SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen, IF Heitinga kopen, of doorsparen voor SIF Heitinga?
Geluid heeft Mathijs aardig geïrriteerd volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog leuke fitties gemist trouwens?
Werden mensen fakking hard geslagen zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog leuke fitties gemist trouwens?
2 pace.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die ene pace, /care Denk dat de IF het net zo goed zal doen.
wat een apenzoon is het toch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geluid heeft Mathijs aardig geïrriteerd volgens mij
yupquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef OmniRocket het volgende:
woohoo, was weer goed avondje fut clubs!
3-5-2quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een tof idee voor een squad met Ronaldo en IF Elkeson?Ik dacht zelf met Maikon Leite ernaast, maar dan kom ik de knoop met coins
.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2
Ronaldo met Pepe erachter Elkseon als CAM en de rest ook brazil
Zo moet hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Aankopen gedaan: [ afbeelding ]
Non rares voor <250, rares voor <600
De meeste zijn idd zo'n 500 tussen maar er zitten wel een paar klappertjes tussen als Bamba, Auraujo en Russel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo moet het
Er zitten wel echt goede non-rares tussen en een paar goede rares, ik volg zelf de prijzen van silvers niet meer zo goed als eerst
Je bent toch niet serieus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geluid heeft Mathijs aardig geïrriteerd volgens mij
Er zitten ook veel snelle CB's tussen zoals James, Ihemelu en Johnson. In het begin had ik ook een paar hele goede deals zoals een Delfouneso voor 3k ofzo, en ooit een Marlos voor 8kquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De meeste zijn idd zo'n 500 tussen maar er zitten wel een paar klappertjes tussen als Bamba, Auraujo en Russel.
Wel jammer dat je niet meer zoals in het begin spelers als Olave, Munoz, Knight etc 3x in een uur tegenkomt
Had ik ook vanmiddag ja, naam van de speler staat er al voordat je uitgetikt bentquote:
Heb je al een nieuwe team?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik ook vanmiddag ja, naam van de speler staat er al voordat je uitgetikt bent
Nee man, geen idee wat ik moet maken. Sommige teams die hier gepost werden spraken me niet echt aanquote:
Team met Akinfenwa ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, geen idee wat ik moet maken. Sommige teams die hier gepost werden spraken me niet echt aan
Geen ideequote:
Ja ik zag het staan, ik zo wtf is dat? Bij jou staan er tenminste foto'squote:
Lijkt me wel grappig jaquote:
lul, nu gaat iedereen kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik zag het staan, ik zo wtf is dat? Bij jou staan er tenminste foto's
Haha, jij hebt wel swag volgens mij.quote:
Is al oud. Ik heb nu een JB kapselquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wel swag volgens mij.
Opskeertje enzo
Ben je daar trots opquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja
Akinfenwa met Drogba ernaast ofzo, van die grote beren
Gaan we samen puzzelen tog!quote:
veel te weinig pace.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja
Met 85+ strength ben je balvast genoeg om die pace te overbruggenquote:
aantal posts: 39242 (gemiddeld 39 per dag)quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
aantal posts: 3863 (gemiddeld 5 per dag)
Dat is meer posts dan op het EA forum en op elk ander forum waar ik post
daar kan jij niet mee omgaan, trust me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met 85+ strength ben je balvast genoeg om die pace te overbruggen
Beren? There you go: 1.92 en 1.96.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja
Ze hebben allebei 91> dacht ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met 85+ strength ben je balvast genoeg om die pace te overbruggen
Ach, ik draai toch meestal winst op verkopen van teams, dus ik kan het wel proberenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar kan jij niet mee omgaan, trust me.
Ja, dat is pas sick.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beren? There you go: 1.92 en 1.96.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik draai toch meestal winst op verkopen van teams, dus ik kan het wel proberen
wtf herinner me nog paar weken terug dat je de 10k had gehaaldquote:
73k in de plus!quote:
12 weken ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf herinner me nog paar weken terug dat je de 10k had gehaald
GJE heeft mij ingehaald terwijl ik hier al 2 jaar zit ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is pas sick.Die postaantallen van mij zijn ziek, maar ik heb een paar maanden actief meegepost in nachtbagger.
daar zit de verkoop van Lampard etc ook bij toch?quote:
10.000 posts in 3 maanden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
12 weken ofzo
Alweer 3 maanden
Haterquote:
Geen idee, als dat zo zou zijn zouden de cijfers niet eens kloppenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
daar zit de verkoop van Lampard etc ook bij toch?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120 per dag.
En stuk voor stuk getypte kak.
78.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120 per dag.
En stuk voor stuk getypte kak.
Ik weet het ook niet preciesquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, als dat zo zou zijn zouden de cijfers niet eens kloppen
Ik zit op 150k denk ik zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet preciesmaar 73k is best veel want je hebt rond de 100k gekregen. Dan zou je dus 173k hebben?
iets met over je laatste 10k posts een nog hoger gemiddelde dan je eerste 10kquote:
Hoe kan ik dan ooit 120 per dag halen als mijn vorige gemiddelde lager wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iets met over je laatste 10k posts een nog hoger gemiddelde dan je eerste 10k
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan ooit 120 per dag halen als mijn vorige gemiddelde lager was
haha moest hardop lachen sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer klik jij op mijn profielquote:
als je in 3 maanden 10k post.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10.000 delen door 3 maanden = ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer klik jij op mijn profiel
Die 3 maanden was niet exact hoor, ik zei ofzoquote:
als je over je eerste 10k posts een gemiddelde van 60 hebt en over je volgende 10k posts een gemiddelde van 120 zit je dus op 90 gemiddeld, om maar een voorbeeld te noemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer klik jij op mijn profiel
Maar je faalt ook in Nederlands.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon geen wiskundeman.
Deal with it
Mijn Nederlands wordt beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar je faalt ook in Nederlands.Wat kun je wel?
Oké, GJE bashtijd is over. Toedels!
http://www.futhead.com/12/squad/1399807quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je dan toch op futhead zit, kan je dan een marokko hybrid maken met TOTY Jan?
V.Barcelos badge (die verkocht ik altijd voor 900 maar nu dus niet) Kielce badge, Brisbane Roar kits en badge, J.Bialystok kits en badge en de Seongnam Ilhwa badge. Dat is het wel zo'n beetje denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Welke badges en kits zijn wat waard qua bronzes? Niet veel die meer dan 200c waard zijn toch?
ah dat was mijn lijstje ook wel. Dan heb ik weinig coins weggegooidquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
V.Barcelos badge (die verkocht ik altijd voor 900 maar nu dus niet) Kielce badge, Brisbane Roar kits en badge, J.Bialystok kits en badge en de Seongnam Ilhwa badge. Dat is het wel zo'n beetje denk ik
http://www.futhead.com/12/player/7631quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
Falcao![]()
Ik wil er nu nog een type Ibra/Drogba ernasat maar die zijn er niet. Behalve Llorrente maar die heeft kutworkrates. Heeft iemand überhaupt met hem gespeeld?
Ik heb mijn bingokaarten al afgestoftquote:
Op zich is het wel jammer dat er geen echt dure bronze kits zijn zoals de Trelleborgs kits vorig jaar, en er zijn ook geen dure non-shiny bronze kits zoals de Grasshopper away kit van vorig jaar. Die kon je makkelijk voor meer dan 2k verkopen maar ik kwam er pas laat achter dat die wat waard wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ah dat was mijn lijstje ook wel. Dan heb ik weinig coins weggegooid
Dat had ik dit jaar met die Swindon kit met FIFA12 erop..kwam er pas achter toen hij nog max 200c waard wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op zich is het wel jammer dat er geen echt dure kits zijn zoals de Trelleborgs kits vorig jaar, en er zijn ook geen dure non-shiny kits zoals de Grasshopper away kit van vorig jaar. Die kon je makkelijk voor meer dan 2k verkopen maar ik kwam er pas laat achter dat die wat waard was
In het begin kon ik non-shiny kits en ballen nog makkelijk verkopen (zelfs toen het spel nog niet uit was) die gele bal met dat blauwe erop ging voor 900 ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaar met die Swindon kit met FIFA12 erop..kwam er pas achter toen hij nog max 200c waard was
Ik heb ooit een Livorno badge verkocht voor 5k.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin kon ik non-shiny kits en ballen nog makkelijk verkopen (zelfs toen het spel nog niet uit was) die gele bal met dat blauwe erop ging voor 900 ofzo![]()
Overigens zet ik non-shiny kits en badges er nu nooit meer op, ook al zullen er wel een paar tussen zitten die voor 150c BIN verkopen.
Maar die is silver, ik bedoelde non-shiny bronze kits en badgesquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Livorno badge verkocht voor 5k.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/7631
Enige die nog een beetje strength en lengte heeft qua Colombianen. In de BBVA is het allemaal prut.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil dat hij een downgrade naar 74 krijgt als hij wordt getransferd, dan kun je hem in verschillende teams gebruikenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/7631
Enige die nog een beetje strength en lengte heeft qua Colombianen. In de BBVA is het allemaal prut.
Dat Rooney 90 pace heeft snap ik sowieso nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil dat hij een downgrade naar 74 krijgt als hij wordt getransferd, dan kun je hem in verschillende teams gebruiken
Overigens is Olave in het echt sneller dan Rooney (eens kijken of ik die video kan vinden) dus waarom heeft Olave minder pace dan Rooney?
Ik zit die printscreen van mij te zoeken..verkocht toen dankzij een facebook hoax een Varese badge voor 50k ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
Oh het was de Bari badge
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
Oh het was de Bari badge
[..]
[ afbeelding ]
Ja zoiets..nog meer dan 100k zelfs. Had iemand op facebook gezet en om een of andere bizarre reden trapten mensen er toen echt vol in. Echt een van de meest bizarre FUT dingen ooit..naast het pricefixen van overleden spelers en Muamba enzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]Wat was de hoax dan? Bari badge kopen en dan discarden voor 100k ofzo?
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan je hem echt voor 400k discarden?
Er zijn toch geen spelers die overleden en die werden gepricefixed? Dat mag ik in ieder geval niet hopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja zoiets..nog meer dan 100k zelfs. Had iemand op facebook gezet en om een of andere bizarre reden trapten mensen er toen echt vol in. Echt een van de meest bizarre FUT dingen ooit..naast het pricefixen van overleden spelers en Muamba enzo
[FIFA 12: FUT] #335: Waar GJE afgezet wordt.
Speelt fijn he?quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu 15 wedstrijden op de 360 gespeeld en 13x gewonnen en 2x gelijk.
Hoogtepunt was een wedstrijd tegen een team met o.a. Ibrahimovic, IF Coentrao, Pepe, Chiellini, Buffon en ook nog twee zilveren IF's .. 2-6 gewonnen met het team dat ik van Rijst kreeg t.w.v. 6k ofzo![]()
Heb wel Borges vervangen door Welliton
Drogba.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:09 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou echt een killer spits paars uit de BPL ?
Torres of Balottelli?
Tardelli en vooral Alex zijn echt bizar goedquote:
Doen het bij mij ook goed. Ik heb Barreto naast Tardelli staan. Die doet het nog beterquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tardelli en vooral Alex zijn echt bizar goedspelers die ik anders nooit geprobeerd zou hebben.
Ik gebruik zijn IF als CDM.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Heeft er iemand met TOTY Michu gespeeld? Wil hem misschien gebruiken als spits.
Green laat wel heel veel ballen los, hachelijke momenten.. maar de rebound pakt die dan ook altijd welquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doen het bij mij ook goed. Ik heb Barreto naast Tardelli staan. Die doet het nog beter
De 4 ahterin (incl Green) zijn ook echt underrated.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:27 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team gaat de tradepile op. Heb er lang mee gespeeld maar ben er een beetje klaar mee. Ga nu is
kijken voor een nieuw team. Het liefst in 352.
Ik waag het gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Die TOTY Michu heeft echt zieke stats ja. 95 finishing gewoon. Op pace na heeft hij alles..
Ball Control - 87
Crossing - 65
Curve - 87
Dribbling - 82
Finishing - 95
FK Acc. 92
Heading Acc. - 83
Long Pass - 83
Long Shots - 79
Marking - 59
Penalties - 85
Short Pass - 96
Shot Power - 92
Slide Tackle - 58
Stand Tackle - 67
Volleys - 76
Aggression - 66
Att. Position - 78
Interceptions - 61
Vision - 76
Acceleration - 70
Agility - 78
Balance - 67
Jumping - 85
Reactions - 72
Sprint Speed - 84
Stamina - 99
Strength - 99
Heb je een xbox?quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Twee dingen die mij opvielen aan mijn 15 360 wedstrijden
- geen enkele hate message gekregen (en toch zat sweaty goals gemaakt)
- zaten best veel skillers tussen, meer dan ik gemiddeld op de PS3 tegen zou komen in 15 wedstrijden
En ik win dus bijna alles, terwijl ik nog aan de controller moet wennen (vind het vooral wennen dat die linkerstick zo hoog zit i.p.v. gewoon naast de rechter stick).
Kan best toeval zijn allemaal, maar minder hate, meer skills en lager niveau is dus mijn eerste ervaring.
Met die linker analoge ervaar ik precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 12 juli 2012 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Twee dingen die mij opvielen aan mijn 15 360 wedstrijden
- geen enkele hate message gekregen (en toch zat sweaty goals gemaakt)
- zaten best veel skillers tussen, meer dan ik gemiddeld op de PS3 tegen zou komen in 15 wedstrijden
En ik win dus bijna alles, terwijl ik nog aan de controller moet wennen (vind het vooral wennen dat die linkerstick zo hoog zit i.p.v. gewoon naast de rechter stick).
Kan best toeval zijn allemaal, maar minder hate, meer skills en lager niveau is dus mijn eerste ervaring.
Ook nog uit een cornerquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
Leuke pot Mathijs.Ik heb de hele wedstrijd Ultra Attacking gespeeld met High Pressure en wie maakt de enige goal? Juist, Chiellini.
Met dat team heb ik maar1x verloren en dat was tegen een team met Ibra. Toen waren mijn verdedigers echt kansloos.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefbroer blijft hier voor de vakantie en die heeft een Xbox
Beste speler die ik ben tegen gekomen tot dusver had Doumbia als spitsquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:45 schreef Rijst het volgende:
[..]
Met dat team heb ik maar1x verloren en dat was tegen een team met Ibra. Toen waren mijn verdedigers echt kansloos.
quote:
Boeiend, jij zegt dat TOTY Kompany de moeite niet waard is, dat is geloel. Het is een eindbaas.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je hebt niet eens met Skrtel gespeeld.
Zijn NIF is net zo goed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Boeiend, jij zegt dat TOTY Kompany de moeite niet waard is, dat is geloel. Het is een eindbaas.
Geloel, heb 200 wedstrijden met die NIF gespeeld en die TOTY is echt veel beter. Daarmee zit ik op 114 wedstrijden, dus vast ook een veel betere sample dan jij had.quote:
Het zit allemaal in je hoofd jonguhquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geloel, heb 200 wedstrijden met die NIF gespeeld en die TOTY is echt veel beter. Daarmee zit ik op 114 wedstrijden, dus vast ook een veel betere sample dan jij had.
Dat IF's die 100 keer betere stats hebben niet beter zijn dan hun NIF versie zit in je hoofd jonguh.quote:
Is te merken, ach ja gelijkspel en gewonnen. Kan ik mee levenquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:59 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Haha, dit is mijn spelletje.Anti-voetbal.
De eerste wedstrijd wilde ik een hele open wedstrijd spelen. Met 3 verdedigers en Ultra Attacking moet je sowieso doelpunten incasseren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Is te merken, ach ja gelijkspel en gewonnen. Kan ik mee leven
Ik had 2x zoveel kansen als jou hequote:Op donderdag 12 juli 2012 02:02 schreef pascal08 het volgende:
[..]
De eerste wedstrijd wilde ik een hele open wedstrijd spelen. Met 3 verdedigers en Ultra Attacking ga je sowieso doelpunten moeten incasseren.
De tweede wedstrijd had ik je spel door. Voorzetten op Dzeko of afleggen op Ronaldinho, toen kwam je er ook niet doorheen. Ik moet alleen wennen aan die GJE keepers, die kon ik online eigenlijk bijna nooit tegen.
Maar geen echte kansen. Ik weet precies wat jouw strategie is en indraaiende voorzetten deed je niet, dus je was vrij simpel te verdedigen. Jammer dat jij David Luiz hebt, wat een mongool is dat. Ik speel 1000x liever een wedstrijd tegen Agbonlahor dan tegen hem.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:02 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik had 2x zoveel kansen als jou he
Haha, oke. Zegt al genoeg dat jij het alleen over verdedigen hebt en niet over je eigen aanval. Met dat team had ik verwacht dat je meer zou scoren en meer kansen zou creëren. Je viel me gewoon een beetje tegen. Maar mooi dat je mijn spelletje doorhebt....quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:04 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Maar geen echte kansen. Ik weet precies wat jouw strategie is en indraaiende voorzetten deed je niet, dus je was vrij simpel te verdedigen. Jammer dat jij David Luiz hebt, wat een mongool is dat. Ik speel 1000x een wedstrijd tegen Agbonlahor dan tegen hem.
Ik val bijna nooit aan, komt puur doordat je tegen lower rated teams altijd overlopen wordt. Alleen met Ultra Attacking kom ik er nog enigszins uit, maar dan krijg ik meestal veel doelpunten tegen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Haha, oke. Zegt al genoeg dat jij het alleen over verdedigen hebt en niet over je eigen aanval. Met dat team had ik verwacht dat je meer zou scoren en meer kansen zou creëren. Je viel me gewoon een beetje tegen. Maar mooi dat je mijn spelletje doorhebt....
Koop David Luiz dan zelf als hij zo goed is. Hij kan echt wel ergens in je squad gepast worden.
Bouw dan zelf ook een lower rated team, zie niet in wat er leuk is aan alleen verdedigen of counteren. Maar ja, hebben het er wel genoeg over gehad resultaten spreken voor zichquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:09 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik val bijna nooit aan, komt puur doordat je tegen lower rated teams altijd overlopen wordt. Alleen met Ultra Attacking kom ik er nog enigszins uit, maar dan krijg ik meestal veel doelpunten tegen.
Als ik voor een toernooi speel, speel ik meestal puur op balbezit, maar dan speelt niemand tegen mij voor z'n plezier, vandaar dat ik of Ultra Attacking doe of op de counter als ik tegen FOKers speel.
Heb ik, maar verdedigen is mijn ding. Soms heb je gewoon van die wedstrijden dat het lijkt alsof je tegen 14 man speelt. Handicap of niet, mensen die een heel duur team hebben weten wat ik bedoel.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Bouw dan zelf ook een lower rated team, zie niet in wat er leuk is aan alleen verdedigen of counteren. Maar ja, hebben het er wel genoeg over gehad resultaten spreken voor zich
90e minuut goalsquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik, maar verdedigen is mijn ding. Soms heb je gewoon van die wedstrijden dat het lijkt alsof je tegen 14 man speelt. Handicap of niet, mensen die een heel duur team hebben weten wat ik bedoel.
Resultaten vind ik over het algemeen bij FIFA niet een goede afspiegeling van de wedstrijd, daarom vind ik het ook niet erg om te verliezen, zolang ik m'n plannetje maar goed heb kunnen uitvoeren.
Smoesjes van iemand die gewend is te verliezen. Sowieso dit zeggen en dan nog op de verdediging spelenquote:Op donderdag 12 juli 2012 02:13 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb ik, maar verdedigen is mijn ding. Soms heb je gewoon van die wedstrijden dat het lijkt alsof je tegen 14 man speelt. Handicap of niet, mensen die een heel duur team hebben weten wat ik bedoel.
Resultaten vind ik over het algemeen bij FIFA niet een goede afspiegeling van de wedstrijd, daarom vind ik het ook niet erg om te verliezen, zolang ik m'n plannetje maar goed heb kunnen uitvoeren.
Ik care er niet meer om. Ik speel voor mijn gevoel zelden tegen een tegenstander die écht een beter strijdplan heeft of meer skills, dus dan is het vaak afhankelijk van de FIFA goden of ik win of niet.quote:
Nee, zijn geen smoesjes. Tweede potje was jij gewoon beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:14 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Smoesjes van iemand die gewend is te verliezen. Sowieso dit zeggen en dan nog op de verdediging spelenAch ja, het zal allemaal wel joh.
Nah, als ik win is het jou tactiek als ik verlies ook. Dus is er geen eer te behalen voor mij.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:24 schreef pascal08 het volgende:
Mathijs, kom tegen m'n andere team dan. Ik wil spelen.
Het gaat ook niet om de eer, maar om de fun.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nah, als ik win is het jou tactiek als ik verlies ook. Dus is er geen eer te behalen voor mij.
Winnen is deel van de fun.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:25 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de eer, maar om de fun.
Je snapt mijn punt toch wel, wat ik ook doe en hoe ik ook spel er is altijd iets te klagen ... vind ik niet leuk dus geen zinquote:
Cr00k is voor mij de lastigste tegenstander, maar hij speelt altijd een open wedstrijd, dus win ik soms ook wel eens. Thorb kan ook lastig zijn, omdat hij een zieke counter heeft.quote:
Die heeft DutchSL nu.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen team meer op de Xbox?
Ok bedankt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:44 schreef Tim86 het volgende:
Alleen Alba en Montolivo. Die hadden ze al overgezet via hun IF van deze week I guess. Vrijdag meer.
Zoveel schoten, en nog maar 5-0. Dat heb ik dus ook altijd tegen die hele slechte tegenstandersquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:16 schreef pascal08 het volgende:
Ik speelde net tegen de allerslechtste tegenstander ooit. Ik denk dat dit 6-jarige jongetje net z'n Xbox uit de doos heeft gehaald, die ie gehad heeft van z'n vader.
[ afbeelding ]
Haha, ik vond het best zielig, dus ik ging van afstand schieten met Gardner & co. Bij de uittrappen speelde hij 'm ook elke keer kort, dus ik had makkelijk 0-20 kunnen winnen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zoveel schoten, en nog maar 5-0. Dat heb ik dus ook altijd tegen die hele slechte tegenstanders
Dit soort clubsquote:Op donderdag 12 juli 2012 03:35 schreef DutchSL het volgende:
Thiago Silva & Ibrahimovic naar PSG voor 65 miljoen
Bron: Sky Italia
Dan blijft er bij Milan ook weinig over hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:43 schreef DutchSL het volgende:
Milan ook.. 46 miljoen voor Silva weigeren en dit accepteren, dus dan is Ibra maar 19 miljoen waard terwijl ze 30 miljoen voor Pato konden krijgen in de winterstop.
Mati!quote:Op donderdag 12 juli 2012 03:02 schreef GuRBuH het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/125897982
Echt een geweldige speler dit. Alleen jammer dat mn team wat ongebalanceerd lijkt. Speel 4-3-2-1 met 2 aanvallende backs volgens mij, misschien niet zo handig omdat de CM's ook niet superveel mee verdedigen.
snap ik ook wel, maar het is jammer als hij dan naar Rusland ofzo vertrekt he, zo zijn we boussoufa ook kwijtgespeeldquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Logisch, veel te goed voor die competitie
En dan straks gaan klagen over handicap en scripting...quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef Rijst het volgende:
Het verschil200x zo duur maar worth it lijkt me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo ben ik niet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:53 schreef wieisboos het volgende:
[..]
En dan straks gaan klagen over handicap en scripting...
Santana is zo slechtquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:52 schreef Rijst het volgende:
Het verschil200x zo duur maar worth it lijkt me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan beter Hadji St maken van Stade Rennesquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:13 schreef Dudeweiser het volgende:
Goeiemorgen![]()
Leuk team tim, maar ik haat 4321 en ik TOTY Tasjesdief
Ik zat zelf te denken aan 352 met Chamack en El Hamlap in de spits, Taarabt CAM, Boussoufa LM en Carcela Gonzales RM, de rest rpl.
Kan je beter David Luiz zettenquote:
als alternatief voor Hamlap jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:14 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan beter Hadji St maken van Stade RennesWat een baas is dat op ST
Dat is ook voor het eerstquote:
Bij mij niet.... Zo slecht zijn z'n stats toch nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Kan je beter David Luiz zettenSantana wordt door iedereen overklast bij kopballen en staat nooit bij mij goed
Ja 20kquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Is je IF al verkocht die je uit het pakje trok?
Bid gedaan.quote:
Ga je puur voor Eredivisie? Anders Donk > Moisanderquote:
Goed voor de chem ook natuurlijk.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je puur voor Eredivisie? Anders Donk > Moisander
Dan verander je wel meerquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goed voor de chem ook natuurlijk.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga je puur voor Eredivisie? Anders Donk > Moisander
Fer > Enoh. (Fer is wel wat aan de dure kant volgens mij).quote:
Nee team had ik gemaakt met wat ik had gespaard, heb nog 15k nog.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:30 schreef Thorb het volgende:
Mooi team al Patje, allemaal door die IF?
@Rijst Santana vond ik wel goed, maar David Luiz is wel zo'n beetje de beste
dan zet ie die toch lcb slimmegerritquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Goed voor de chem ook natuurlijk.
Wat zit je nou dom te doen danquote:
Ja, maar dan had hij moeten zeggen Donk > Luijckx.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
dan zet ie die toch lcb slimmegerrit
Waarom Moisander vervangen?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wat zit je nou dom te doen dan
Fer is 2k als je een beetje op let op de marktquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Fer > Enoh. (Fer is wel wat aan de dure kant volgens mij).
Marcelo > Luijckx.
Tuurlijk niet, Luijckx is een baasquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja, maar dan had hij moeten zeggen Donk > Luijckx.
Nooit met Donk gespeeld ofzo?quote:
Ik kon hem vorige week niet goedkoop vinden. Dus heb Vormer daar maar neergezet (quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Fer is 2k als je een beetje op let op de markt
Tuurlijk wel. Moisander is gewoon een goede verdediger. Volgens mij ben jij degene dien iet met heb hebt gespeeld.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nooit met Donk gespeeld ofzo?
Ja ik twijfel hij is wel traag, maar wel een baasquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:34 schreef vandermar het volgende:
Yes, volgend jaar mag ik nog 2 vakken herkansen
Meerkeuze en een Economie vak
ik heb hem ook gehad, zijn tankheid compenseert zijn pacequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja ik twijfel hij is wel traag, maar wel een baas
Ja dat was die meerkeuze en ik ben geen held in meerkeuzequote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]hoe was die openboek shit gegaan?
Doe Nemeth in de spits dan.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:31 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee team had ik gemaakt met wat ik had gespaard, heb nog 15k nog.
Ik wil wel nog minimaal 1 RKC'er hebben
haha knew it, maar 2x dat soort shit verneuken gaat dan wel weer erg ver manquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat was die meerkeuze en ik ben geen held in meerkeuzeZe krijgen het voorelkaar om vragen te stellen die je niet zomaar kan opzoeken
Ik had nu zelfs een lager cijfer met lerenquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha knew it, maar 2x dat soort shit verneuken gaat dan wel weer erg ver man
Daar zat ik ook naar te kijken jaquote:
Je bent gewoon..quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dat was die meerkeuze en ik ben geen held in meerkeuzeZe krijgen het voorelkaar om vragen te stellen die je niet zomaar kan opzoeken
quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik had nu zelfs een lager cijfer met leren
Vorige keer een 5 en nu een 4
221cquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken ja
Trouwens deze is nog wel wat waard toch
[ afbeelding ]
Dat economie vak waar 95% moest herkansen wel hoger gehaaldquote:
Nee, discarden of voor 150bin erop zetten.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Daar zat ik ook naar te kijken ja
Trouwens deze is nog wel wat waard toch
[ afbeelding ]
200 kan misschien nog welquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nee, discarden of voor 150bin erop zetten.
lol, dat je niet wat beter leert dan als het je laatste kans isquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat economie vak waar 95% moest herkansen wel hoger gehaald
van een 3,7 naar een 4,3
Die ene is een vak de 3e periode en die andere van de 4e.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lol, dat je niet wat beter leert dan als het je laatste kans is. Laatste blok alles halen lijkt me nog belangrijker aangezien het volgend jaar extra kut is als je tot 4e blok moet wachten met die 1e jaars vakken
Ik had de TIF.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:43 schreef marcie216 het volgende:
Rijst, had jij IF Heitinga of de SIF?
En nu serieusquote:
kijk naar die kop van Cole als hij omdraaitquote:
SIF. Wat mij betreft 1 van de beste CB's uit de PL. Hij heeft maar 1 zwaktepunt en dat is da hij niet kan koppen. Dus als je tegen Ibra of Adebayor moet dan ben je wel de lul.quote:
Ik bewaar ook al die non shiney spelers. Net als met dat Russische toernooi: een deel zal nog wel voor een mooi bedrag verkocht worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:47 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik heb echt vet veel bronzen non shiny Engelse spelers in mijn club.
Allemaal bewaard toen met dat toernooi waar ze er allemaal makkelijk uitgingen voor 200c. Ik bewaar ze maar gewoon, misschien komt er ooit nog zo'n toernooi
Oke bedankt.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:49 schreef Rijst het volgende:
[..]
SIF. Wat mij betreft 1 van de beste CB's uit de PL. Hij heeft maar 1 zwaktepunt en dat is da hij niet kan koppen. Dus als je tegen Ibra of Adebayor moet dan ben je wel de lul.
Wel aan de zijkant zetten héquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Ik wil hem in 352, maar ik ga denk ik voor de IF. de stats verschillen niet zo veel.
Dat zei je vorige week ook.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:50 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke bedankt.
Ik wil hem in 352, maar ik ga denk ik voor de IF. de stats verschillen niet zo veel.
Het lampje is nu pas gaan branden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook.Duurt wel lang bij jou.
Lekker laten gaanquote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Hij's goeeeed.quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het lampje is nu pas gaan branden.
Leuk als je hem snapt.
Jepquote:
huh?quote:Op donderdag 12 juli 2012 11:51 schreef Rijst het volgende:
[..]
Da's echt een domme reclamequote:
Lekkere chicks wel!quote:
Die donkere is vies manquote:
Lelijk team, vooral die ene goudenquote:
Rot op man, knap meisje hoor!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |