abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114098590
Welkom in 's-Hertogenbosch iedereen.

Wij van het 's-Hertogenbosch topic heten u van harte welkom. Pak een stoel en schuif gezellig aan, doe maar net alsof je thuis bent. Het maakt hier niet uit wie je bent, wat je doet, of waar je vandaan komt. Iedereen is hier welkom! Heeft u vragen over studentenkamers, seniorenwoningen, uitgaan in deze fantastische stad, de Bossche bol, de Dieze, de Maas, het VVV-kantoor, het stadsarchief, de Arena, de binnenstad, de buitenwijken, de winkels, de lucht, de Terminus, de hotels, de cafés of andere etablissementen, de winkelcentra, de openingstijden, koopzondagen, het weer, de files, ongelukken, politieacties, vogeltjes, straatdealers? Wij beantwoorden ze! Wees niet bang, u wordt met open armen ontvangen. Want 's-Hertogenbosch is niet voor niks verkozen tot meest gastvrije stad van Nederland.

Met dank aan DJ _O_

Wie zén dees méénse?
De kubo's en reserve-kubo's (fans)

Vaste posters
bijdehand (voorzitter/elite/forever awesome)
DeJori (zorgt voor de veiligheid in dit topic, aaay!)
Telefoonmaatschappij (Feestbeest/elite/hardcorebarrie)
Muisraket (godin, Scrubsfan, pr0 internet stalker)
Shifto (afro, geen Afrikaan. Pimp, geen neger)
MohMi (baas, vernietiger van Zoidberg, xDDD)
BarrieButsers (opperbazin, geniale dromen, lief O+)
kutstudent (woont niet in Den Bosch/elite, vrouwen gewaarschuwd)
Augustus_Thijs (Romein, Moderator, Baas) 8-)
Skyrim (rare user)

Oude vaste users en mensen die af en toe (of nooit) langskomen
VulpesVulpes (Lekkerding)
mjan (Wederhelft van C2B.)
Ceased2Be (Komt uit een zwart deel van Den Bosch.)
FedExpress (Tovenaar, hosselaar)
DuTank (Mr. Centimeter)

Meeting?
Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!

*G*

NOSTALGIE-ALERT! Hieronder een afbeelding van de Terminus. De plek waar vele meetings hebben plaats gevonden.

Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114098623
Grapje thijscoman, maar ik moest iets over jou zeggen omdat jij dat ook deed over jezelf :6
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_114098674
quote:
_O-
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_114098679
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:09 schreef bijdehand het volgende:
Grapje thijscoman, maar ik moest iets over jou zeggen omdat jij dat ook deed over jezelf :6
En wat zullen we nou krijgen :o

:6
pi_114098721
quote:
99s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:11 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

_O-
Ja gelovigen, altijd leuk... krijg ze de laatste tijd ook vaker aan de deur.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_114098752
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja gelovigen, altijd leuk... krijg ze de laatste tijd ook vaker aan de deur.
Serieus? Dat is hier al 5 jaar geleden ofzo :P
pi_114098904
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Serieus? Dat is hier al 5 jaar geleden ofzo :P
Serieus ja, uitnodigingen voor bijbellezingen in de kerk hier tegenover bijv.

'gelooft u dat de mens ooit vrij zal zijn van oorlog?'
'nope'
'de bijbel denkt daar anders over'
'aha'
'bent u bekend met de bijbel?'
'ik heb op een R.K. Basisschool gezeten en dat was genoeg motivatie om hem nooit meer aan te raken'
'o... prettige middag nog'

Het oude vrouwtje keek wel heel sneu toen :'(
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_114099042
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Serieus ja, uitnodigingen voor bijbellezingen in de kerk hier tegenover bijv.

'gelooft u dat de mens ooit vrij zal zijn van oorlog?'
'nope'
'de bijbel denkt daar anders over'
'aha'
'bent u bekend met de bijbel?'
'ik heb op een R.K. Basisschool gezeten en dat was genoeg motivatie om hem nooit meer aan te raken'
'o... prettige middag nog'

Het oude vrouwtje keek wel heel sneu toen :'(
Die oude mensen zijn het ergst. Want bij die gladjakkers die qua looks lijken op mannen uit de jaren 50 gooi je gewoon de deur dicht.
pi_114099334
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die oude mensen zijn het ergst. Want bij die gladjakkers die qua looks lijken op mannen uit de jaren 50 gooi je gewoon de deur dicht.
Nee daar ben ik te beleefd voor, ga altijd wel een dialoog aan :)
pi_114099487
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee daar ben ik te beleefd voor, ga altijd wel een dialoog aan :)
De deur dicht gooien was ook overdreven zou ik ook niet doen. De enige mensen die ik straal voorbij loop zijn die mensen in de stad met een clipboard van een of ander goed doel :r
pi_114099637
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef bijdehand het volgende:

[..]

De deur dicht gooien was ook overdreven zou ik ook niet doen. De enige mensen die ik straal voorbij loop zijn die mensen in de stad met een clipboard van een of ander goed doel :r
Haha, ik heb het met Mjan in de stad gehad dat we (allebei met en metal-t-shirtje) werden aangesproken door 2 jonge gristenen...

Echt, wat bezielt die mensen?
pi_114099721
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Haha, ik heb het met Mjan in de stad gehad dat we (allebei met en metal-t-shirtje) werden aangesproken door 2 jonge gristenen...

Echt, wat bezielt die mensen?
Ja, dat heb ik ook gehad :P Komt zo'n gast naar mij toe, allemaal vragen stellen enzo. Ik zeg dat ik geen interesse heb, hij gaat door. Ik verlies mijn geduld, iemand zag dat, ging naar die man toe en zei: ik heb wel interesse. Ik ben dat meisje nog steeds dankbaar, want ik denk dat als hij doorging ik begon te schreeuwen tegen die gladjakker.
pi_114099783
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:48 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook gehad :P Komt zo'n gast naar mij toe, allemaal vragen stellen enzo. Ik zeg dat ik geen interesse heb, hij gaat door. Ik verlies mijn geduld, iemand zag dat, ging naar die man toe en zei: ik heb wel interesse. Ik ben dat meisje nog steeds dankbaar, want ik denk dat als hij doorging ik begon te schreeuwen tegen die gladjakker.
Ja die twee waren ook erg volhardend... Mjan moest me meetrekken :')

Ik ga toch ook niet naar mensen toe met de vraag 'Gelooft u? Ja? STOM!'
pi_114099843
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ja die twee waren ook erg volhardend... Mjan moest me meetrekken :')

Ik ga toch ook niet naar mensen toe met de vraag 'Gelooft u? Ja? STOM!'
Er zit een groepje mensen in de stad, volgens mij zijn die werkloos, ik zie ze altijd overal rondhangen. Een van hen sprak me ooit aan met van die vragen, blijkt dat ze langs de zuid-willemsvaart bij een oude fabriek bij elkaar komen enzo. Echt wtf. Volgende keer moet je zeggen dat je een fiddle-wedstrijd met de duivel hebt verloren, en dat je ziel toch niet meer gered kan worden omdat je ziel aan de duivel toebehoort.
  donderdag 12 juli 2012 @ 10:55:18 #15
361691 DeJori
Zorgt hier voor de veiligheid
pi_114099914
Op mijn werk komt zo'n mens altijd met blaadjes van de eo-jongerendag en van die jezuskampen :') Ik iedere keer zeggen dat ik geen interesse heb, maar ze blijft terugkomen.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
pi_114099921
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Er zit een groepje mensen in de stad, volgens mij zijn die werkloos, ik zie ze altijd overal rondhangen. Een van hen sprak me ooit aan met van die vragen, blijkt dat ze langs de zuid-willemsvaart bij een oude fabriek bij elkaar komen enzo. Echt wtf. Volgende keer moet je zeggen dat je een fiddle-wedstrijd met de duivel hebt verloren, en dat je ziel toch niet meer gered kan worden omdat je ziel aan de duivel toebehoort.
Gewoon zeggen dat je Moslim bent, komt voor hen op hetzelfde neer ;)
pi_114099946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
Op mijn werk komt zo'n mens altijd met blaadjes van de eo-jongerendag en van die jezuskampen :') Ik iedere keer zeggen dat ik geen interesse heb, maar ze blijft terugkomen.
Ik kreeg in de tram in Amsterdam op weg naar m'n werk op een gegeven moment een flyer (als enige in de tram) met de tekst 'uw ziel kan nog gered worden, bid voor vergiffenis van Jezus Christus'.

Heb dat papiertje nog ergens liggen
pi_114100021
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
Ik wil naar jezuskamp :@
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat je Moslim bent, komt voor hen op hetzelfde neer ;)
Hoho, ik ben bereid om mezelf voor lul te zetten, maar dat gaat me net te ver.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:00:19 #19
361691 DeJori
pi_114100051
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik wil naar jezuskamp :@
Daar is ooit een documentaire over geweest. Dat was gewoon eng.
Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:01:18 #20
361691 DeJori
pi_114100078
pi_114100088
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:

[..]

Daar is ooit een documentaire over geweest. Dat was gewoon eng.
Ja. Maar ik wil daar gewoon heen, want dan kan ik mijn ziel weer in het reine met De Heer brengen :'( Tevens wil ik ook een keer naar zo'n gristelijke homokamp, gewoon, omdat het kan.
  donderdag 12 juli 2012 @ 11:02:08 #22
361691 DeJori
pi_114100110
quote:
2s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ja. Maar ik wil daar gewoon heen, want dan kan ik mijn ziel weer in het reine met De Heer brengen :'( Tevens wil ik ook een keer naar zo'n gristelijke homokamp, gewoon, omdat het kan.
Naar zo'n 'genezingskamp' _O-
pi_114100131
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:02 schreef DeJori het volgende:

[..]

Naar zo'n 'genezingskamp' _O-
Ja, dat.

Al heb ik ooit zo'n filmpje gezien van kleine meisjes die de meest zieke dingen zongen over negers en joden. De domheid in de VS kent geen grenzen.
  donderdag 12 juli 2012 @ 15:15:58 #24
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_114110284
Die voicemail van MR :')

"Hoooi met MR, ik gebruik deze telefoon niet maar als je wil mag je toch iets inspreken!"
Thinking about thinking of you.
pi_114110894
lol huh? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')