True, maar ik spamde gewoon net zolang tot die 2 seconde om waren..quote:
Nee.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:32 schreef ChesterPerry het volgende:
Titel had jimi hendrix moeten zijn![]()
Zat er net aan te denkenquote:
Ik dacht al dat je zoiets zou gaan zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Viel me al van je tegen dat je ging slapen
Casualquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Casual
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekkie hequote:Op donderdag 12 juli 2012 02:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check die post van FXR is ook de favoriete move van Sonnen
Vandaag zag ik in de TV gids de film: The Triangle staan. moest wel even aan Chael denken..quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Check die post van FXR is ook de favoriete move van Sonnen
Waarom moet er dan 6.99 dollar worden betaaldquote:
das lame, want het wordt gewoon op fuel uitgezondenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:50 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Waarom moet er dan 6.99 dollar worden betaald
http://www.ufc.tv/ufc/event/munoz-vs-weidman/1601
Kan ie als tactiek gebruiken.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Zooo, wat is die Vermola scheel!
Uiteraard, sinds Anderson Silva hem deed, is Steven Seagal's geheime techniek niet zo geheim meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:11 schreef slashdotter3 het volgende:
Sow, die frontkicks zien we steeds vaker terugkomen in de UFC
Smerig is dat.. hopen ze dat de tegenstander los laat en dan gaan ze doorquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:12 schreef Broempoe het volgende:
Haha, brazilian tap, ehhh toch niet. TAP TAP
Ja alsof ie geen spraakcoach kan betalenquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:16 schreef slashdotter3 het volgende:
Anno 2012 nog zulk brak engels spreken
Ben ik ook van plan heen te gaan.. hoop dat hij goed is maar ben een beetje bang voor een tegenvaller..quote:
Niet zo miepen, ze hadden vast een briljante reden om Hathaway te kiezenquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben ik ook van plan heen te gaan.. hoop dat hij goed is maar ben een beetje bang voor een tegenvaller..
Sowieso waarom nou Anna Hathawayen dat masker van Bane ziet er ook schraal uit
maarja.. hopelijk wordt het net zo tof als de eerste.
Waarschijnlijk omdat ze wel bereid om (weer) naakt te gaan ..quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:27 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Niet zo miepen, ze hadden vast een briljante reden om Hathaway te kiezenIk moet hem echt zien
Er zijn vast een hoop mensen die haar geil vindenquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ze wel bereid om (weer) naakt te gaan ..
ik heb een tick, voor die security chickquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:28 schreef Splackavellie02 het volgende:
Waarom? Niets mis met haar borsten
Beukt hij beide vechters om omdat hij niet kan afremmenquote:Op donderdag 12 juli 2012 04:01 schreef slashdotter3 het volgende:
Wat een bolle scheidsrechter, is hij er wel op tijd bij als hij ze uit elkaar moet halen?
Verbazend genoeg wel jaquote:
joe is er nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 04:26 schreef Geo4kant het volgende:
Ik ben nog altijd niet gewend aan de kale kop van Joe
deep waters technicquote:Op donderdag 12 juli 2012 04:40 schreef slashdotter3 het volgende:
Is Munoz nu energie aan het besparen oid? Hij doet niet veel, maar goed, nog 4 rondes te gaan
die ref wilde zeker weten, dat ie niet meer leefdequote:Op donderdag 12 juli 2012 04:46 schreef Broempoe het volgende:
Maar WTF is er mis met die ref. Na die elbow was Munoz al out...
Heeft hij wel een punch geland?quote:Op donderdag 12 juli 2012 04:47 schreef THEFXR het volgende:
Munoz met zijn grote bek over een titleshot
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
Weidman moet gewoon in shape komen met goede conditie.. de fight tegen Maia zegt niet veel dat was short notice maar Munoz heeft ook vaker gegassed.
Ik zie een second round finish. Weidman zal Munoz with ease neer halen wed ik.
Andy moet lekker met pensioenquote:Op donderdag 12 juli 2012 04:52 schreef Broempoe het volgende:
Whaddayasay: Lombard vs Weidman? En dan de winnaar tegen Silva.
UFC.com of Sherdogquote:Op donderdag 12 juli 2012 04:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Is er ergens een actuele lijst te vinden met alle UFC vechters? Wil nu ff kijken wie er nog meer in de Middleweight division zit
He! Inderdaad!quote:
Als ik me niet vergis is die inderdaad nooit gecut, correct me if I'm wrongquote:Op donderdag 12 juli 2012 04:56 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
He! Inderdaad!
http://uk.ufc.com/fighter/Weight_Class/Middleweight
Royce Gracie staat nog steeds in de lijst
Helemaal mee eens. Ik had wel verwacht dat Weidman zou winnen, maar dat hij Munoz zo erg zou slopen niet. Wat een beest!quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat Weidman zou winnen, maar dat hij Munoz zo erg zou slopen niet. Wat een beest!
Eens!quote:
Ik word er ook helemaal gestoord van. Met name de welterweight klasse is kudt op het moment. GSP had gewoon gestript moeten worden van zijn belt. Condit had in de tussentijd zijn belt al minimaal 1 x moeten verdedigen. Silva moet ook vaker vechten, hoe vaak vecht hij nu eigenlijk? De echte top komt veel te weinig in actie. Het zijn de watered down cards die de UFC nog eens de nek om gaat draaien. Waarom zo vaak van die matige cards voorschotelen? Dan te bedenken dat mensen grof geld betalen voor de PPV's in de VS. Als ik $40 zou moeten betalen voor een watered down card, zou ik mooi mijn middelvingertje naar Dana opsteken. Meer toppers please!quote:Op donderdag 12 juli 2012 16:23 schreef THEFXR het volgende:
schijtziek word ik van de UFC:
125 klasse: geen champ ook geen match gepland
135 klasse: cruz is injured, interim match gepland
145 klasse: aldo is champ, geen match gepland
155 klasse: bendo is champ,maar er moest zonodig een onzinnige rematch komen met Edgar ufc 150 ipv tegen diaz
170 klasse: gsp injured, interim champ vecht niet,maar wacht tot het einde van het jaar.
185 klasse: Silva is healthy,maar de ufc will geen match maken met weidman of een titleshot bout!
205 klasse: gelukkig vecht jones regelmatig, maar gaat na hendo gewoon lang vakantie houden, want er is niemand meer over
265 klasse: JDS vs Cain was al gepland, maar is teruggetrokken, beide zijn gezond,maar door de uf wordt er geen match gepland!
8 gewichtklassen en je mag blij zijn dat je 8 titlefights per jaar ziet, een champ kan easy 3x per jaar vechten, mitch niet geblesseerd
maar dat maakt de ufc niks uit, ook als ze gezond zijn worden de matches niet gemaakt!
40? Volgens mij is de HD 55/60$quote:Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Ik word er ook helemaal gestoord van. Met name de welterweight klasse is kudt op het moment. GSP had gewoon gestript moeten worden van zijn belt. Condit had in de tussentijd zijn belt al minimaal 1 x moeten verdedigen. Silva moet ook vaker vechten, hoe vaak vecht hij nu eigenlijk? De echte top komt veel te weinig in actie. Het zijn de watered down cards die de UFC nog eens de nek om gaat draaien. Waarom zo vaak van die matige cards voorschotelen? Dan te bedenken dat mensen grof geld betalen voor de PPV's in de VS. Als ik $40 zou moeten betalen voor een watered down card, zou ik mooi mijn middelvingertje naar Dana opsteken. Meer toppers please!
gewoon op facebook, kan je ze terug zien.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:50 schreef Happel het volgende:
Die elleboog van Weidman. Wat een finish!
Zijn de prelims ergens vandaan te halen? Kan ze niet vinden.
Waar precies dan? Kan het niet terugvinden op de pagina van het event en op de Facebook pagina van de UFC zelf.quote:Op donderdag 12 juli 2012 21:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon op facebook, kan je ze terug zien.
http://www.facebook.com/UFC/app_247211121995467quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Waar precies dan? Kan het niet terugvinden op de pagina van het event en op de Facebook pagina van de UFC zelf.
Haha geweldige vid. Nooit gezien. Ik moet ook nog maar wat meer gaan stretchen (komt ook van pas bij m'n jiujitsu lessen) en dan kan ik ook ultra gay gaan doen op een random bankschommel.quote:
Echt een geweldige opmerking jaquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:10 schreef THEFXR het volgende:
"Kettlebells. Because I'm a fuckin' manly man, I got no time for your faggotry."- Joe Rogan
![]()
![]()
![]()
is op vakantie met estelle in de VSquote:Op vrijdag 13 juli 2012 13:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Badr zal wel even vast zitten gok ik zo
Op Wikipedia wordt het ook bijgehouden, vind ik persoonlijk overzichtelijker dan UFC.com.quote:Op donderdag 12 juli 2012 04:54 schreef slashdotter3 het volgende:
Is er ergens een actuele lijst te vinden met alle UFC vechters? Wil nu ff kijken wie er nog meer in de Middleweight division zit
Dat maate je nou tot casual :p als je nu geen grapje maakt heb je echt een heleboel spectaculaire matchups gemist. SF delivers!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 16:49 schreef Geo4kant het volgende:
Weer een tijd geleden dat ik een Strikeforce card heb gekeken..
eerst eens kijken of hij door de dopingstesten heenkomt!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 21:59 schreef McNulty het volgende:
Zo lang is Hendo egnie!
Volgende week mag Lombard gaan knallen in de UFC.![]()
![]()
![]()
Dit ja. Afgaande op z´n fysiek zal die af en toe wel eens wat snoepen.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 23:01 schreef THEFXR het volgende:
[..]
eerst eens kijken of hij door de dopingstesten heenkomt!
Dat wou ik net in de groep gooien. Geen Swag voor jou!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Broempoe het volgende:
Melvin Guillard vs Donald Cewwwrroneeeaahh??
En nog was het klote, stop er toch gewoon mee!twitter:arielhelwani twitterde op vrijdag 13-07-2012 om 20:59:00RT @LarryPepe NSAC's Keith Kizer informed me that Forrest Griffin fought Tito Ortiz at UFC 148 with a therapeutic use exemption for TRT. reageer retweet
Arme Melvin..quote:Op zaterdag 14 juli 2012 01:20 schreef Broempoe het volgende:
Melvin Guillard vs Donald Cewwwrroneeeaahh??
MMA kijken en submissions kut vinden, waz met jouquote:
Ach vanavond is er weer boksen op RTL7, is wellicht meer Nober zijn dingquote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:14 schreef Paxlie het volgende:
[..]
MMA kijken en submissions kut vinden, waz met jou
quote:Geo4kant gaat als een speer dankzij die ban heeft hij meer tijd om zijn picks te overdenken en ook Fyodor die onlangs met pensioen ging heeft nu tijd genoeg om lang over zijn picks na te denken en doet het even goed met 87,5%!!!!
Nieuwkomer Leeroy staat op een verdienstelijk 3e plek!
Tazmaniac, THE ULTIMATE PREDICTOR van Season 1 & 3 staat op een hopeloze 18e plek en scoort het slechts van de UP'ers die alle 3 de events hebben meegedaan met slechts 50%.
quote:And now Chris Weidman is calling me out. Well, he’s on a roll but I don’t think a win over a fat Mark Munoz makes you a contender. Especially when Munoz has bounced into the Octagon like he’s at a Take That concert and with a haircut that looks like Belcher’s tattooist has switched careers. Did that distract him? It distracted me. I couldn’t take my eyes off it. What was it supposed to be, do you know?
quote:Urijah Faber vs Renan Barao
Hector Lombard vs Tim Boetsch
Cheick Kongo vs Shawn Jordan
Brian Ebersole vs James Head
Chris Clements vs Matt Riddle
Merci, et beaucoup de plaisir en France!!quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef Fyodor het volgende:
Taz, thanks voor de update!
Geo, bro, keep up the good work!
Aangezien ik morgen op vakantie ga voor 2 weken naar Kongo's land, hier vast mijn picks voor UFC 149! (21 juli pas)
[..]
En Taz... hoop dat het nu beter met je gaat! :p
Denk dat ik dat wel ga kijken idd en dan morgen even Strikeforce: Rockhold vs. Kennedy downloaden.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ach vanavond is er weer boksen op RTL7, is wellicht meer Nober zijn ding
Ik doe mijn best al moet ik nu de plek delen met jequote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef Fyodor het volgende:
Taz, thanks voor de update!
Geo, bro, keep up the good work!
Zoek je eigen geschiedenis na en vergelijk het, TAZ kan best een fout je gemaakt hebben daarom zegt hij ook mocht er wat fout zijn dat je hem kan DM'enquote:Op zaterdag 14 juli 2012 20:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik dacht dat ik hoger had gescoord mja
jajong is geblesseerd?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 15:59 schreef Tazmaniac het volgende:
Het heeft even geduurd maar hier issie dan!!! De nieuwe UP tussenstand (na 3 events)
[..]
[ afbeelding ]
Klopt je score niet of heb ik je picks gemist, stuur even een DM en we lossen het op
Ach, zo gaat dat vaker met hem. Verdwijnt hij maandenlang uit de MMA topicreeks, om ineens weer terug te komen en weer de expert uit te hangen...quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef roepdeman het volgende:
Jajong is M.I.A.hij had genoeg van de discussies met Geo...
het is een forum, dafuqquote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:06 schreef roepdeman het volgende:
Jajong is M.I.A.hij had genoeg van de discussies met Geo...
iedereen traint met elkaar bij mike's gymquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:34 schreef ChesterPerry het volgende:
Schijnt bij Mike's Gym wel vaker zo te gaan
Waar zijn die prelims te zien?quote:Op zaterdag 14 juli 2012 22:53 schreef Geo4kant het volgende:
Strikeforce Prelims 02.00
Main card 04.00
aan de linkerkant.quote:
Submission bij Graciequote:Op zondag 15 juli 2012 00:24 schreef Geo4kant het volgende:
Zal Jardine voor het eerst in zijn carriere gesubbed worden? Of gaat Jardine gewoon via KO winnen door die glass jaw van Gracie aan te pakken?
Je kunt je afvragen waarom Badr uberhaupt nog relevant is.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:32 schreef Broempoe het volgende:
Moet je eens die docu van Badr kijken, op 20:55 slaat ie zo'n amateur-trainingspartner vol KO, LOL. Kerel ligt als een zoutzak op de grond. Waarom spart hij tegen dit soort figuren?
En oja, BispingFunny dude.
Of het een fenomenaal kickbokser is hoeven we het imo niet over te hebben, maar aangezien dit een MMA topic is denk ik dat we inmiddels wel genoeg over hem gezegd hebben ja. Maar toch, sappige feitjes en nieuwtjes over welke vechtsporter dan ook blijven interessant.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:38 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen waarom Badr uberhaupt nog relevant is.
nee, onsportief, het is geen sportman maar een straatvechter!quote:Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef McNulty het volgende:
Omdat het een van de beste kickboxers ooit is? Daar doet zijn twijfelachtige karakter niets aan af.
Tja, ik weet niet als je bij de grootste wil horen zul je denk ik toch heel wat titels moeten hebben waar onder de GP? Zo word je toch vaak beoordeeld.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef McNulty het volgende:
Omdat het een van de beste kickboxers ooit is? Daar doet zijn twijfelachtige karakter niets aan af.
Je mag gewoon mijn items plaatsen (van iedereen met ban) maar dan zonder naam erbijquote:Op zondag 15 juli 2012 01:03 schreef Paxlie het volgende:
Goed gesprek met Geo4kant via dm, hij snapt ook dat ik sommige dingen echt moet melden. Laten we hier netjes houden en lief rondom de regeltjes leven. Dan heeft niemand er last van
Dit, picks hoor je me niet over, maar de rest welquote:Op zondag 15 juli 2012 01:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je mag gewoon mijn items plaatsen (van iedereen met ban) maar dan zonder naam erbij
Maar het is niet de bedoeling om quotes/teksten van een persoon zelf te plaatsen maar dat lijkt me logisch.
Ja absoluut, dat zal ik ook niet tegenspreken alleen dat gezanik rondom hem en bijvoorbeeld Estelle of die teringzooi waar hij zich steeds in werkt overheersen onwijs. Als hij zich professional wil noemen treedt hij wat dat betreft maar een stukje naar de achtergrond. Het leidt af van zijn talent als vechter.quote:Op zondag 15 juli 2012 00:58 schreef McNulty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love him or hate him type..quote:Op zondag 15 juli 2012 01:11 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ja absoluut, dat zal ik ook niet tegenspreken alleen dat gezanik rondom hem en bijvoorbeeld Estelle of die teringzooi waar hij zich steeds in werkt overheersen onwijs. Als hij zich professional wil noemen treedt hij wat dat betreft maar een stukje naar de achtergrond. Het leidt af van zijn talent als vechter.
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:11 schreef Geo4kant het volgende:
![]()
No hard feelings, waren er sowieso niet richting Pax
Yvonne daar in tegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
Ik kijk liever een docu over Bonjaski dan over Tyson hoor, ik walg van die vent. Leuke persoon verder met zijn duifjes maar nee, bah.quote:Op zondag 15 juli 2012 01:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Love him or hate him type..
Mike Tyson kun je ook geen lievertje noemen, maar toch zijn deze figuren wat de sport mooi maken, waar over geschreven worden, waar je over praat met mensen.. Ik wed dat je niet snel een docu van Sam Schild of Bonjaski gaat kijken..
Al zijn er ook mensen waarvan je het wel zou doen en die zich wel professioneel gedragen, die zijn er gelukkig ook
Dat kan, dat mag.. en dat is ook mooi. Ik vind het wel interessant wat zo'n man nou zo'n type maakt, ik hou bijvoorbeeld ook erg van docu's over psychopaten en serial killersquote:Op zondag 15 juli 2012 01:14 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik kijk liever een docu over Bonjaski dan over Tyson hoor, ik walg van die vent. Leuke persoon verder met zijn duifjes maar nee, bah.
Je hebt ook gelijkquote:Op zondag 15 juli 2012 01:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat kan, dat mag.. en dat is ook mooi. Ik vind het wel interessant wat zo'n man nou zo'n type maakt, ik hou bijvoorbeeld ook erg van docu's over psychopaten en serial killers
Maar ik praatte meer in zijn algemeenheid, zoals Fred Durst zou zeggen "Drama makes the world go around"Dat verkoopt, 'it puts butts in the seats', verkoopt PPV's..
quote:Op zondag 15 juli 2012 01:14 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Ik kijk liever een docu over Bonjaski dan over Tyson hoor, ik walg van die vent. Leuke persoon verder met zijn duifjes maar nee, bah.
Doe me dan maar Mr. Cassius Clay ja:quote:Op zondag 15 juli 2012 01:43 schreef Geo4kant het volgende:
Ik verstond ook maar 30% van zijn teksten bij the roast of Sheen met zijn slisbek![]()
Maar natuurlijkquote:Op zondag 15 juli 2012 01:53 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Gooi er hier ook een heen als je wil.
Tis ff wennen ja, werd de wu tang een beetje zatquote:
Wu Tang zat wordenquote:Op zondag 15 juli 2012 01:56 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Tis ff wennen ja, werd de wu tang een beetje zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |