Alles behalve sex is bespreekbaar dat is dus het bizarre, we vullen elkaar verder op alle gebieden aan en we (nouja tenminste ik) voel me echt verbonden met elkaar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:11 schreef dr.Bellows het volgende:
Hoe is de rest van je relatie? Als seks niet bespreekbaar is, zijn er misschien meer/andere dingen iet bespreekbaar?
Ze slikt de pil, en verder de normale pijnstillers, para/ibro/diclo maar niet in grote hoeveelheden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:30 schreef SunShine_Sea het volgende:
Slikt ze veel medicijnen? Daardoor kan haar libido ook omlaag gaan, maar ik snap maar al te goed dat het jou frustreert. Ik heb ook een tijd lang lichamelijke klachten gehad, ik wou wel maar ik kon niet.
En dat voelt ook niet altijd even fijn. Ik begon te merken dat als ik in bed lag ik gewoon gelijk moe werd, mijn zin ging weg en we gingen maar slapen.
Heeft ze nu geen fantasie om te doen? Kaarsjes en alle romantische dingen helpen ook niet?
Is ze niet bang ergens voor?
Ze is al eens gewisseld van pil om andere redenen, ik had dat ook in mijn achterhoofd van misschien veranderd er nu wel iets. Maar ik denk dat er serieus gewoon geen behoefte is aan sex.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Cue_ het volgende:
Je kan kijken of de pil mogelijk haar libido afremt. Dus of over naar iets anders of geheel stoppen met anticonceptie. Weet niet hoe ze daarover denkt.
Het wil wel eens de lust weer opwekken.
Zoiets hebben we min of meer al eens gedaan, en eigenlijk het laatste half jaar hebben we veel tijd apart, ze is wel eens een dag of wat van huis ivm familie en in het verleden ook met haar werk, maar ook dat maakt geen verschil.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef lievedraak het volgende:
Herkenbaar verhaal. Mijn ex wilde (bijna) geen sex meer, initiatief moest van mij afkomen en als ik geluk had wees hij me 1x in de maand niet af. Op een gegeven moment neem je dan zelf ook geen initiatief meer, uit angst wéér te worden afgewezen.
Zijn excuus was altijd dat hij moe was, maar hij wilde er niet mee naar de huisarts want er was niks mis.
Er liepen meerdere dingen in de relatie niet goed, en ik heb het uitgemaakt. Hoewel hij er kapot van was, is hij nu tot rust gekomen en kan hij veel meer dan toen we samen waren.
Ik zeg absoluut niet dat je het moet uitmaken, maar misschien is het een idee om een weekje afzonderlijk van elkaar op vakantie te gaan (echt op vakantie, niet dat 1 iemand in huis blijft, dat werkt niet, want dan laat je niet alles achter je). Gewoon om ieder wat tijd voor jezelf te hebben, en te kunnen opladen.
Ja daar ben ik me ook bewust van, maar het is zover dat ik het echt nog maar weinig probeer maar het word er al met al niet makkelijker op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:12 schreef Cue_ het volgende:
En zij mist waarschijnlijk daardoor weer 'gewone' intimiteit. en als ze het wel krijgt wil jij gelijk weer meer omdat je het toch probeert, wat haar dan weer tegen het hoofd steekt want 'hij wil altijd, hij kan niet eens meer gewoon knuffelen'
en dan heb je een mooie cirkel waar je heel lastig uit komt
zelf ook een tijdje ingezeten![]()
Ik zie niet in hoe dit haar libido omhoog zou kunnen krikken, en voor het blok zetten is bij haar geen optie gezien haar verleden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef blek het volgende:
Dat "dichtklappen" zou ik niet accepteren. Een keer geen zin hebben in sex is natuurlijk heel normaal maar een partner die totaal geen interesse toont doet iets fout en zet de relatie op het spel. Dat besef moet hoe dan ook bij haar doordringen. Ze kan je niet blijven afwimpelen.
Persoonlijk zou ik gewoon uit het niets aankondigen dat je een tijdje ergens anders wilt gaan wonen. Okmop zoek gaan naar iets anders. Als ze de relatie, of wat ervan over is, echt wilt redden/behouden, zal zij aan het werk moeten niet jij.
Grote kans dat als jij wat afstand neemt, hopelijk heb je het lef daarvoor, je inziet hoe vreemd je bezig was.
Ben je helemaal van de pot gerukt?quote:Nu is mijn idee om maar naar de huisarts te gaan en informeren om of het mogelijk is om mijn libido te verlagen, op een liefst natuurlijke wijze
Dat ook dus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt?
Je libido kunstmatig laten verlagen. Godverdomme. Zak. Je bent een schande voor alle mannen.
Toon wat ruggegraat en flikker die frigide kut buiten de deur man.![]()
Ja zo zou ik het ook zien als ik dit topic vanuit andere schoenen zou lezen, en dan zou ik zeggen helemaal waar, wat een waardeloze vrouw. Ze heeft veel voor me over alleen de sex niet, als je het hele plaatje schets hoe onze relatie in elkaar steekt is het een ander verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef blek het volgende:
Sorry, maar dan is je "relatie" verre van goed. Er is weinig van over.
Je wit haar gewoon niet kwijt ??? Je bent haar al kwijt. Ze heeft totaal niets voor je over.
Ja dat klopt, sex is relatie en relatie is sex, maar op een gegeven moment maak je een keuze wat nu belangrijk is, vooral ervaringen uit het verleden spelen daarbij een rol.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:01 schreef blek het volgende:
Wees eens eerlijk tegen jezelf jongen.
Het hele plaatje zonder sex is geen heel plaatje.
Geen sex = geen relatie. Het is niet anders.
Ik wil geen vrouw die ik moet pijpenquote:Op donderdag 12 juli 2012 12:13 schreef Frustr4ted het volgende:
een vrouw die je smorgens klaar moest pijpen omdat ze anders sjaggie naar der werk ging, hoe gek wil je het hebben.
Zij is helemaal niet bereid om te vechten , dus is de relatie/band niet goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef lievedraak het volgende:
Damn wat een flutreacties zeg, als je al zo lang bij elkaar bent dan heb je gewoon een sterke band, en als er een goede relatie is die het vechten waard is, dan vecht je daarvoor.
En als de seks er weinig tot niet niet is, ga je kijken hoe je dat op kunt lossen ipv dat je direct de hele relatie overboord gooit.
Bij het kunstmatig verlagen van je eigen libido kan je nou niet bepaald van een oplossing spreken.quote:En als de seks er weinig tot niet niet is, ga je kijken hoe je dat op kunt lossen ipv dat je direct de hele relatie overboord gooit.
4 jaar vechten lijkt me meer dan genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef lievedraak het volgende:
Damn wat een flutreacties zeg, als je al zo lang bij elkaar bent dan heb je gewoon een sterke band, en als er een goede relatie is die het vechten waard is, dan vecht je daarvoor.
En als de seks er weinig tot niet niet is, ga je kijken hoe je dat op kunt lossen ipv dat je direct de hele relatie overboord gooit.
De flutreacties kan ik wel overheen lezen, en er zal vast nog wel even een modje langs fietsen, no problemo .. .ken fok wel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef lievedraak het volgende:
Of zij zit in de knup met zichzelf/ is wel bereid te vechten maar weet niet hoe. Soms hebben mensen een bord voor hun hoofd die je niet zo makkelijk weg haalt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:31 schreef blek het volgende:
[..]
Zij is helemaal niet bereid om te vechten , dus is de relatie/band niet goed.
Ik zie ook geen flutreacties hoor. Misschien op een manier waarop het anders had gekund.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef Frustr4ted het volgende:
[..]
De flutreacties kan ik wel overheen lezen, en er zal vast nog wel even een modje langs fietsen, no problemo .. .ken fok wel.
Dit zegt wat mij betreft genoeg.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef Frustr4ted het volgende:
[..]
Ze zal het accepteren en er verder niet voor vechten, dat is nu eenmaal hoe ik haar ken.
Ehm.. Kun je niet lezen? TS zegt zelf al dat hij al 4 jaar met dit probleem zit.quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:28 schreef lievedraak het volgende:
Vechten nee, het initiatief nemen en vechten om bevredigd te worden was mij onbekend, voor mij was sex sowieso iets wat gebeurt en niet op aan gestuurd hoeft te worden ...quote:Op donderdag 12 juli 2012 13:18 schreef lievedraak het volgende:
[..]
Of zij zit in de knup met zichzelf/ is wel bereid te vechten maar weet niet hoe. Soms hebben mensen een bord voor hun hoofd die je niet zo makkelijk weg haalt.
TS: heb je er 4 jaar voor gevochten of heb je een tijdje afgewacht (wegens omstandigheden begreep je dat haar libido tijdelijk minder was) en ben je er pas achter dat het tijdelijke toch wel erg lang duurt? Als je zo lang geen seks hebt, gaat het voor haar niet genoeg zijn als je verder wilt gaan op de manier waarop jullie het eerder deden.
Dan is het tijd om opnieuw te beginnen met jullie seksleven, rustig aan en inderdaad gewoon eerst knuffelen op de bank, volgende keer met zoenen, maar verder niks enz.
Lijkt me verschrikkelijk moeilijk, maar als het werkt is het het waard.
Ga naar de hoeren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:07 schreef Frustr4ted het volgende:
Ik zit tot over mijn oren vol met sexuele energie en kan er nergens mee heen.
Nouja heel fijn dat je met vluchtig erover heen lezen, zo'n duidelijk beeld hebt kunnen vormen van de situatie.quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:12 schreef Cavalinho het volgende:
Nog even op d evalreep voordat ik were ga slapen...
Ik heb het vluchtig gelezen, ik zie een hoop ze ze ze ze. In zowel de OP als de reacties.
Je hebt zelf ook ene enorme bijdrage als het sexleven achteruit gaat.
Het lijkt wel alsof "na het begin" je het ene beetje als vanzelfsprekend ervaart dat ze mnaar voor je klaarligt als je zin hebt.
Ze heeft lichamelijke problemen en jullie hebben een rotperiode meegemaakt. Dat hakt er in bij vrouwen. Dan kun je wel denken dat ze ook wel energie en geen pijn heeft als ze dingen doet die ze leuk vindt, maar daar zit het hem juist he, dingen die ze leuk vind. Ze vind sex niet meer leuk, want je verwacht het, je bent er waarschijnlijk knorrig over dat je het niet krijgt en haalt haar misschien zelfs wel in het dagelijkse leven met opmerkingen naar beneden (sorry vul normaal niet in, maar stel me dat zo voor).
Waarom is sex in het begin zo geweldig? Je veroverd elkaar, je hebt alles voor elkaar over omdat je elkaar lief vindt etc. Zodra dingen gaan voortkkomen uit verwachtingen en er geen aandacht meer wordt besteed in het dagelijkse leven aan kleine dingetjes, complimentjes wegblijven en er gemopper of stilte voor in deplaats komt, breekt de magie.
En ja het is ook niet bespreekbaar als je begint vanuit een slachtofferrol. Je zou ook eens kunnen vragen wat jij kunt doen om het voor haar leuk te maken. En je zou je eens kunnen verdiepen in hoe vrouwen met hun gevoel bezig zijn en hoe dat hun sexleven beinvloed. (google eens op "geen sex meer" en zie dan de fora van vrouwenbladen bv.Dat zijn vrouwen onder elkaar, geeft goed inzicht).
Dus: Doe of je haar helemaal niet kent en opnieuw veroverd. Geef complimentjes, raak haar aan. Verras haar met kadootjes. Maar NIET om haar die avond in bed te krijgen, maar omdat je haar waardeert. Op ene gegeven moment bouw je vanzelf weer spanning op en dan is sex weer vanzelfsprekend, lijkt mij.
Verder, wat is er mis met jezelf aftrekken? Ik heb zelf een gigantisch libido (ben 19 jaar, half braziliaans), maar ik loop daar echt niet dagelijks mannen mee lastig te vallen. Ik ruk me gewoon een ongeluk.
Goed punt, ik heb vrienden en vriendinnen waar ik taboeloos mee kan praten, maar ik kan dat niet met mijn partner ... heel scherp opgemerkt. Dan kom je vanzelf bij waar eindigt een relatie en gaat het over in alleen maar vriendschap, en is dat punt misschien al gepasseerd?quote:Op donderdag 12 juli 2012 14:45 schreef mrspoeZ het volgende:
Als een zo fundamenteel onderdeel van een liefdesrelatie er al meer dan de helft van de duur van de relatie er niet meer is, is het dan nog wel een liefdesrelatie of is het dan verworden tot een erg diepgaande vriendschap? En hoe goed is de relatie als er over zoiets essentieels niet gepraat kan worden? Zijn er meer pijnpuntjes in de relatie, Frustr4ted, of is dit het enige wat jullie tegenkomen waarover geen gesprek mogelijk is?
Als vriend(in) of als partner.. Groot verschilquote:Op donderdag 12 juli 2012 15:09 schreef Frustr4ted het volgende:
en bij beide het gevoel is dat we elkaar niet kunnen missen.
Daarnaast moet je de goede therapeut hebben. Ze kunnen niet allemaal omgaan met dit onderwerp. Sommigen stoppen bij standaard tips zoals "koop eens lingerie" of "neem lekker de tijd om elkaar te verkennen".quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:22 schreef Cue_ het volgende:
De basis is dat erover gepraat dient te worden. Als mevrouw dat niet wil dan wordt het lastig.
kan het zijn dat ze wellicht iemand anders ontmoet heeft in die tijd? vond dit stukje er nml wel een beetje uitspringen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:07 schreef Frustr4ted het volgende:
Wel hebben we beide een vrij problematische periode achter de rug (los van elkaar min of meer), ik gooide het daar wel eens op maar een keer houd het op toch, zeker nu we steeds meer in rustig vaarwater komen.
Dit los je niet op met een boek imho!quote:Op donderdag 12 juli 2012 15:43 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Daarnaast moet je de goede therapeut hebben. Ze kunnen niet allemaal omgaan met dit onderwerp. Sommigen stoppen bij standaard tips zoals "koop eens lingerie" of "neem lekker de tijd om elkaar te verkennen".
Een psycholoog die op dit gebied zeer realistisch therapie geeft, vind ik David Schnarch. Hij heeft een column op Psychology Today: Normal Healthy Couples Have Sexual Desire Problems. Zijn boek Initimacy & Desire zegt basically: hoe meer je afhankelijk van elkaar bent, hoe slechter de seks, omdat aan elkaar hangen onaantrekkelijk is.
Nope, maar ik heb zelf ook dit varkentje moeten wassen, en ben er achter gekomen dat er zeker geen pas-klare oplossing is.quote:
Kunstmatig libido verlaten? kom nou, dat gaat echt toch echt niet worden hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:55 schreef vosss het volgende:
[..]
Ben je helemaal van de pot gerukt?
Je libido kunstmatig laten verlagen. Godverdomme. Zak. Je bent een schande voor alle mannen.
Toon wat ruggegraat en flikker die frigide kut buiten de deur man.![]()
Jij gaat ervan uit dat zij én het antwoord weet, én het wil delen. Dat zijn hele grote veronderstellingen. Hoogstwaarschijnlijk zal ze zeggen "ik heb gewoon niet zo'n zin" en als je door blijft vragen, dan gaat ze huilen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:25 schreef NOxxie het volgende:
[..]
blijven zitten tot ze met een goed antwoord komt dat in je relatie past, je bent toch al zo lang bij elkaar? Dan moet dat antwoord ook gewoon bereikt kunnen worden.
Hallmark, Zeker waar, ik doel met mijn posting puur op de extra inzet die even nodig is om het eventueel boven water te krijgen, soms is dat nodig vooral als het zo lang al speelt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat zij én het antwoord weet, én het wil delen. Dat zijn hele grote veronderstellingen. Hoogstwaarschijnlijk zal ze zeggen "ik heb gewoon niet zo'n zin" en als je door blijft vragen, dan gaat ze huilen.
Als hier een complexer negatief patroon in de relatie achter steekt, dan kan ze dat misschien helemaal niet uitleggen.
Dat soort gedrag accepteer je toch niet als je als volwassenen al 7 jaar een "goede"relatie hebt !!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 17:48 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat zij én het antwoord weet, én het wil delen. Dat zijn hele grote veronderstellingen. Hoogstwaarschijnlijk zal ze zeggen "ik heb gewoon niet zo'n zin" en als je door blijft vragen, dan gaat ze huilen.
Als hier een complexer negatief patroon in de relatie achter steekt, dan kan ze dat misschien helemaal niet uitleggen.
Dit bewijst ook steeds weer, dat het niet zo is dat de vrouw nou plots zo frigide is, maar dat er wat schort in de relatie waardoor er geen zin is in sex met eigen partner.quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:32 schreef Darkangle het volgende:
Een andere optie is dat ze haar genoegens buiten de relatie krijgt. Ik weet dat dit een zeer touchy subject is, maar het zal niet de eerste keer zijn in de geschiedenis (komt zelfs redelijk vaak voor, de voorbeelden zijn zat te vinden hier op dit forum). Laten we er maar niet van uit gaan, en proberen te helpen met suggesties.
Normaal praten wil ze misschien wel, maar ze is er nog niet achter wat er precies mis is. Een emotie uitspreken, dat is voor veel mensen lastig hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 18:26 schreef blek het volgende:
[..]
Dat soort gedrag accepteer je toch niet als je als volwassenen al 7 jaar een "goede"relatie hebt !!!
Dan word er normaal gepraat. Geen zin hebben valt daar niet onder. Janken ook niet uiteraard, geen emotionele chantage.
Het is al 4 jaar aan de gang dus weet ze wel wat er aan de hand is. Hij is toch gek dat hij al 4 jaar maar 6 keer sex per jaar heeft ongeacht de reden. Het feit dat dit haar al koud laat zou voor ieder normaal mens al lang een reden zijn om afscheid te nemen en een normale partner te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 00:46 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Normaal praten wil ze misschien wel, maar ze is er nog niet achter wat er precies mis is. Een emotie uitspreken, dat is voor veel mensen lastig hoor.
Ik heb een keer een vrouw gesproken die ook vertelde dat ze ooit de oorzaak was van een seksloze relatie. Vol ongeloof staarde ik haar aan, en vroeg of ze niet doorhad waar ze mee bezig was.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:58 schreef blek het volgende:
[..]
Het is al 4 jaar aan de gang dus weet ze wel wat er aan de hand is. Hij is toch gek dat hij al 4 jaar maar 6 keer sex per jaar heeft ongeacht de reden. Het feit dat dit haar al koud laat zou voor ieder normaal mens al lang een reden zijn om afscheid te nemen en een normale partner te zoeken.
Haar partner, haar slachtoffer, degene wiens probleem ze weigert te erkennen, degene wiens behoefte ze niet ziet, degene tegen wie ze weigert te praten over een essentieel probleem, degene die ze eenzijdig aan laat prutsen als hij seks wil, degene die ze al vier jaar sexueel afwijst, degene die overweegt zijn doodnormale libido chemisch te laten verlagen, degene die na tien jaar samen zijn mannelijkheid is verloren, degene die het nog voor haar goedpraat ook...quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:55 schreef Frustr4ted het volgende:
[..]
...
Wat blek zegt kan ik me best wel in vinden, een deel van mij denkt netzo, en het is ook een groot stuk egoisme van mijn partner op dit gebied maar wie ben ik om te oordelen over haar makke?...
Dat komt vaker voor maar meestal zijn dat vrouwen van boven de 45. Maar die willen ook helemaal niet veranderen want ze hebben geen probleem vinden ze. Wat hun partner ervan vind is dan bijzaak. Die zijn dan zo gebonden door huis, kinderen enz dat ze het ook maar accepteren en misschien wat buiten de deur eten.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 11:46 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vrouw gesproken die ook vertelde dat ze ooit de oorzaak was van een seksloze relatie. Vol ongeloof staarde ik haar aan, en vroeg of ze niet doorhad waar ze mee bezig was.
Ze liep een beetje rood aan, en zei oprecht dat het erin was geslopen, en dat het voor haar op een gegeven moment niets meer toevoegde. En dat ze min of meer aannam, dat het voor hem prima was, ook al beweerde hij op dat moment anders. Het ging gewoon voor de helft langs haar heen, en voor de andere helft gaf ze het lage prioriteit.
Daar kun je wel iets van vinden, maar dat wil nog niet zeggen dat jij met je mening een oplossing hebt. Nota bene, ik heb zelf de oplossing ook niet hoor. Ik zeg gewoon dat je in sommige gevallen hier niet uitkomt zonder een pro.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:22 schreef blek het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor maar meestal zijn dat vrouwen van boven de 45. Maar die willen ook helemaal niet veranderen want ze hebben geen probleem vinden ze. Wat hun partner ervan vind is dan bijzaak. Die zijn dan zo gebonden door huis, kinderen enz dat ze het ook maar accepteren en misschien wat buiten de deur eten.
...
Mijn ervaring is juist omgekeerd. Tussen de 25 en 35 zijn vrouwen (of liever gezegd mensen) wat dit betreft nogal in zichzelf gekeerd, wat egoistischer, en veel minder zelfbewust.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:22 schreef blek het volgende:
[..]
Dat komt vaker voor maar meestal zijn dat vrouwen van boven de 45.
An sich een goede post, hoewel niet erg slaand op dit topic voor mijn gevoel.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:11 schreef Cavalinho het volgende:
Maar jullie missen gewoon de essentie. Waarom zou een vrouw sex willen bieden/hebben?
Daar moet je wel leuk en aantrekkelijk voor zijn, op meerdere vlakken, en niet alleen maar verwachten dat het er bij hoort omdat je nu eenmaal een vaste relatie hebt/getrouwd bent.
Want die vrouwen die het dan niet meer met eigen partner doen, gaan echt wel los met een nieuwe partner, ongeacht de leeftijd.
De chemie gaat verloren en die kun je wel degelijk onderhouden of weer aanwakkeren door wat aan jezelf te doen. Als jij wat hebt te bieden, zal een vrouw er geen moeite mee hebben sex met je te willen.
Maar ruil ze maar in hoor, na een paar jaar staan de kerels gewoon weer voor hetzelfde punt. En de vrouwen maar de schuld blijven geven.![]()
Damn, ben ik even blij dat ik homo ben. Als ik vrouw was zou ik geen vent in mijn huis hoeven. Ze zakken bijna allemaal af naar niveau couch patato zodra de jacht voorbij is.
quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:41 schreef Cavalinho het volgende:
Waar haal jij vandaan dat ik denk dat vrouwen geen drive hebben?
Waarbij aangetekend dat je ook zou kunnen bedoelen dat homomannen nooit couchpotatoes worden, en alleen heteromannen dat kunnen worden. In dat geval heb ik verkeerd geïnterpreteerd.quote:Damn, ben ik even blij dat ik homo ben. Als ik vrouw was zou ik geen vent in mijn huis hoeven.
En dat geldt niet voor holebis'?quote:Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daarom niet kieskeurig zijn of dat het kan varieren? Of dat ze het bij een nieuwe partner weer als beter beleven?
Lijkt me dat in zijn algemeenheid mensen die willen geen partner hebben die zeurt. Net zoveel mannen als vrouwen die uit dat soort frustratie de lust tot seks vergaat in een relatie lijkt me.quote:En ik kan alleen maar uitgaan van de vrouwen die bij mij komen klagen over hun kerels, dus ja dat is misschien een beperkte visie, maar geeft wel een kijkje in waar het meestal aan ligt als het niet meer leuk is. De vrouwen die de hele tijd willen hebben geen man die zeurt ...
Die verplichting om te investeren in je relatie rust net zo hard op de vrouw, die stopt met seks/vrijen, in plaats van een constructieve oplossing te zoeken.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:07 schreef Cavalinho het volgende:
Het enige dat ik wil zeggen is dat bij elk topic over "mijn vrouw heeft geen zin meer" of "ik krijg zo weinig sex"je vooral te horen krijgt "ja hoor het is erg, ze deugt niet, dumpen die handel".
En wat ik zeg is: kijk eens naar je eigen bijdrage erin, want als je het af laat zakken naar veel te weinig of geen sex was je al ver heen met je relatie verpesten in het algemeen. Daar zal de partner ook wellicht een aandeel in hebben, maar het is niet zo dat omdat je vrouw geen sex meer wil de relatie slecht is. Nee, de sex verdwijnt omdat de relatie slecht is, ook al lijkt het allemaal rozegeur en maneschijn omdat je het nog zo leuk hebt samen.
Intimiteit moet je levend houden.
Helemaal mee eens.quote:Een slechte relatie is niet altijd niet meer houden van of slaande ruzies, een slechte relatie is waar je elkaar niet meer die speciale aandacht geeft waardoor de ander warm wordt van binnen.
Ehm, dat zou betekenen dat we alleen maar in algemeenheden kunnen reageren, en nooit kunnen reageren op de inhoud van een (openings)post. For the sake of the forum is het toch echt wel aardig om in principe van de inhoud van de posts uit te gaan. Het alternatief is nooit inhoudelijk reageren, maar alleen in stereotiepen, omdat we nu eenmaal nooit de objectieve werkelijkheid kunnen kennen van een geschetste situatie.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:26 schreef Cavalinho het volgende:
Waarom is zij nou een ijskonijn? Dat weet je toch helemaal niet? Als ze bij een leuk vent is gaat ze misschien helemaal los., want dat is dus wel wat ik hoor van de vrouwen die klagen bij mij. Die worden beschuldigt van frigide zijn terwrijl ze gewoon iets missen waardoor de lust voor sex met DIE man ze vergaat! Of ze worden gewoon niet serieus genoeg genomen of wat dan ook er is altijdiets heel anders mis dat niets met sex te maken heeft, dat er voor zorgt dat ze niet meer willen of ze het hem niet meer gunnen.
Waarom ga je er maar vanuit dat TS een vent is waar ze zich gelukkig mee zou moeten prijzen, je kent hem toch ook niet zoals zijn vrouw hem kent?
Als je met die "jij" mij bedoelt, kan ik alleen maar concluderen dat je heel oppervlakkig en gekleurd leest, want ik ben dol op vrouwen en van mij hoeft niemand seks te hebben die er geen zin in heeft, van welk geslacht dan ook.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 17:35 schreef Cavalinho het volgende:
Een vrouw die geen sex wil met 1 partner die daar toevallig melding van maakt is per defintie egoistisch en/of een ijskonijn ? Terwijl ze bij een ander wellicht gewoon los zou gaan, hoe rijm je dat dan?
Jij denkt werkelijk dat als hij deze vrouw dumpt de volgende voor de rest van zijn leven automatisch een sexgodin is?
En bij mij heeft een mens gewoon het recht om de ander sex te onthouden als daar een reden voor is, anders heb je te maken met een slavin.
Maar goed zoek het maar uit hier met je "de vrouw deugt niet".
Ik heb dus in dat schuitje gezeten van een relatie van 10+ jaar, waarbij de frequentie de laatste paar jaar daalde en daalde totdat we op 1x per drie maanden zaten. En dan had ik geluk.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 02:46 schreef Frustr4ted het volgende:
benieuwd naar ervaringen van andere mensen in deze.
In feite ben ik ook uit gespeculeerd wat betreft de vraag waarom, ik kan dat in deze niet alleen beantwoorden. De vraag is meer hoe nu verder. Ga ik het toch openbreken, proberen het weer op te pikken,dus meer initiatief tonen zodat het toch een keer weer besproken moet gaan worden of move ik verder.
Hij heeft het naar mijn ervaringen wel bij het rechte eind, hoor. Mijn ex kon er ook niet de vinger op leggen. Toen ging het uit, en toen neukte ze de sterren van de hemel.quote:
Ze kon er niet de vinger opleggen. Ja dan moet jij idd de hand in eigen boezem stekenquote:Op zaterdag 14 juli 2012 10:41 schreef Hallmark het volgende:
Hij heeft het naar mijn ervaringen wel bij het rechte eind, hoor. Mijn ex kon er ook niet de vinger op leggen. Toen ging het uit, en toen neukte ze de sterren van de hemel.
Dat kun je net zo makkelijk omdraaien natuurlijk. Zegt me niet zoveel.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:07 schreef Fera het volgende:
Ik vind het jammer om te zien hoe Cavalinho hier behandeld wordt, want ik vind dat hij gelijk heeft. Hij heeft naar mijn inzien inderdaad meer verstand van vrouwen dan sommige heteromannen in dit topic. Sommige van jullie denken teveel vanuit ikke, ikke, ikke in plaats vanuit de partner.
Wat bedoel je precies? Ik vond het vooral jammer dat er zoveel kritiek op was, terwijl hij veel goede punten heeft met betrekking tot vrouwen. Als vrouw zijnde kan ik dit ook beamen. Het is geen absolute waarheid die voor iedereen geldt, maar om het als slap gelul af te doen vind ik ook weer ver gaan.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:29 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
[..]
Dat kun je net zo makkelijk omdraaien natuurlijk. Zegt me niet zoveel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |