Blijft er in ieder geval nog een optie over.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:46 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Daar zit ik dan alleen met de bijbel in huis maar ik ga hem dus echt niet lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft er in ieder geval nog een optie over.Dan ga ik naar de hel jongen als ik dat doe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Blijft er in ieder geval nog een optie over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jouw UIquote:
Dat zijn mindere berichten!!quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:03 schreef El_Matador het volgende:
hehe, mijn maat B. (zonder GSM) is verloren. Werd zelfs door zijn date gebeld dat ie niet op was komen dagen... die date is hier bekend van de foto (steven: die "dikke").
Hoop niet dat er iets gebeurd is in Bogota, hier 360 km vandaan...
Ik heb in ieder geval een prima avond gehad met Shakira II. Knappe toffe meid is dat toch.
Niet zo doen sukkel!!quote:
Oh god dat beenquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo doen sukkel!!
Ik heb heel veel zin in het werk an sich. Ik zit nu gewoon even liever bij mijn zoon die gisteren even met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Dan is het wel ff logisch he dat ik geen zin heb??
Waarom heeft hij een ruit ingetrapt?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet zo doen sukkel!!
Ik heb heel veel zin in het werk an sich. Ik zit nu gewoon even liever bij mijn zoon die gisteren even met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht.
Dan is het wel ff logisch he dat ik geen zin heb??
Hij wilde de voordeur openen met zijn voet, toen ging hij door de ruit.. Zoiets was het geloof ik..quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een ruit ingetrapt?
euhhhh whut?quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:55 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij wilde de voordeur openen met zijn voet, toen ging hij door de ruit..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |