Nee, maar hij kan het nog winnen.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Walsh is echt niet lekker bezig op zn dubbels. Téring.
Na 2 legs was het ook al 2 - 0, misschien lukt het, maar het wordt moeilijk.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Da's logisch. Maar hij moet nog altijd de break ongedaan maken
Walsh heeft de laatste jaren ook lastig op de World Matchplay. Maar ik acht de winnaar van deze partij gewoon het haasje tegen Wade of Burnettquote:Op zondag 22 juli 2012 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Na 2 legs was het ook al 2 - 0, misschien lukt het, maar het wordt moeilijk.
Ik denk het ook. Van mij mag Taylor wel weer winnen, dat vind ik altijd een sympathieke gast.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Walsh heeft de laatste jaren ook lastig op de World Matchplay. Maar ik acht de winnaar van deze partij gewoon het haasje tegen Wade of Burnett
Beste verliezer van het hele toernooi. Hoop op Barneveld, Whitlock, Winstanley of Chizzy.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Van mij mag Taylor wel weer winnen, dat vind ik altijd een sympathieke gast.
Hij kan het wel vergeten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme zeg, Walsh. Je dubbels godverdomme
Dit is niet een partij waar de kampioen uitkomt.quote:
Zeker weten.quote:Op zondag 22 juli 2012 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit is niet een partij waar de kampioen uitkomt.
Dat ook.quote:Op zondag 22 juli 2012 21:08 schreef AFCNiels het volgende:
En hij heeft veel te veel dubbels gemist.
Ja, het lukt steeds net niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |