Hartstikke goed. Belangrijk om jezelf goed te beschermen als je op de motor zit Rossi Roninquote:Op woensdag 18 juli 2012 18:34 schreef R0N1N het volgende:
Nou, laat die wereld maar instorten. Ik ben d'r klaar voor.
Net m'n nieuwe 'harnas' binnen
[ afbeelding ]
Who you gonna call?quote:Op woensdag 18 juli 2012 19:32 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ach, voel me wel net een Ninja turtle nu
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 19 juli 2012 11:43 schreef vogeltjesdans het volgende:
Who you gonna call?Ghost - busters! De piza bezorger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Een beetje ninja turtle belt alleen voor piza.Toen stripfiguren nog gewoon konden roken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ja tegenwoordig spuiten striphelden heroine en gaan ze naar de hoerenquote:Op donderdag 19 juli 2012 12:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Toen stripfiguren nog gewoon konden roken.
Dat deden ze anders dik 20 jaar geleden al.quote:Op donderdag 19 juli 2012 12:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja tegenwoordig spuiten striphelden heroine en gaan ze naar de hoeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth may be out there, but the lies are in your head.
quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:04 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat deden ze anders dik 20 jaar geleden al.Ik wist het! DannySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
Dat is een afbeelding van Mahakala.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
Je hebt je userfoto veranderd hè!? Ziet er mooi uit, wat stelt het voor?
Een echte Bastardquote:Mahakala manifesteert zich dan als een strenge maar liefdevolle ondersteuning, of manifesteert zich als verdediger van de dharma, naar lieden met negatieve bedoelingen.
Klinkt goed, en keer bekende stem, doet mij aan iemand anders denken.quote:
Die band zag ik op Pinkpop, vermakelijke lieden!quote:Op zondag 15 juli 2012 13:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
CLAP YOUR HANDS IN THE AAAIR LIKE YOU DONT CAAARE!![]()
Hey! Welkom terug en leuk dat je een goede tijd hebt gehadquote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedenavond!![]()
Ik ben sinds maandagavond teruggekomen van vakantie uit Wales, en het beviel ongelofelijk goed!![]()
Thuiskomen is dan voor mij daarna altijd een behoorlijke deceptie voor een flink aantal dagen...![]()
Haha, zo'n overgang heb ik nog nooit meegemaakt, van redelijk tot goed weer in Wales en Zuid-Engeland (zon en lichte/gemiddelde bewolking) tot regen met bakken uit de lucht bij aankomst vanaf het kanaal op het vasteland. En dan werd het maar steeds slechter naarmate we zuidelijker reden!![]()
We zaten in de Snowdonia, in een hotel in Llanberis. Veel gezien qua natuurschoon en historie!
Het was dan maar acht dagen, maar deze vakantie was wel een gevalletje 'stoppen op het hoogtepunt', dus dat was goed!![]()
Hier alles goed? En hoe is het allemaal met Ratelslangetje?
PS. Is het plan om te meeten al een beetje uit de koelkast gehaald misschien?
Triggerfinger ?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:40 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Klinkt goed, en keer bekende stem, doet mij aan iemand anders denken.
Kom er alleen niet op aan wie hij mij doet denken. :p
Hehe, ook een Dark Tower fan zeker?quote:
Bedankt!quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hey! Welkom terug en leuk dat je een goede tijd hebt gehad
Meet ehm... Oh ja, die meet!
Ja, dat zeker nu je het zegt.quote:
Mocht jij daar komen?quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:41 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Die band zag ik op Pinkpop, vermakelijke lieden!
Heb er 3 gelezen, begin in 4 gemaakt maar wilde toen de nieuwe stephen king eigenlijk liever lezen (19-11-63 oid) en daarna niet meer verder gegaan eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juli 2012 19:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Hehe, ook een Dark Tower fan zeker?
Ja je zou je ook wel heel erg bedonderd voelen als ze in stukken op het podium lagenquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:26 schreef schommelstoel het volgende:
Voor de rest was heel de band nog compleet
Haha, lekker droog weerquote:Op donderdag 19 juli 2012 20:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja je zou je ook wel heel erg bedonderd voelen als ze in stukken op het podium lagen
Het is hier helemaal geen droog weer!quote:
*Stop stukje droge Drentse lucht in een envelop, Adres: Vogeltjesdans.*quote:Op donderdag 19 juli 2012 20:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is hier helemaal geen droog weer!Het regent hier af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Droog genoeg.You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Ik vroeg me al af of dat een goed vakantiegebied is. Mijn man had er nooit over gedacht en mij trekt het juist heel erg.quote:Op donderdag 19 juli 2012 18:07 schreef Atmosphere82 het volgende:
Goedenavond!![]()
Ik ben sinds maandagavond teruggekomen van vakantie uit Wales, en het beviel ongelofelijk goed!![]()
Thuiskomen is dan voor mij daarna altijd een behoorlijke deceptie voor een flink aantal dagen...![]()
Haha, zo'n overgang heb ik nog nooit meegemaakt, van redelijk tot goed weer in Wales en Zuid-Engeland (zon en lichte/gemiddelde bewolking) tot regen met bakken uit de lucht bij aankomst vanaf het kanaal op het vasteland. En dan werd het maar steeds slechter naarmate we zuidelijker reden!![]()
We zaten in de Snowdonia, in een hotel in Llanberis. Veel gezien qua natuurschoon en historie!
Het was dan maar acht dagen, maar deze vakantie was wel een gevalletje 'stoppen op het hoogtepunt', dus dat was goed!![]()
Hier alles goed? En hoe is het allemaal met Ratelslangetje?
PS. Is het plan om te meeten al een beetje uit de koelkast gehaald misschien?
Jij hebt ook wel een band met het keltische denk ik zomaar.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:12 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of dat een goed vakantiegebied is. Mijn man had er nooit over gedacht en mij trekt het juist heel erg.
Sterker nog, we zijn op zoek naar een betaalbaar stukje grond met iets simpels om zelf in te wonen erop om een eco-camping te beginnen in die regio. Cornwall, Devon. Mara voor mij tellen Wales en de westkust van Schotland ook mee.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jij hebt ook wel een band met het keltische denk ik zomaar.
Heel leuk lijkt mij. Maar ik dacht dat jullie in Duitsland op zoek waren?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:15 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Sterker nog, we zijn op zoek naar een betaalbaar stukje grond met iets simpels om zelf in te wonen erop om een eco-camping te beginnen in die regio. Cornwall, Devon. Mara voor mij tellen Wales en de westkust van Schotland ook mee.
Ja, hebben we ook gedaan en heel veel bezichtigd. Zelfs in een aankoopproces gezeten. Maar uiteindelijk ging dat niet door. Ik had ook steeds het gevoel dat dat niet voor ons was, dus ik voelde me bijna opgelucht toen het niet door ging. En Engeland blijft trekken. Ik dacht alleen dat het veel te duur was. Maar nu dalen de prijzen daar ook. En met enige regelmaat kom je juweeltjes tegen. Ik zoek eigenlijk iets geks als een oude kerk met een hectare (minstens) land dat vrij gebruikt kan worden. Zo makkelijk is dat niet, want hoewel er veel kerken te koop aangeboden worden, is er meestal geen land bij. het land met kerkhoven zit dan niet bij de koop in, of er is geen ander land dan alleen het kerkhof. Jawel.... een wel.... op Orkney. Dat zie ik niet zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Heel leuk lijkt mij. Maar ik dacht dat jullie in Duitsland op zoek waren?
Blijven rondkijken dus zo te lezen. Zijn jullie zelf ook al lokaal rondgereden daar met een makelaar? Misschien dat hij jullie dan wil inseinen, soms staat iets nog niet te koop maar komt het binnenkort op de markt.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:45 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Ja, hebben we ook gedaan en heel veel bezichtigd. Zelfs in een aankoopproces gezeten. Maar uiteindelijk ging dat niet door. Ik had ook steeds het gevoel dat dat niet voor ons was, dus ik voelde me bijna opgelucht toen het niet door ging. En Engeland blijft trekken. Ik dacht alleen dat het veel te duur was. Maar nu dalen de prijzen daar ook. En met enige regelmaat kom je juweeltjes tegen. Ik zoek eigenlijk iets geks als een oude kerk met een hectare (minstens) land dat vrij gebruikt kan worden. Zo makkelijk is dat niet, want hoewel er veel kerken te koop aangeboden worden, is er meestal geen land bij. het land met kerkhoven zit dan niet bij de koop in, of er is geen ander land dan alleen het kerkhof. Jawel.... een wel.... op Orkney. Dat zie ik niet zitten.
Maar het mag ook een klein huisje of een schuur in goede staat zijn. Als er maar minstens een hectare land bij zit. Liever niet te ver van de zee. En als het wel wat verder van de zee is, dan bij een rivier/in of bij een natuurpark. Je moet je klanten wel wat te bieden hebben.
Dat verkoopsysteem ken ik, ja. Dat is de gesloten bieding. En er wordt veel geveild. Maar dan moet je het al bezichtigd hebben. En dan heb je ook nog de gewone open biedingen.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Blijven rondkijken dus zo te lezen. Zijn jullie zelf ook al lokaal rondgereden daar met een makelaar? Misschien dat hij jullie dan wil inseinen, soms staat iets nog niet te koop maar komt het binnenkort op de markt.
Ze hebben daar ook iets van een systeem dat als 2 partijen het pand willen kopen ze dan blind een bedrag moeten zenden naar de verkoper en die gaat dan met 1 van de 2 in zee.. dat is een vervelende situatie.
Nou moet ik zeggen dat ik, als potentieel campinggast, liever niet mijn tent opsla in de buurt van een kerkhof hoor
Wel een echte TRU camping inderdaadquote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:52 schreef oudmeisje71 het volgende:
[..]
Dat verkoopsysteem ken ik, ja. Dat is de gesloten bieding. En er wordt veel geveild. Maar dan moet je het al bezichtigd hebben. En dan heb je ook nog de gewone open biedingen.
Wel lollig, naast een kerkhof. Ik vond het wel wat om het dan Dust to Dust te noemen
Een echte TRU camping. En in het kader van het eco-gebeuren: een beter voorbeeld van recycling ken ik niet.
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 10:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wel een echte TRU camping inderdaadMaar denk je niet dat je dan je markt verkleind?
quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:51 schreef Bastard het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)we-politiefoto.dhtml
Dat kan harder ...quote:
Ik vind het heel relaxt, al mogen van mij TRU en BNW wel in iets meer contrasterende kleuren. Grootste deel van MyAT is nu blauw.quote:Op vrijdag 20 juli 2012 14:01 schreef Bastard het volgende:
Nieuw: Door de strot geramd forumgrid + kleuren! 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |