SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
En wat zullen we nou krijgenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:09 schreef bijdehand het volgende:
Grapje thijscoman, maar ik moest iets over jou zeggen omdat jij dat ook deed over jezelf
Ja gelovigen, altijd leuk... krijg ze de laatste tijd ook vaker aan de deur.quote:
Serieus? Dat is hier al 5 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:12 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja gelovigen, altijd leuk... krijg ze de laatste tijd ook vaker aan de deur.
Serieus ja, uitnodigingen voor bijbellezingen in de kerk hier tegenover bijv.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Serieus? Dat is hier al 5 jaar geleden ofzo
Die oude mensen zijn het ergst. Want bij die gladjakkers die qua looks lijken op mannen uit de jaren 50 gooi je gewoon de deur dicht.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:19 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Serieus ja, uitnodigingen voor bijbellezingen in de kerk hier tegenover bijv.
'gelooft u dat de mens ooit vrij zal zijn van oorlog?'
'nope'
'de bijbel denkt daar anders over'
'aha'
'bent u bekend met de bijbel?'
'ik heb op een R.K. Basisschool gezeten en dat was genoeg motivatie om hem nooit meer aan te raken'
'o... prettige middag nog'
Het oude vrouwtje keek wel heel sneu toen
Nee daar ben ik te beleefd voor, ga altijd wel een dialoog aanquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:24 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die oude mensen zijn het ergst. Want bij die gladjakkers die qua looks lijken op mannen uit de jaren 50 gooi je gewoon de deur dicht.
De deur dicht gooien was ook overdreven zou ik ook niet doen. De enige mensen die ik straal voorbij loop zijn die mensen in de stad met een clipboard van een of ander goed doelquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee daar ben ik te beleefd voor, ga altijd wel een dialoog aan
Haha, ik heb het met Mjan in de stad gehad dat we (allebei met en metal-t-shirtje) werden aangesproken door 2 jonge gristenen...quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:40 schreef bijdehand het volgende:
[..]
De deur dicht gooien was ook overdreven zou ik ook niet doen. De enige mensen die ik straal voorbij loop zijn die mensen in de stad met een clipboard van een of ander goed doel
Ja, dat heb ik ook gehadquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Haha, ik heb het met Mjan in de stad gehad dat we (allebei met en metal-t-shirtje) werden aangesproken door 2 jonge gristenen...
Echt, wat bezielt die mensen?
Ja die twee waren ook erg volhardend... Mjan moest me meetrekkenquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook gehadKomt zo'n gast naar mij toe, allemaal vragen stellen enzo. Ik zeg dat ik geen interesse heb, hij gaat door. Ik verlies mijn geduld, iemand zag dat, ging naar die man toe en zei: ik heb wel interesse. Ik ben dat meisje nog steeds dankbaar, want ik denk dat als hij doorging ik begon te schreeuwen tegen die gladjakker.
Er zit een groepje mensen in de stad, volgens mij zijn die werkloos, ik zie ze altijd overal rondhangen. Een van hen sprak me ooit aan met van die vragen, blijkt dat ze langs de zuid-willemsvaart bij een oude fabriek bij elkaar komen enzo. Echt wtf. Volgende keer moet je zeggen dat je een fiddle-wedstrijd met de duivel hebt verloren, en dat je ziel toch niet meer gered kan worden omdat je ziel aan de duivel toebehoort.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die twee waren ook erg volhardend... Mjan moest me meetrekken
Ik ga toch ook niet naar mensen toe met de vraag 'Gelooft u? Ja? STOM!'
Gewoon zeggen dat je Moslim bent, komt voor hen op hetzelfde neerquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Er zit een groepje mensen in de stad, volgens mij zijn die werkloos, ik zie ze altijd overal rondhangen. Een van hen sprak me ooit aan met van die vragen, blijkt dat ze langs de zuid-willemsvaart bij een oude fabriek bij elkaar komen enzo. Echt wtf. Volgende keer moet je zeggen dat je een fiddle-wedstrijd met de duivel hebt verloren, en dat je ziel toch niet meer gered kan worden omdat je ziel aan de duivel toebehoort.
Ik kreeg in de tram in Amsterdam op weg naar m'n werk op een gegeven moment een flyer (als enige in de tram) met de tekst 'uw ziel kan nog gered worden, bid voor vergiffenis van Jezus Christus'.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
Op mijn werk komt zo'n mens altijd met blaadjes van de eo-jongerendag en van die jezuskampenIk iedere keer zeggen dat ik geen interesse heb, maar ze blijft terugkomen.
Ik wil naar jezuskampquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef DeJori het volgende:
Op mijn werk komt zo'n mens altijd met blaadjes van de eo-jongerendag en van die jezuskampenIk iedere keer zeggen dat ik geen interesse heb, maar ze blijft terugkomen.
Hoho, ik ben bereid om mezelf voor lul te zetten, maar dat gaat me net te ver.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je Moslim bent, komt voor hen op hetzelfde neer
Daar is ooit een documentaire over geweest. Dat was gewoon eng.quote:
Ja. Maar ik wil daar gewoon heen, want dan kan ik mijn ziel weer in het reine met De Heer brengenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daar is ooit een documentaire over geweest. Dat was gewoon eng.
Naar zo'n 'genezingskamp'quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:01 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja. Maar ik wil daar gewoon heen, want dan kan ik mijn ziel weer in het reine met De Heer brengenTevens wil ik ook een keer naar zo'n gristelijke homokamp, gewoon, omdat het kan.
Ja, dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |