Enkel dik bloed, als je maar genoeg slikt. Tot appelstroop aan toe.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Van EPO krijg je ook last van het hart,sommige renners die er last van krijgen durven nauwelijks te slapen en gaan ijsberen in de hotel kamers
inderdaadquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Marcoss het volgende:
Laatste heeft Danny wel gelijk in trouwens, laat Raas hem dan bellen of mailen.
Precies jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef rubbereend het volgende:
JE was medisch in orde en gebruikte geen doping?
Ik was medisch in orde........
Bijna alle atleten gebruiken dopingquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Danny ontkent dus niet dat hij doping heeft gebruikt.
Rabo rijdt niet kut, ze rijden met de broekjes omlaag en met de hand erop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:19 schreef TLC het volgende:
[..]
Ik volg het wielrennen al vanaf dat Breukink de tijdrit in Luxemburg won, Rabo rijdt gewoon kut, je kunt er lang en breed over lullen maar dat is gewoon zo.
Das Danny Nelissen, van Eurosport.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Ik schakel net in maar waar is die met maffe haar bekend van?
Dat is Ben Beethoven.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Paxcon het volgende:
mooie tvquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef macca728 het volgende:
Waarom valt Genee zijn eigen gast aan ?
Dat doet hij ook bij Derksen en Hansiequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef macca728 het volgende:
Schaatsen en schnabbelaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Paxcon het volgende:
Armstrong zwom in de attesten toch?quote:
Wil ook gewoon een spraakmakende show maken natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef macca728 het volgende:
Hahaha, de verhalen van Erik Zabel en Monsieur Soixante-dix (Bjarne Riis, red.).quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef Kirov het volgende:
[..]
Van EPO krijg je ook last van het hart,sommige renners die er last van krijgen durven nauwelijks te slapen en gaan ijsberen in de hotel kamers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |