SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
En wat zullen we nou krijgenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:09 schreef bijdehand het volgende:
Grapje thijscoman, maar ik moest iets over jou zeggen omdat jij dat ook deed over jezelf
Ja gelovigen, altijd leuk... krijg ze de laatste tijd ook vaker aan de deur.quote:
Serieus? Dat is hier al 5 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja gelovigen, altijd leuk... krijg ze de laatste tijd ook vaker aan de deur.
Serieus ja, uitnodigingen voor bijbellezingen in de kerk hier tegenover bijv.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus? Dat is hier al 5 jaar geleden ofzo
Die oude mensen zijn het ergst. Want bij die gladjakkers die qua looks lijken op mannen uit de jaren 50 gooi je gewoon de deur dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Serieus ja, uitnodigingen voor bijbellezingen in de kerk hier tegenover bijv.
'gelooft u dat de mens ooit vrij zal zijn van oorlog?'
'nope'
'de bijbel denkt daar anders over'
'aha'
'bent u bekend met de bijbel?'
'ik heb op een R.K. Basisschool gezeten en dat was genoeg motivatie om hem nooit meer aan te raken'
'o... prettige middag nog'
Het oude vrouwtje keek wel heel sneu toen
Nee daar ben ik te beleefd voor, ga altijd wel een dialoog aanquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die oude mensen zijn het ergst. Want bij die gladjakkers die qua looks lijken op mannen uit de jaren 50 gooi je gewoon de deur dicht.
De deur dicht gooien was ook overdreven zou ik ook niet doen. De enige mensen die ik straal voorbij loop zijn die mensen in de stad met een clipboard van een of ander goed doelquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te beleefd voor, ga altijd wel een dialoog aan
Haha, ik heb het met Mjan in de stad gehad dat we (allebei met en metal-t-shirtje) werden aangesproken door 2 jonge gristenen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De deur dicht gooien was ook overdreven zou ik ook niet doen. De enige mensen die ik straal voorbij loop zijn die mensen in de stad met een clipboard van een of ander goed doel
Ja, dat heb ik ook gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haha, ik heb het met Mjan in de stad gehad dat we (allebei met en metal-t-shirtje) werden aangesproken door 2 jonge gristenen...
Echt, wat bezielt die mensen?
Ja die twee waren ook erg volhardend... Mjan moest me meetrekkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehadKomt zo'n gast naar mij toe, allemaal vragen stellen enzo. Ik zeg dat ik geen interesse heb, hij gaat door. Ik verlies mijn geduld, iemand zag dat, ging naar die man toe en zei: ik heb wel interesse. Ik ben dat meisje nog steeds dankbaar, want ik denk dat als hij doorging ik begon te schreeuwen tegen die gladjakker.
Er zit een groepje mensen in de stad, volgens mij zijn die werkloos, ik zie ze altijd overal rondhangen. Een van hen sprak me ooit aan met van die vragen, blijkt dat ze langs de zuid-willemsvaart bij een oude fabriek bij elkaar komen enzo. Echt wtf. Volgende keer moet je zeggen dat je een fiddle-wedstrijd met de duivel hebt verloren, en dat je ziel toch niet meer gered kan worden omdat je ziel aan de duivel toebehoort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die twee waren ook erg volhardend... Mjan moest me meetrekken
Ik ga toch ook niet naar mensen toe met de vraag 'Gelooft u? Ja? STOM!'
Gewoon zeggen dat je Moslim bent, komt voor hen op hetzelfde neerquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zit een groepje mensen in de stad, volgens mij zijn die werkloos, ik zie ze altijd overal rondhangen. Een van hen sprak me ooit aan met van die vragen, blijkt dat ze langs de zuid-willemsvaart bij een oude fabriek bij elkaar komen enzo. Echt wtf. Volgende keer moet je zeggen dat je een fiddle-wedstrijd met de duivel hebt verloren, en dat je ziel toch niet meer gered kan worden omdat je ziel aan de duivel toebehoort.
Ik kreeg in de tram in Amsterdam op weg naar m'n werk op een gegeven moment een flyer (als enige in de tram) met de tekst 'uw ziel kan nog gered worden, bid voor vergiffenis van Jezus Christus'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
Op mijn werk komt zo'n mens altijd met blaadjes van de eo-jongerendag en van die jezuskampenIk iedere keer zeggen dat ik geen interesse heb, maar ze blijft terugkomen.
Ik wil naar jezuskampquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
Op mijn werk komt zo'n mens altijd met blaadjes van de eo-jongerendag en van die jezuskampenIk iedere keer zeggen dat ik geen interesse heb, maar ze blijft terugkomen.
Hoho, ik ben bereid om mezelf voor lul te zetten, maar dat gaat me net te ver.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Moslim bent, komt voor hen op hetzelfde neer
Daar is ooit een documentaire over geweest. Dat was gewoon eng.quote:
Ja. Maar ik wil daar gewoon heen, want dan kan ik mijn ziel weer in het reine met De Heer brengenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar is ooit een documentaire over geweest. Dat was gewoon eng.
Naar zo'n 'genezingskamp'quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wil daar gewoon heen, want dan kan ik mijn ziel weer in het reine met De Heer brengenTevens wil ik ook een keer naar zo'n gristelijke homokamp, gewoon, omdat het kan.
Ja, dat.quote:
Serieus? Jullie bellen met elkaar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
Die voicemail van MR
"Hoooi met MR, ik gebruik deze telefoon niet maar als je wil mag je toch iets inspreken!"
ik.zou het niet pikken hoor bdh!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus? Jullie bellen met elkaar?
Hoezo dan confisqueer ik jou gewoonquote:
Blijkbaar niet want ze nam niet opquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus? Jullie bellen met elkaar?
Pak jij die afgelikte boterham maarquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hoezo dan confisqueer ik jou gewoon
Subtiel van haar.quote:
Jong ik val op ouder dus BAM!quote:[..]
Pak jij die afgelikte boterham maarMR is bijna 10 jaar jonger
quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:00 schreef shifto het volgende:
Ninja Turtle (eten ook altijd pizza) <----- shifto
Kind<--- bdh
Meisje
Jongedame<----- DJ
Vrouw<---- MohMi
Oma<----- Yvonne
Fossiel<----- Tux
Hm heb je zin om volgende week vrijdag (tot en met zondag) een leuke roadtrip te maken met de Katholieke Kinderen Vereniging (K.K.V.)? Ik heb al een busje gekocht en er gaan ook wat priesters mee.quote:
I.t.t. de meeste pedofielen, val ik niet op kleine jongetjesquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:08 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm heb je zin om volgende week vrijdag (tot en met zondag) een leuke roadtrip te maken met de Katholieke Kinderen Vereniging (K.K.V.)? Ik heb al een busje gekocht en er gaan ook wat priesters mee.
[ afbeelding ]
Hm ik ook niet. Nouja, dan moet je maar bij mr blauwtjes blijven lopen tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:14 schreef shifto het volgende:
[..]
I.t.t. de meeste pedofielen, val ik niet op kleine jongetjes
Heeft ze straks allemaal van die hijgberichtjes van Shifty in dr voicemail staanquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm ik ook niet. Nouja, dan moet je maar bij mr blauwtjes blijven lopen toch
Pssht, als die kindjes het aantal eens zouden kunnen tellen überhauptquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm ik ook niet. Nouja, dan moet je maar bij mr blauwtjes blijven lopen toch
Dan krijgen wij een DM met haar nieuwe nummerquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Heeft ze straks allemaal van die hijgberichtjes van Shifty in dr voicemail staan
Hehe. Maar serieus. Ik denk dat jullie een stom koppel zijnquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Pssht, als die kindjes het aantal eens zouden kunnen tellen überhaupt
Jaloezie is een gemeen dingquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan krijgen wij een DM met haar nieuwe nummer
[..]
Hehe. Maar serieus. Ik denk dat jullie een stom koppel zijn
Je weet toch dat ik MohMi leuk vind... hoezo zou ik dan jaloers zijn?quote:
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 16:47 schreef bijdehand het volgende:
Jij geeft mij aandacht, ben je nu jaloers op mij?
Volgende meet krijg jij een (1) kusje.quote:
Hou ik je aan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Volgende meet krijg jij een (1) kusje.
Ik zei niet van wie je er eentje zou krijgen he.quote:
Toch 1 van iedereen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei niet van wie je er eentje zou krijgen he.
Ik heb veel te veel haar op mijn boobies om een jongedame te zijnquote:
Wil ik ookquote:
Te vroeg, het is nu pas avond.quote:
GODVER je lijkt mijn vader wel, die zeurt daar echt al weken over.quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:15 schreef shifto het volgende:
Die voicemail van MR
"Hoooi met MR, ik gebruik deze telefoon niet maar als je wil mag je toch iets inspreken!"
Ik belde gisteren iemand wiens voicemail zo gaat:quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:02 schreef Muisraket het volgende:
[..]
GODVER je lijkt mijn vader wel, die zeurt daar echt al weken over.
Toen we die snorren op hadden zekerquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:04 schreef Muisraket het volgende:
En ik ga niemand een kusje meer geven, had je voor (of tijdens) O&N moeten vragen.
LOLquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik belde gisteren iemand wiens voicemail zo gaat:
*even stil*
Hey met X
*weer even stil*
Goed en met jou? Lang niet gezien nee!*
Is momenteel niet bereikbaar. Laat een bericht achter na de piep.
En ik trapte er nog in ook
Uhu, toen ja.quote:
Ik nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:03 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Vier voor zes vind ik ook avond.
Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik zou ook niet hebben opgenomen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:07 schreef Muisraket het volgende:
En de reden dat ik niet opnam was omdat ik hem niet hoorde of voelde, dus geen haat jegens shifto ofzo.
Ja daarom heb ik daarna mijn btg opgesmst aan een antwoord.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:08 schreef DeJori het volgende:
[..]
Hoef je je niet voor te schamen hoor, ik zou ook niet hebben opgenomen.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:09 schreef BarrieButsers het volgende:
Ik kan nog geen ei koken maar een biefstuk lukt me verdomme goed
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Wauw shifto en mr hebben wilde sextexing
Nee, slechts lichtelijk geagiteerd. Ik corrigeer mensen daar op mijn werk altijd mee. Lekker irritantquote:
Shifty and MRquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! x oneindig.
Lijkt de basisschool wel: 'omg een jongen en een meisje sturen een kaar een smsje omdat de jongen in kwestie alzheimer heeft omg romantisch'.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! x oneindig.
Lijkt de basisschool wel: 'omg een jongen en een meisje sturen een kaar een smsje omdat de jongen in kwestie alzheimer heeft omg romantisch'.
Die oude mensjes? :'quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, slechts lichtelijk geagiteerd. Ik corrigeer mensen daar op mijn werk altijd mee. Lekker irritant
En collega's en mensen die op bezoek komen.quote:
Ja je moet iets te doen hebben hequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:17 schreef DeJori het volgende:
[..]
En collega's en mensen die op bezoek komen.
ik stuur een kaar een smsjequote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]_! x oneindig.
Goed dat je het zegt, deze was me niet eens opgevallenquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik stuur een kaar een smsje
lollercopter 117
Moeten jouw potloden en pennen ook in keurig nette rij liggen? En alles recht enzo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:13 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, slechts lichtelijk geagiteerd. Ik corrigeer mensen daar op mijn werk altijd mee. Lekker irritant
Graag gedaan. Super de Boer *toet*quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:23 schreef DeJori het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, deze was me niet eens opgevallen
Oké, die is best erg inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:22 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik stuur een kaar een smsje
lollercopter 117
Ja, ik wil de wereld niet zien branden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:23 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moeten jouw potloden en pennen ook in keurig nette rij liggen? En alles recht enzo?
'best'. Neen. 'heul' is het woord dat je zocht.quote:
Ik welquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ja, ik wil de wereld niet zien branden.
Weet ik, mijn diabolische vrind.quote:
Kon je niet slapen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:50 schreef BarrieButsers het volgende:
Jongens mijn avond dutje is mislukt
Het lukte bijna tot een of andere uil geluid begon te maken.quote:
Kapot schieten die meukquote:Op donderdag 12 juli 2012 18:54 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Het lukte bijna tot een of andere uil geluid begon te maken.
Graag gedaan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Kapot schieten die meukIk heb hier altijd last van ganzen, al zijn ze de laatste tijd verdacht stil.
Ik ben tegen dierenmishandeling, behalve bij ganzen en katten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Leven uilen eigenlijk wel in de avond?Want het echt zo'n apart geluid
Ganzen zijn ook irritant ja. Gewoon de nek omdraaien
Uilen zijn nachtdieren ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:57 schreef BarrieButsers het volgende:
Leven uilen eigenlijk wel in de avond?Want het echt zo'n apart geluid
Ganzen zijn ook irritant ja. Gewoon de nek omdraaien
Is me niet eens opgevallen dat het al SSS was... Terwijl ik de steamstore net wel open heb gehad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:25 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Tevens vind ik de eerste dag van de Steam Summer Sale tegenvallen
Die doet het amperquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:27 schreef DeJori het volgende:
[..]
Is me niet eens opgevallen dat het al SSS was... Terwijl ik de steamstore net wel open heb gehad.
quote:Sorry
The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later.
That's what she said.quote:The Steam Store is experiencing some heavy load
That's what she said (to shifto)quote:
Pff praat me er niet vanquote:Op donderdag 12 juli 2012 19:33 schreef DeJori het volgende:
Check dit dan, marokkaanse vlag op het stadhuis van A'dam.
[ afbeelding ]
Ik word daar depri vanquote:
En ach, het is Amsterdam maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:41 schreef DeJori het volgende:
Zou trouwens goed een fotosoep kunnen zijn, ik heb 'm van GS....
Ik zeik nooit.quote:
Werkt in het Nederlands niet, vrind.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Werkt in het Nederlands niet, vrind.
Deze muisraket is volledig tam hoor.quote:
Soms...quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Deze muisraket is volledig tam hoor.
Goed om te horen! Hoop het ook voor je.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef MohMi het volgende:
7 bier op een bedrijfsborrel is teveelmaar gezellig gvd!!
ik hoop zo dat ik hier een vaste aanstelling krijg! voel me echt helemaal op mn plek
![]()
?quote:
Soms tam.quote:
Goh.quote:
quote:User: Are you going to take over the world?
Cleverbot: Yes, I am going to take over the world.
User: Oh noes.
Cleverbot: Oh yeses.
User: I'm scared now.
Cleverbot: Why?
User: Are you going to kill me?
Cleverbot: Yes.
Iedereen is wel eens wild.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:59 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Goh.Ik bedoelde waarom 'soms' i.p.v. altijd.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:57 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Goed om te horen! Hoop het ook voor je.
Aww.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]enige nadeel; er is een collega die ik interessant vind maar die is volgens mij al verliefd op een andere collega
mss maar beter ook trouwens xD
tis wat
die neemt never ever initiatief, ondanks dat we het daar over hebben gehad. voel me een beetje in mijn hemd gezet. ik vind dat als ie mij ook zo leuk vindt als ie zegt, hij ook wel eens als eerste een berichtje mag sturen of een date mag voorstellenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:03 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww.Aan de andere kant misschien wel verstandiger ja. En geen contact meer met die leuke collega van je oude werk?
Gewoon doenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef MohMi het volgende:
[..]enige nadeel; er is een collega die ik interessant vind maar die is volgens mij al verliefd op een andere collega
mss maar beter ook trouwens xD
tis wat
VROUWEN KUNNEN OOK INITIATIEF NEMEN GODVERDOMME. Serieus, WTF!!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
die neemt never ever initiatief, ondanks dat we het daar over hebben gehad. voel me een beetje in mijn hemd gezet. ik vind dat als ie mij ook zo leuk vindt als ie zegt, hij ook wel eens als eerste een berichtje mag sturen of een date mag voorstellen
misplaatste reactie, lieve bdh; tot nu toe heb ik letterlijk altijd als eerste een berichtje gestuurd en heb ik als enige datejes geplanned. hij heeft nog niks gedaan behalve afwachten. sorry, maar dan haak ik na de 11e keer wel af ja.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gewoon doen
[..]
VROUWEN KUNNEN OOK INITIATIEF NEMEN GODVERDOMME. Serieus, WTF!!!
Oh het kwam op me over alsof jullie nooit gedate hadden enzo, dan zou mijn reactie wel goed zijn natuurlijk. Maar het is waar: als het altijd van jouw kant moet komen dan moet je niet te veel hoop houden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:41 schreef MohMi het volgende:
[..]
misplaatste reactie, lieve bdh; tot nu toe heb ik letterlijk altijd als eerste een berichtje gestuurd en heb ik als enige datejes geplanned. hij heeft nog niks gedaan behalve afwachten. sorry, maar dan haak ik na de 11e keer wel af ja.
we hebben tegen elkaar uitgesproken dat we elkaar leuk vinden, iets dat erg eng voor me was. en hij vertelde dat ie geen initiatief neemt omdat hij dt eng vindt. we hebben het er over gehad en nog moet ik telkens het voortouw nemen. kvoel me redelijk voor paal staan en ben niet van plan risico te nemen voor iemand die dat niwt voor mij doetquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Oh het kwam op me over alsof jullie nooit gedate hadden enzo, dan zou mijn reactie wel goed zijn natuurlijk. Maar het is waar: als het altijd van jouw kant moet komen dan moet je niet te veel hoop houden.
Hm, ik neem zelf ook niet echt initiatief (qua zoenen e.d.), maar ik vraag meisjes wel mee uit en geef hints die niet zo subtiel zijn. Maarja, als hij je niet eens uit vraagt terwijl hij weet dat jij wil is wel raar. Ik heb mezelf trouwens voorgenomen om meer initiatief te nemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 20:48 schreef MohMi het volgende:
[..]
we hebben tegen elkaar uitgesproken dat we elkaar leuk vinden, iets dat erg eng voor me was. en hij vertelde dat ie geen initiatief neemt omdat hij dt eng vindt. we hebben het er over gehad en nog moet ik telkens het voortouw nemen. kvoel me redelijk voor paal staan en ben niet van plan risico te nemen voor iemand die dat niwt voor mij doet
Nogal lullig van hem inderdaad.quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:24 schreef MohMi het volgende:
[..]
die neemt never ever initiatief, ondanks dat we het daar over hebben gehad. voel me een beetje in mijn hemd gezet. ik vind dat als ie mij ook zo leuk vindt als ie zegt, hij ook wel eens als eerste een berichtje mag sturen of een date mag voorstellen
Oke da's gewoon gemeen manquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:00 schreef Muisraket het volgende:
Worden we 10x gebeld terwijl we niets horen aan de andere kant van de lijn, dus mijn vader en ik denk dat we getrolld worden.
SMS mijn moeder dat we haar snel moeten bellen, niet wat er is of zo. Ik denk aan een noodgeval (ze heeft hartproblemen), blijkt dat ze niet meer weet wat ze voor mijn oma moest kopen._!
Kiriyama, ik wist het.quote:
Moest het account ooit aanmaken, wilde mijn eigen naam niet gebruiken, kiriyama was bezet, kiriyama305 was de eerste suggestie.quote:
Het is meer omdat jij volgens mij bij wel meer websites de nickname Kiriyama (al dan niet met een achtervoegsel) hebt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moest het account ooit aanmaken, wilde mijn eigen naam niet gebruiken, kiriyama was bezet, kiriyama305 was de eerste suggestie.
meestal zonder achtervoegselquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:06 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het is meer omdat jij volgens mij bij wel meer websites de nickname Kiriyama (al dan niet met een achtervoegsel) hebt.
Wtfquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Oh MR jouw moederErnstig zulke acties
Ik net ook, kijk net op mijn telefoon 7 gemiste oproepen, 12 smsjes dus zonder te lezen bel ik gelijk terug. Denkende dat er heel wat is. Vriendin van; "ja ik heb geen kleingeld voor de bus kan ik dat van jou lenen?" Tering zeg dat i.p.v. dat drama gedrag
Dit idd.quote:
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:26 schreef bijdehand het volgende:
MR, waarom passen de blikjes ananasschijven van de AH niet op elkaar?
Gewoon, jij bent hier de AH-expert tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:26 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat weten?Waar heb je ananasschijven voor nodig?
Misschien ging je een lekker toetje maken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:42 schreef bijdehand het volgende:
Waar dacht jij dat ik die voor nodig had?
Ik heb het idee dat jij me in de zeik neemt of iets kei smerigs bedoeltquote:Op donderdag 12 juli 2012 21:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Misschien ging je een lekker toetje maken.
Nee echt niet!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij me in de zeik neemt of iets kei smerigs bedoelt
Wat voor toetje kan je maken met ananas? Schijfje rondom mijn slagboom doen en dan eraf laten eten?quote:
Ik bedoelde echte toetjes die je in een receptenboek kan vinden, eikel!quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wat voor toetje kan je maken met ananas? Schijfje rondom mijn slagboom doen en dan eraf laten eten?
Koken met sperma kookboek?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:48 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoelde echte toetjes die je in een receptenboek kan vinden, eikel!
En nu niet beginnen over dat koken met sperma kookboek.
Serieus niet? Ben dat echt al in 5 topics op FOK! tegengekomen of zo.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Koken met sperma kookboek?Wist niet eens dat dat bestond. En waarom noem je me eikel, clitoris?
Heb je nog ingrediënten nodig?quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Serieus niet? Ben dat echt al in 5 topics op FOK! tegengekomen of zo.
Tenzij er 1 kwakje ingaat, vraag ik me serieus af hoe je dan aan een voldoende grote hoeveelheid komt.quote:
Gewoon aan een neger vragen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tenzij er 1 kwakje ingaat, vraag ik me serieus af hoe je dan aan een voldoende grote hoeveelheid komt.
Geen leuk mental image als je mannelijke negroïde kennissen hebt.quote:
Misschien wel. Zijn ze zwart en sterk, net als je koffie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:56 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Geen leuk mental image als je mannelijke negroïde kennissen hebt.
Valt tegen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Misschien wel. Zijn ze zwart en sterk, net als je koffie.
Ben ik sterker?quote:
Chill, de 3 grote B'squote:Op donderdag 12 juli 2012 23:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
ja morgen weekje naar renesse
quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Over een week naar Berlijn, Krakow, Zagreb en Porec vol vrouwen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:45 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
hup, terug naar je studentenkamer vol vrouwen
Dat vrouwke met wie ik ga stappen is half Poolsquote:
Ik kan niet slapen maar morgenvroeg moet ik wel functioneren. Half 9 tentamenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:14 schreef BarrieButsers het volgende:
Watjes die commentaar geven op het feit dat je wel in de kroeg staat maar een paar uur later wel moet werken. Wat is er mis met hun. Net alsof het een hele opgave is om na een klein avondje zuipen de volgende dag te functioneren. Pft.
Ik ga niet meer slapen. En ruzie is niet leukquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
Hier precies jij zit nu te wachten tot je eindelijk slaapt en zodra ik mijn ogen dicht doe flikker ik hopelijk snel in slaap. Win win.
Oja waren goede ruzies in de stadMaar iets te veel wouten naar mijn zin
Serieus blijf je wakker? Nice! En wel bij van die grote brede gasten die op oorlogspad zijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ga niet meer slapen. En ruzie is niet leuk![]()
Wtf. En ja, ik blijf wakker. Ik fiets over 4,5 uur alweer aan dus het heeft toch geen zin meer. Heb ik maar 2 uur slaapquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Serieus blijf je wakker? Nice! En wel bij van die grote brede gasten die op oorlogspad zijnEn zo'n gastje moest de ambulance in
Nee dat werkt nietquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:25 schreef BarrieButsers het volgende:
Wow gast ga slapen ofzo al is het eventjes
Ik fiets om 7 uur aan, als ik dan nog wil douchen en ontbijten enzo dan moet ik om half 6 de werkker zetten. 3 uur slapen werkt averechts bij mij.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Niet eens proberenWanneer moet je opstaan? Ik 6 uur want ik heb gezegd extra vroeg te beginnen
Douchen, eten, wakker worden. Dat duurt wel ffquote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:29 schreef BarrieButsers het volgende:
wtf man anderhalf uur van te voren opstaan moet je nog je make up doen ofzo?
Gewoon geslapen tot nuquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...non est vivere sed valere vita est ..
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:31 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Nou ik heb gister lekker zelfgebakken pannenkoeken gegetenIk werk maar 4 dagen in de week!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik heb gisteren pizza gegeten EN ik heb 's-avonds snoeiharde metal live gezien!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
Veel plezier!quote:Op donderdag 12 juli 2012 23:12 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Trek je de rest van de dag dan wel?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 02:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Wtf. En ja, ik blijf wakker. Ik fiets over 4,5 uur alweer aan dus het heeft toch geen zin meer. Heb ik maar 2 uur slaapSlaap lekker bar mitswa
Het eerste waar ik aan moest denken was serieus dit:quote:
Bijna. Ik ben alleen een stuk gespierder dan die gozer en mijn zwaard is een stuk groter.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:45 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het eerste waar ik aan moest denken was serieus dit:
[ afbeelding ]
En daarna pas aan buckethead:
[ afbeelding ]
Welke?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 18:20 schreef MohMi het volgende:
loool, mn oude school staat hier als banner op fok xD te grappig!!
Je moet ergens je geld aan uitgeven tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
TIOLeuke school, hoerig duur, mja, particuliere opleiding dus wat wil je.
And so I didquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:08 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je moet ergens je geld aan uitgeven toch
Wow 3 jaar in 1 jaarquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:10 schreef MohMi het volgende:
[..]
And so I didHet was wel 3 jaar MBO in 1 jaar tijd, daarom ging ik er ook voor, was al 20 en woonde op mezelf maar wilde toch een diploma halen. Geen spijt van gehad en iedere cent zelf betaald
En BB, nog weekendplannen?
Ben er stiekempjes ook trots op, vooral omdat ik het zelf betaald hebquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow 3 jaar in 1 jaarKnap! En verstandig dat je daar destijds voor hebt gekozen
Niet echt. Langs familie, winkelen en stappen. En wat ga jij doen?
Zeker iets om trots op te zijn jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:21 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ben er stiekempjes ook trots op, vooral omdat ik het zelf betaald heb
Klinkt goed! Ik ga bijna NIKS doen, echt heerlijk. For some reason plan ik het door de week helemaal vol met leuke dingenGezellig, maar niet praktisch xD
Nee, maar net als uit eten gaan (wat ik de laatste tijd teveel doequote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:27 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zeker iets om trots op te zijn jaHeb je ook altijd nog iets aan.
Oh lekkerZeker niet praktisch nee, helemaal niet als je ook nog moet werken
Gewoon wat vaker doen dan tochquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:50 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nee, maar net als uit eten gaan (wat ik de laatste tijd teveel doe) vind ik door de week gewoon gezelliger. Hiervoor zaten mn weekenden ook overvol, vorig weekend moest ik twee dagen thuisblijven ivm de kitten, en dat beviel ZO goed!
Had opeens keiveel weekend leek het wel! En voelde me voor het eerst sinds lange tijd ietwat uitgerust op zondag! Dat wil ik zeker vaker
Zekers, en zeker nu met die poezepluisjesquote:
Had 3 kwartier nodig van de 3 uurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:47 schreef BarrieButsers het volgende:
Pleuris vanaf vanochtend is hier niks meer gepost
TM fijne vakantie!
Bdh hoe ging je tentamen?
Oei, en dat op die leeftijd alquote:Op vrijdag 13 juli 2012 19:59 schreef MohMi het volgende:
[..]
Zekers, en zeker nu met die poezepluisjes![]()
Begin echt een crazy cat-lady te worden; kan uuuuuuuuren naar hun getob zitten kijken en er dan nog geen genoeg van hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat weet ik 1 augustus om 5 uurquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:10 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En is dat in dit geval positief?
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar...maar...KIJK DAN!!!
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Ik heb van de week een dode opgevreten kat gezien, dat zag er precies hetzelfde uit.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:19 schreef MohMi het volgende:
[..]
Maar...maar...KIJK DAN!!!
[ afbeelding ]
en:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kat is heul niet opgevretenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ik heb van de week een dode opgevreten kat gezien, dat zag er precies hetzelfde uit.![]()
Dat knuffeltje doet het hem dan wel weer
Deze reactie maakt mij irl aan het huilen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn kat is heul niet opgevretenOh wacht, wel trouwens, ik neem altijd hapjes van d''r buik en oortjes
![]()
Die zijn lekker warm. En dat knuffeltje is haar bitch
klein maal fijnquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:21 schreef MohMi het volgende:
[..]![]()
Dan is het wel een amuse want ze is echt piepklein! xD Voor een beetje bord kun je beter Mickey van shifto hebben
Mafkeesquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:22 schreef MohMi het volgende:
[..]
Mijn kat is heul niet opgevretenOh wacht, wel trouwens, ik neem altijd hapjes van d''r buik en oortjes
![]()
Die zijn lekker warm. En dat knuffeltje is haar bitch
Geen bier voor deze beer.quote:
Ik moet mijn krachten sparen voor zondagquote:
Wat ga je zondag doen dan?quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik moet mijn krachten sparen voor zondag
quote:
Dude!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De kenner snapt 'mquote:
Nee met 2 meisjes die ik al 3 jaar niet gezien heb.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee met 2 meisjes die ik al 3 jaar niet gezien heb.
Lijkt me sterk. Maar ik heb nooit met 2 meisjes op een kamer geslapen dus wie weetquote:
Of de een na de anderquote:Op vrijdag 13 juli 2012 20:57 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Maar ik heb nooit met 2 meisjes op een kamer geslapen dus wie weet
Ga er maar niet van uitquote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:01 schreef bijdehand het volgende:
Dan moet ik wel tyfusveel zelfbeheersing hebben
En man met twee meisjes op dezelfde kamer zonder seks.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En man met twee meisjes op dezelfde kamer zonder seks.
Ja desnoods verkrachtenquote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
En man met twee meisjes op dezelfde kamer zonder seks.
Jou ja.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:03 schreef Muisraket het volgende:
Btw bdh: http://curryris.blogspot.nl/2010/02/ris.html
Wokneger!
Mijn pik is toch groter dus jij bent eerder de pineut.quote:
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:20 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Mijn pik is toch groter dus jij bent eerder de pineut.
Show mequote:
O MIJN GOD! Die is inderdaad groter!quote:
What the hell had jij gedronken gisterquote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju aan toe sorry shifto en bdh
Wat?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 03:48 schreef BarrieButsers het volgende:
Nondeju aan toe sorry shifto en bdh
Shifto was hier, we gingen dood om je spamquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus goldstrike nooit een goed idee. Dan komt er dat soort shit uit.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Serieus goldstrike nooit een goed idee. Dan komt er dat soort shit uit.
Wat stuurde ze allemaal danquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Shifto was hier, we gingen dood om je spam
Daar zijn we nog steeds niet helemaal achter xDDDDDDDquote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:39 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
[..]
Wat stuurde ze allemaal dan
quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:02 schreef bijdehand het volgende:
Serieus schrok me kapot dacht dat iemand me herkend had[ afbeelding ]
Nee want mijn UI heet Ronquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:04 schreef BarrieButsers het volgende:
Ja en is dat nu niet het geval dan?
Dat zit er maar een ding op.quote:
Die kan even niet kopen want ze zit onder mijn bureauquote:
Nee.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:33 schreef BarrieButsers het volgende:
Jeetje heeft ze zich om half 1 al onder de tafel gezopen?
Met GHB is alcohol taboe.quote:
Vertel.quote:
Ik zeg dan altijd dat het door de chloroform komtquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:42 schreef BarrieButsers het volgende:
Juist niet. Want dan weet diegene de volgende dag niet of het nou door de alcohol kwam of door iets in diegene zijn drankje
Wordt ik om half zes gebeld, door een huilende W, dat zijn vriendin het uit heeft gemaakt en of hij hierheen kon komen. Dus ik extra bier in de koelkast gelegd, pizza besteld, met hem de stad in geweest. Was om 5 uur thuis en was vanaf 6 bezig.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vertel.
[..]
Ik zeg dan altijd dat het door de chloroform komt
Teringjantje. Is het definitief uit of denk je dat ze weer bij elkaar komen? Vind het wel knap dat ze het zo lang heeft uit kunnen houdenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wordt ik om half zes gebeld, door een huilende W, dat zijn vriendin het uit heeft gemaakt en of hij hierheen kon komen. Dus ik extra bier in de koelkast gelegd, pizza besteld, met hem de stad in geweest. Was om 5 uur thuis en was vanaf 6 bezig.
Ofwel, ik was behoorlijk zat.
Volgens mij is het redelijk definitief. Niet dat ik het zeker weet, voor hetzelfde geld zijn ze volgende week weer samen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:47 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Teringjantje. Is het definitief uit of denk je dat ze weer bij elkaar komen? Vind het wel knap dat ze het zo lang heeft uit kunnen houden
Dat weet je nooit natuurlijk, maar soms kan je een redelijk vermoeden hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:48 schreef DeJori het volgende:
[..]
Volgens mij is het redelijk definitief. Niet dat ik het zeker weet, voor hetzelfde geld zijn ze volgende week weer samen...
Weinig om jaloers op te zijn, toch?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:53 schreef DeJori het volgende:
Ik denk dat zij nog wel terugkrabbelt, en dat hij haar tegen die tijd niet meer wil. Dan biedt ze seks aan en doet hij het toch.
Weet ik. Maar ik vind het fijn om zoiets te benadrukkenquote:
Nee, dat is nog erger. Ik haat katten.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Weet ik. Maar ik vind het fijn om zoiets te benadrukkenTering zeg wat een relatie. Dan maar een paar katten nemen en daar mijn leven aan wijden.
Neem dan een hond. Of nog beter: neem mij.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 12:59 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee, dat is nog erger. Ik haat katten.
Jou als huisdierquote:Op zaterdag 14 juli 2012 13:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Neem dan een hond. Of nog beter: neem mij.
Aan een riempje enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |