abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114097848
Op dit moment ben ik zeer content binnen een MKB waar ik de functie international sales engineer bekleed. Tevens ben ik samen met de directeur bezig met het bedenken van nieuwe strategieėn en te benaderen markten. Ik ben nog niet zo lang actief op de arbeidsmarkt dus ik ben zeer dankbaar dat ik deze kans krijg.

Echter vraag ik mij soms wel af wat mijn kansen zijn op het lange termijn (over laten we zeggen 5 tot 10 jaar) als ik binnen een multinational wil gaan werken. Laat ik duidelijk zijn, de komende tijd zit ik gewoon weg erg goed omdat ik het hier naar mijn zin heb en veel uitdaging ligt, wellicht denk ik er zelfs aan om hier te blijven in de toekomst. Maar toch ben ik wel benieuwd hoe het toekomstige perspectief is als je vanuit een MKB komt. Kan dat nadelig werken als je ooit de ambitie hebt om een goede/hoge positie bij een multinational te bekleden?
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:40:17 #2
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_114097909
Ligt er natuurlijk ook aan in welke branche je werkzaam bent.
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_114098103
Hoe zie je het dan precies voor je dar ervaring in het MKB negatief is voor je kansen om bij een multinational aan de slag te gaan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_114098146
Hangt er van af, als jij aantoonbaar hebt bijgedragen aan het ontwikkelen van nieuwe markten, is dat iets wat je bij een groter bedrijf ook zou kunnen. Maar op het niveau wat jij blijkbaar ambieert zal je naast werkervaring ook een MBA op tafel moeten kunnen gooien, of iig een een internationaal representatief diploma van zeg Nijenrode oid.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_114099753
open je nu dit topic naar aanleiding van: Voorkeur: groot of klein bedrijf? of is het toeval?
Nobody expects the Spanish Inquisition!
pi_114099950
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 10:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
open je nu dit topic naar aanleiding van: Voorkeur: groot of klein bedrijf? of is het toeval?
Mijn voorkeur ligt nu absoluut bij een klein bedrijf (in het verleden wel eens kortstondig in grote bedrijven actief geweest als het ging om stages en interim project), althans het bedrijf waar ik nu werk. Toch ben ik benieuwd naar het mogelijke toekomst perspectief, ik wil niets uitsluiten in het leven en veel uitproberen en doen. Dus natuurlijk is er een causaal verband dat je aan het denken kan zetten. Lijkt mij niets mis mee.

@fruityloop Een MBA aan een Nijenrode heb ik dan niet. Maar ik ben wel afgestudeerd in Technology Management en Business Administration (change management).
pi_114100063
Relevante werkervaring met goede (onderbouwde) resultaten. Dan kun je overal terecht.
Zeker op termijn doet het er nauwelijks toe wat voor opleiding je hebt genoten.
pi_114194296
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 11:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Relevante werkervaring met goede (onderbouwde) resultaten. Dan kun je overal terecht.
Zeker op termijn doet het er nauwelijks toe wat voor opleiding je hebt genoten.
Ok dan zal de toekomst dat wel uit gaan wijzen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')