat heeft ie toen gedaanquote:
Heb jij je clam afgestaan?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb mijn ervaring toen gebruikt om een ander klasgenootje op een andere school aan te raden erachteraan te gaan en dat heeft ie toen gedaan.
Oh ja, super. Sterk. Goed verhaal man, echt supertof.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hara, jij wint, oke? Ben je blij?Ik ga deze discussie niet meer met je aan, omdat je niet in staat lijkt om te discussiėren. Jammer, but I'll live
En nog meer goed nieuws; mijn pauze is om dus ik ben er vandoor.
Aaah zo, vele plezier daar danquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:46 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Joa. Ik ging van MIS naar MIS en US naar US en MIS en REV naar REV en US naar REV en nu is REV weg en zou ik ook gaan, maar ik bleef.
Braaf zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, super. Sterk. Goed verhaal man, echt supertof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |