SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
Wat zouden jullie doen, IF Heitinga kopen, of doorsparen voor SIF Heitinga?
Geluid heeft Mathijs aardig geïrriteerd volgens mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog leuke fitties gemist trouwens?
Werden mensen fakking hard geslagen zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Heb ik nog leuke fitties gemist trouwens?
2 pace.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Die ene pace, /care Denk dat de IF het net zo goed zal doen.
wat een apenzoon is het toch.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geluid heeft Mathijs aardig geïrriteerd volgens mij
yupquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef OmniRocket het volgende:
woohoo, was weer goed avondje fut clubs!
3-5-2quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Lindgren. het volgende:
Weet iemand een tof idee voor een squad met Ronaldo en IF Elkeson?Ik dacht zelf met Maikon Leite ernaast, maar dan kom ik de knoop met coins
.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
3-5-2
Ronaldo met Pepe erachter Elkseon als CAM en de rest ook brazil
Zo moet hetquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:43 schreef Ajacied7 het volgende:
Aankopen gedaan: [ afbeelding ]
Non rares voor <250, rares voor <600
De meeste zijn idd zo'n 500 tussen maar er zitten wel een paar klappertjes tussen als Bamba, Auraujo en Russel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo moet het
Er zitten wel echt goede non-rares tussen en een paar goede rares, ik volg zelf de prijzen van silvers niet meer zo goed als eerst
Je bent toch niet serieus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geluid heeft Mathijs aardig geïrriteerd volgens mij
Er zitten ook veel snelle CB's tussen zoals James, Ihemelu en Johnson. In het begin had ik ook een paar hele goede deals zoals een Delfouneso voor 3k ofzo, en ooit een Marlos voor 8kquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:47 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
De meeste zijn idd zo'n 500 tussen maar er zitten wel een paar klappertjes tussen als Bamba, Auraujo en Russel.
Wel jammer dat je niet meer zoals in het begin spelers als Olave, Munoz, Knight etc 3x in een uur tegenkomt
Had ik ook vanmiddag ja, naam van de speler staat er al voordat je uitgetikt bentquote:
Heb je al een nieuwe team?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:51 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Had ik ook vanmiddag ja, naam van de speler staat er al voordat je uitgetikt bent
Nee man, geen idee wat ik moet maken. Sommige teams die hier gepost werden spraken me niet echt aanquote:
Team met Akinfenwa ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee man, geen idee wat ik moet maken. Sommige teams die hier gepost werden spraken me niet echt aan
Geen ideequote:
Ja ik zag het staan, ik zo wtf is dat? Bij jou staan er tenminste foto'squote:
Lijkt me wel grappig jaquote:
lul, nu gaat iedereen kijken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja ik zag het staan, ik zo wtf is dat? Bij jou staan er tenminste foto's
Haha, jij hebt wel swag volgens mij.quote:
Is al oud. Ik heb nu een JB kapselquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Haha, jij hebt wel swag volgens mij.
Opskeertje enzo
Ben je daar trots opquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja
Akinfenwa met Drogba ernaast ofzo, van die grote beren
Gaan we samen puzzelen tog!quote:
veel te weinig pace.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja
Met 85+ strength ben je balvast genoeg om die pace te overbruggenquote:
aantal posts: 39242 (gemiddeld 39 per dag)quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
aantal posts: 3863 (gemiddeld 5 per dag)
Dat is meer posts dan op het EA forum en op elk ander forum waar ik post
daar kan jij niet mee omgaan, trust me.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met 85+ strength ben je balvast genoeg om die pace te overbruggen
Beren? There you go: 1.92 en 1.96.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Lijkt me wel grappig ja
Ze hebben allebei 91> dacht ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:03 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Met 85+ strength ben je balvast genoeg om die pace te overbruggen
Ach, ik draai toch meestal winst op verkopen van teams, dus ik kan het wel proberenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
daar kan jij niet mee omgaan, trust me.
Ja, dat is pas sick.quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:05 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Beren? There you go: 1.92 en 1.96.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ach, ik draai toch meestal winst op verkopen van teams, dus ik kan het wel proberen
wtf herinner me nog paar weken terug dat je de 10k had gehaaldquote:
73k in de plus!quote:
12 weken ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:07 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
wtf herinner me nog paar weken terug dat je de 10k had gehaald
GJE heeft mij ingehaald terwijl ik hier al 2 jaar zit ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dat is pas sick.Die postaantallen van mij zijn ziek, maar ik heb een paar maanden actief meegepost in nachtbagger.
daar zit de verkoop van Lampard etc ook bij toch?quote:
10.000 posts in 3 maanden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
12 weken ofzo
Alweer 3 maanden
Haterquote:
Geen idee, als dat zo zou zijn zouden de cijfers niet eens kloppenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:08 schreef marcie216 het volgende:
[..]
daar zit de verkoop van Lampard etc ook bij toch?
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120 per dag.
En stuk voor stuk getypte kak.
78.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
120 per dag.
En stuk voor stuk getypte kak.
Ik weet het ook niet preciesquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen idee, als dat zo zou zijn zouden de cijfers niet eens kloppen
Ik zit op 150k denk ik zoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:10 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet preciesmaar 73k is best veel want je hebt rond de 100k gekregen. Dan zou je dus 173k hebben?
iets met over je laatste 10k posts een nog hoger gemiddelde dan je eerste 10kquote:
Hoe kan ik dan ooit 120 per dag halen als mijn vorige gemiddelde lager wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iets met over je laatste 10k posts een nog hoger gemiddelde dan je eerste 10k
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hoe kan ik dan ooit 120 per dag halen als mijn vorige gemiddelde lager was
haha moest hardop lachen sorryquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer klik jij op mijn profielquote:
als je in 3 maanden 10k post.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:11 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
10.000 delen door 3 maanden = ?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer klik jij op mijn profiel
Die 3 maanden was niet exact hoor, ik zei ofzoquote:
als je over je eerste 10k posts een gemiddelde van 60 hebt en over je volgende 10k posts een gemiddelde van 120 zit je dus op 90 gemiddeld, om maar een voorbeeld te noemenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:12 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Wanneer klik jij op mijn profiel
Maar je faalt ook in Nederlands.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik ben gewoon geen wiskundeman.
Deal with it
Mijn Nederlands wordt beter.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Maar je faalt ook in Nederlands.Wat kun je wel?
Oké, GJE bashtijd is over. Toedels!
http://www.futhead.com/12/squad/1399807quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Als je dan toch op futhead zit, kan je dan een marokko hybrid maken met TOTY Jan?
V.Barcelos badge (die verkocht ik altijd voor 900 maar nu dus niet) Kielce badge, Brisbane Roar kits en badge, J.Bialystok kits en badge en de Seongnam Ilhwa badge. Dat is het wel zo'n beetje denk ikquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:20 schreef Tim86 het volgende:
Welke badges en kits zijn wat waard qua bronzes? Niet veel die meer dan 200c waard zijn toch?
ah dat was mijn lijstje ook wel. Dan heb ik weinig coins weggegooidquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
V.Barcelos badge (die verkocht ik altijd voor 900 maar nu dus niet) Kielce badge, Brisbane Roar kits en badge, J.Bialystok kits en badge en de Seongnam Ilhwa badge. Dat is het wel zo'n beetje denk ik
http://www.futhead.com/12/player/7631quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:25 schreef Rijst het volgende:
Falcao![]()
Ik wil er nu nog een type Ibra/Drogba ernasat maar die zijn er niet. Behalve Llorrente maar die heeft kutworkrates. Heeft iemand überhaupt met hem gespeeld?
Ik heb mijn bingokaarten al afgestoftquote:
Op zich is het wel jammer dat er geen echt dure bronze kits zijn zoals de Trelleborgs kits vorig jaar, en er zijn ook geen dure non-shiny bronze kits zoals de Grasshopper away kit van vorig jaar. Die kon je makkelijk voor meer dan 2k verkopen maar ik kwam er pas laat achter dat die wat waard wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ah dat was mijn lijstje ook wel. Dan heb ik weinig coins weggegooid
Dat had ik dit jaar met die Swindon kit met FIFA12 erop..kwam er pas achter toen hij nog max 200c waard wasquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Op zich is het wel jammer dat er geen echt dure kits zijn zoals de Trelleborgs kits vorig jaar, en er zijn ook geen dure non-shiny kits zoals de Grasshopper away kit van vorig jaar. Die kon je makkelijk voor meer dan 2k verkopen maar ik kwam er pas laat achter dat die wat waard was
In het begin kon ik non-shiny kits en ballen nog makkelijk verkopen (zelfs toen het spel nog niet uit was) die gele bal met dat blauwe erop ging voor 900 ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat had ik dit jaar met die Swindon kit met FIFA12 erop..kwam er pas achter toen hij nog max 200c waard was
Ik heb ooit een Livorno badge verkocht voor 5k.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
In het begin kon ik non-shiny kits en ballen nog makkelijk verkopen (zelfs toen het spel nog niet uit was) die gele bal met dat blauwe erop ging voor 900 ofzo![]()
Overigens zet ik non-shiny kits en badges er nu nooit meer op, ook al zullen er wel een paar tussen zitten die voor 150c BIN verkopen.
Maar die is silver, ik bedoelde non-shiny bronze kits en badgesquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik heb ooit een Livorno badge verkocht voor 5k.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/7631
Enige die nog een beetje strength en lengte heeft qua Colombianen. In de BBVA is het allemaal prut.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik wil dat hij een downgrade naar 74 krijgt als hij wordt getransferd, dan kun je hem in verschillende teams gebruikenquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/player/7631
Enige die nog een beetje strength en lengte heeft qua Colombianen. In de BBVA is het allemaal prut.
Dat Rooney 90 pace heeft snap ik sowieso nietquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wil dat hij een downgrade naar 74 krijgt als hij wordt getransferd, dan kun je hem in verschillende teams gebruiken
Overigens is Olave in het echt sneller dan Rooney (eens kijken of ik die video kan vinden) dus waarom heeft Olave minder pace dan Rooney?
Ik zit die printscreen van mij te zoeken..verkocht toen dankzij een facebook hoax een Varese badge voor 50k ofzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:37 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
Oh het was de Bari badge
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:01 schreef Tim86 het volgende:
Oh het was de Bari badge
[..]
[ afbeelding ]
Ja zoiets..nog meer dan 100k zelfs. Had iemand op facebook gezet en om een of andere bizarre reden trapten mensen er toen echt vol in. Echt een van de meest bizarre FUT dingen ooit..naast het pricefixen van overleden spelers en Muamba enzoquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:01 schreef pascal08 het volgende:
[..]Wat was de hoax dan? Bari badge kopen en dan discarden voor 100k ofzo?
quote:Op zondag 18 maart 2012 14:19 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Kan je hem echt voor 400k discarden?
Er zijn toch geen spelers die overleden en die werden gepricefixed? Dat mag ik in ieder geval niet hopenquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja zoiets..nog meer dan 100k zelfs. Had iemand op facebook gezet en om een of andere bizarre reden trapten mensen er toen echt vol in. Echt een van de meest bizarre FUT dingen ooit..naast het pricefixen van overleden spelers en Muamba enzo
[FIFA 12: FUT] #335: Waar GJE afgezet wordt.
Speelt fijn he?quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:07 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb nu 15 wedstrijden op de 360 gespeeld en 13x gewonnen en 2x gelijk.
Hoogtepunt was een wedstrijd tegen een team met o.a. Ibrahimovic, IF Coentrao, Pepe, Chiellini, Buffon en ook nog twee zilveren IF's .. 2-6 gewonnen met het team dat ik van Rijst kreeg t.w.v. 6k ofzo![]()
Heb wel Borges vervangen door Welliton
Drogba.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:09 schreef Roypsv het volgende:
wat is nou echt een killer spits paars uit de BPL ?
Torres of Balottelli?
Tardelli en vooral Alex zijn echt bizar goedquote:
Doen het bij mij ook goed. Ik heb Barreto naast Tardelli staan. Die doet het nog beterquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tardelli en vooral Alex zijn echt bizar goedspelers die ik anders nooit geprobeerd zou hebben.
Ik gebruik zijn IF als CDM.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:11 schreef Rijst het volgende:
Heeft er iemand met TOTY Michu gespeeld? Wil hem misschien gebruiken als spits.
Green laat wel heel veel ballen los, hachelijke momenten.. maar de rebound pakt die dan ook altijd welquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Doen het bij mij ook goed. Ik heb Barreto naast Tardelli staan. Die doet het nog beter
De 4 ahterin (incl Green) zijn ook echt underrated.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:27 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dit team gaat de tradepile op. Heb er lang mee gespeeld maar ben er een beetje klaar mee. Ga nu is
kijken voor een nieuw team. Het liefst in 352.
Ik waag het gewoonquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:26 schreef Tim86 het volgende:
Die TOTY Michu heeft echt zieke stats ja. 95 finishing gewoon. Op pace na heeft hij alles..
Ball Control - 87
Crossing - 65
Curve - 87
Dribbling - 82
Finishing - 95
FK Acc. 92
Heading Acc. - 83
Long Pass - 83
Long Shots - 79
Marking - 59
Penalties - 85
Short Pass - 96
Shot Power - 92
Slide Tackle - 58
Stand Tackle - 67
Volleys - 76
Aggression - 66
Att. Position - 78
Interceptions - 61
Vision - 76
Acceleration - 70
Agility - 78
Balance - 67
Jumping - 85
Reactions - 72
Sprint Speed - 84
Stamina - 99
Strength - 99
Heb je een xbox?quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Twee dingen die mij opvielen aan mijn 15 360 wedstrijden
- geen enkele hate message gekregen (en toch zat sweaty goals gemaakt)
- zaten best veel skillers tussen, meer dan ik gemiddeld op de PS3 tegen zou komen in 15 wedstrijden
En ik win dus bijna alles, terwijl ik nog aan de controller moet wennen (vind het vooral wennen dat die linkerstick zo hoog zit i.p.v. gewoon naast de rechter stick).
Kan best toeval zijn allemaal, maar minder hate, meer skills en lager niveau is dus mijn eerste ervaring.
Met die linker analoge ervaar ik precies het tegenovergesteldequote:Op donderdag 12 juli 2012 01:41 schreef DutchSL het volgende:
Twee dingen die mij opvielen aan mijn 15 360 wedstrijden
- geen enkele hate message gekregen (en toch zat sweaty goals gemaakt)
- zaten best veel skillers tussen, meer dan ik gemiddeld op de PS3 tegen zou komen in 15 wedstrijden
En ik win dus bijna alles, terwijl ik nog aan de controller moet wennen (vind het vooral wennen dat die linkerstick zo hoog zit i.p.v. gewoon naast de rechter stick).
Kan best toeval zijn allemaal, maar minder hate, meer skills en lager niveau is dus mijn eerste ervaring.
Ook nog uit een cornerquote:Op donderdag 12 juli 2012 01:43 schreef pascal08 het volgende:
Leuke pot Mathijs.Ik heb de hele wedstrijd Ultra Attacking gespeeld met High Pressure en wie maakt de enige goal? Juist, Chiellini.
Met dat team heb ik maar1x verloren en dat was tegen een team met Ibra. Toen waren mijn verdedigers echt kansloos.quote:Op donderdag 12 juli 2012 01:43 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, mijn stiefbroer blijft hier voor de vakantie en die heeft een Xbox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |