SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic.Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
waarom is ie uit de tour? is zijn doping op?
Jupquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
de verborgen motor in zijn fiets was stukquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:48 schreef rival het volgende:
Daar hebben we het nog wel een keertje overquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:56 schreef NaRRaToR het volgende:
[..]
Dan heeft ie geen hart voor de sport
Omdat postduiven moeten eten en poepen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aan je marketing afdeling moeten uitleggen wat social media is.... allemaal jong volk begin 30.... krijg je als antwoord: waarom sturen we niet gewoon postduiven (ok ietwat overdreven maar wel in die strekking)?
Tijd voor de e-meeuwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:09 schreef NaRRaToR het volgende:
aan je marketing afdeling moeten uitleggen wat social media is.... allemaal jong volk begin 30.... krijg je als antwoord: waarom sturen we niet gewoon postduiven (ok ietwat overdreven maar wel in die strekking)?
Had ie je gemist?quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Hondje helemaal blij dat ik weer thuis ben.
Jaquote:
Toch leuk dat ie houd van z'n baasjequote:Op donderdag 12 juli 2012 13:35 schreef Samzz het volgende:
Hondje helemaal blij dat ik weer thuis ben.
Leukquote:Op donderdag 12 juli 2012 13:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik was een nieuwe pony ophalen en hij kon niet mee. Nu is hij aan het rondrennen en ik zit op een bankje te kijken
.
Dat is een flink nest!quote:
Dat vind ik zo leuk aan honden, zodra je binnenkomt zijn ze zo blij om je te zienquote:Op donderdag 12 juli 2012 14:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch leuk dat ie houd van z'n baasje
Nog even naar dat zwaard Red Queen gekeken, toch bijna 300 euro
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |