Ik ben ook niet weggeweest, alleen is REV opgeheven en ik zou mee de archieven in gaan, ware het niet dat ze C&H wel met mij wilden delen.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:01 schreef gogosweden het volgende:
Ik wist niet dat ze überhaupt weg was geweest
Welkom
quote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weggeweest, alleen is REV opgeheven en ik zou mee de archieven in gaan, ware het niet dat ze C&H wel met mij wilden delen..
HoiIk ben dol op geschiedenis. Oude beschavingen/volkeren, archeologie in de breedste zin van het woord, WWII en het Krijt en het Jura genieten mijn voorkeur, al lees ik eigenlijk over alles wel. Van de Maya's tot stoomtrein en van de dodo tot Renaissance.
Ik wil graag wat van bovengenoemde gaan toevoegen en ik hoop dat het de interesse van anderen ook gaat wekken.
Lekkerwijfquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet weggeweest, alleen is REV opgeheven en ik zou mee de archieven in gaan, ware het niet dat ze C&H wel met mij wilden delen..
HoiIk ben dol op geschiedenis. Oude beschavingen/volkeren, archeologie in de breedste zin van het woord, WWII en het Krijt en het Jura genieten mijn voorkeur, al lees ik eigenlijk over alles wel. Van de Maya's tot stoomtrein en van de dodo tot Renaissance.
Ik wil graag wat van bovengenoemde gaan toevoegen en ik hoop dat het de interesse van anderen ook gaat wekken.
Leuk, straks dus nog meer lees en kijkvoer in C&Hquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |