Dat paard.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:22 schreef DeHovenier het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt1217209/
Leuke film, alleen wel wat zoetsappig op sommige momenten, inclusief 'gevoelige' liedjes
Maar de humor maakt veel goed, leuke characters ook. En het voorfilmpje is ook leuk!
Het is juist relatief luchtig gebracht. Daarom hou ik van een mix tussen drama en komedie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:19 schreef boyv het volgende:
[..]
brrr dit zijn nou dé films die ik liever niet kijk
Alfred: I suppose they're gonna lock me up as well. as your accomplicequote:Op woensdag 18 juli 2012 09:56 schreef speknek het volgende:
Ha, ja ik vind Batman Begins misschien nog wel beter dan The Dark Knight, die ik wel erg droog en humorloos vond worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Spiderman was veel slechter dan Batman. Verdient ook zeker geen 9. De acteurs vond ik nu niet bepaalt super. Daarnaast was de badass nu niet speciaal. Had graag gezien dat het er anders uit zag. Eerder een 7 maar zeker geen 9.quote:![]()
The Amazing Spiderman (2012, Real3D)
Toen ik de officiele trailer zag heb ik mij negatief uitgelaten ovder de film. Je komt namelijk om in de vreselijk slechte films tegenwoordig dus een oordeel is snel gemaakt omdta je keuzen moet maken. Ze hebben bij Marvel gewoon de meest vreselijke stukjes in de officiele trailer verwerkt. Want de film vond ik erg goed gedaan. De nieuwe Spiderman went snel en de film viel absoluut niet tegen.
9
Heb je Hero al gezien (of was jij degene die die onlangs reviewde hier)? Dat is zeker een aanrader als je deze mooi vond.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:56 schreef ArtistA het volgende:
Shi mian mai fu (2004)
[ afbeelding ]
A romantic police captain breaks a beautiful member of a rebel group out of prison to help her rejoin her fellows, but things are not what they seem.
Actie/avontuur/119 min
Regie: Yimou Zhang
Cast: Ziyi Zhang, Takeshi Kaneshiro and Andy Lau
Een prachtige film. Het eerste uur overlappen de vechtscènes elkaar nog net niet. De creativiteit in de gevechten worden heel mooi afgewisseld met schitterende en kleurrijke landschappen die een uitstekende achtergrond bieden voor deze legendarische chinese vechtfilm.
Dit is niet mijn genre en verder dan Jackie Chan-films en een enkele Bruce Lee kom ik niet.
Het enige minpunt vond ik de ietwat matige special effects.
Waardering
IMDb: 7.6
Moi: 8.5
Ik maakt een uitstapje naar Amsterdam. Voor mijn doen dus best interessant. En dan maakt spontaan een leuke film pakken meer indruk mischien. Maar ik vond hem zeker niet slecht gedaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Spiderman was veel slechter dan Batman. Verdient ook zeker geen 9. De acteurs vond ik nu niet bepaalt super. Daarnaast was de badass nu niet speciaal. Had graag gezien dat het er anders uit zag. Eerder een 7 maar zeker geen 9.
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:17 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Spiderman was veel slechter dan Batman. Verdient ook zeker geen 9. De acteurs vond ik nu niet bepaalt super. Daarnaast was de badass nu niet speciaal. Had graag gezien dat het er anders uit zag. Eerder een 7 maar zeker geen 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:32 schreef d1ce het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die was echt geweldig !quote:Op zondag 29 juli 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Intouchables ..
Wat een geweldige film is dit zeg ..![]()
Hij bezorgde mij zowel een lach als een traan, ik heb genoten!
9,5
Ja, nou en of! fantastische film ..quote:
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yep, de beste die ik sinds tijden heb gezien.
Ik denk dat dit de mooiste film is die ik ooit heb gezien. Alles klopt aan dit verhaal. Geweldig geacteerd, geweldig verhaal, super goeie balans tussen komedie (ben echt stuk gegaan) en drama (heb een traantje gelaten) Heb hem nu al 2x gekeken en allebei de keren genoten. Van mij krijgt deze film een 10, echt.quote:Op zondag 29 juli 2012 15:22 schreef Miam het volgende:
[ afbeelding ]
Intouchables ..
Wat een geweldige film is dit zeg ..![]()
Hij bezorgde mij zowel een lach als een traan, ik heb genoten!
9,5
quote:Op zondag 29 juli 2012 20:25 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de mooiste film is die ik ooit heb gezien. Alles klopt aan dit verhaal. Geweldig geacteerd, geweldig verhaal, super goeie balans tussen komedie (ben echt stuk gegaan) en drama (heb een traantje gelaten) Heb hem nu al 2x gekeken en allebei de keren genoten. Van mij krijgt deze film een 10, echt.
Het mooie was, dat ik hem ging kijken zonder een trailer te zien en zonder te horen waar hij over ging. Dus ik werd er echt helemaal in meegezogen. Ik kan er niet positief genoeg over zijn gewoon, hij is echt helemaal superquote:Op zondag 29 juli 2012 20:31 schreef Miam het volgende:
[..]Ja, alles is in balans.. fantastisch. Ik deel je mening.
Ik had`m overigens een paar weken terug al geprobeerd te kijken (eerste half uur) maar
werd steeds onderbroken. (telefoon, onverwachts bezoek) toen heb ik`m afgezet en vanmiddag van begin tot eind helemaal gekeken.
Ik ben er nog steeds ondersteboven van. geweldig.echt een prachtige film ..
Dan val je er heel anders in ja.quote:Op zondag 29 juli 2012 20:33 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Het mooie was, dat ik hem ging kijken zonder een trailer te zien en zonder te horen waar hij over ging. Dus ik werd er echt helemaal in meegezogen. Ik kan er niet positief genoeg over zijn gewoon, hij is echt helemaal super
Die staat na het zien van deze inmiddels wel op de lijst. Die schijnt wel wat zweveriger te zijn toch? Ik kan me een scène voor de geest halen waar twee gasten in gevecht zijn op een meer en stuiteren over het water.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:02 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Heb je Hero al gezien (of was jij degene die die onlangs reviewde hier)? Dat is zeker een aanrader als je deze mooi vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |