quote:
Altijd tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:07 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een normale buurvrouw![]()
Ik rol bijna langs je huisquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:20 schreef lynda het volgende:
Oe laat mij weten wanneer je begint met rollen want dan kom ik het filmen
Nou ja, ik kom langs met een fanfare hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2012 22:44 schreef lynda het volgende:
Al denk ik toch dat je via de andere kant van de weg rolt en ik alle lol moet missen
Owja.. Waarom heb ik jouw fanfare nooit gehoord?quote:Op donderdag 16 augustus 2012 21:30 schreef douche-eendje het volgende:
Zo, dat was mij wel een avondje. Vol.
sliep je toen al?quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:04 schreef lynda het volgende:
[..]
Owja.. Waarom heb ik jouw fanfare nooit gehoord?
quote:Op zondag 19 augustus 2012 11:51 schreef douche-eendje het volgende:
Ik faal nooit. Lynda heeft niet opgelet
Waar had ze jou dan moeten spotten?quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
Lynda let idd niet opze heeft mij ook nog steeds niet gespot
Wellesquote:
daar waar ik woonquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar had ze jou dan moeten spotten?
[..]
WellesBtw, heb je komend weekend wel tijd? Ierse middag?
Nou..quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Waar had ze jou dan moeten spotten?
[..]
WellesBtw, heb je komend weekend wel tijd? Ierse middag?
Alsof ik elke dag langs je fiets op het tijdstip dat jij toevallig ook buiten bent of in de supermarkt of waar dan ookquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:36 schreef DJMO het volgende:
Lynda let idd niet opze heeft mij ook nog steeds niet gespot
quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Alsof ik elke dag langs je fiets op het tijdstip dat jij toevallig ook buiten bent of in de supermarkt of waar dan ook
tomatenmeetingplace ftwquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:51 schreef lynda het volgende:
[..]
Alsof ik elke dag langs je fiets op het tijdstip dat jij toevallig ook buiten bent of in de supermarkt of waar dan ook
Ik zag het! Zondag alleen wel eerst AZ tot half 3quote:Op zondag 19 augustus 2012 21:53 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
tomatenmeetingplace ftwEn het is zondag
Had ook niet anders van je verwacht. T is tot een uur of 6 zo te zienquote:Op zondag 19 augustus 2012 21:54 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik zag het! Zondag alleen wel eerst AZ tot half 3
Zekerquote:Op zondag 19 augustus 2012 22:11 schreef lynda het volgende:
Vorig jaar was er keus genoeg voor je toch?
Ik hoor wel net dat ik zaterdag mee moet met de mannen. Die hebben het idee om 75 km te fietsenquote:
Sterktequote:Op maandag 20 augustus 2012 12:08 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik hoor wel net dat ik zaterdag mee moet met de mannen. Die hebben het idee om 75 km te fietsenIk hoop dat ik daar levend van terug kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |