SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.![]()
ikke ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Goede TT. Als er nou eens wat users wegblijven..
Ik las je post en bedacht dit. Toen was het enkel een kwestie van de LAPO pakken en als een baas de TT invoeren. Ik ben er nu weg van, er wacht een vrouw op me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Goede TT. Als er nou eens wat users wegblijven..
Nee totaal nietquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Nu je jezelf zo noemt, eigenlijk wel ja.
nu ben je een heldquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Nu je jezelf zo noemt, eigenlijk wel ja.
Misschien moet ik wat meer gaan postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit.. Ooit was dit een goede topicreeks.
Goed plan. Nog goede packs geopend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat meer gaan posten
Eerst had ik altijd het idee dat VDM en ik poep users waren, maar nu lijkt het wel alsof ik kwaliteit post. En dat kan natuurlijk niet .quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat meer gaan posten
Ik had die IF Farfan en die verkocht net voor 17.750, verder had ik nog Konnecke 4-1-2-1-2 en daarvoor Pogba 4-1-2-1-2 dus dat is best goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed plan. Nog goede packs geopend?
Komen die nog?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die IF Farfan en die verkocht net voor 17.750, verder had ik nog Konnecke 4-1-2-1-2 en daarvoor Pogba 4-1-2-1-2 dus dat is best goed
Alleen jammer dat ze geen transfers hebben gedaan, anders had ik nu misschien wel de eerste Pogba van Juventus gehad
Lukt toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet kreeg ik White (de LB) 4-4-2 in een pack, het pack daarna kreeg ik weer White (maar dan de CB) en Pearce
Ik discard wel heel veel dus ik moet nog zien dat ik winst ga maken. Die IF Farfan wordt nu trouwens gepricefixed
Die van mij verkocht voor minder dan 18k maar nu is er op 1 20k geboden en er is maar 1 met een BIN en die is 28.500 (wel 4-1-2-1-2)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lukt toch nietOp hoeveel zetten ze hem?
Nee ik moet tegen SB in de finale. Morgen waarschijnlijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gaan lindgren en roypsv die toernooideelname van 3k nog betalen of niet? 2 of 3 DM's erover en nog steeds heb ik die kaarten. Is het toernooi overigens ook al afgelopen? Sta te popelen om de coins te geven.
Reageer dan gewoon niet?quote:
What the hell man?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet?
het gaat tenminste over FUT
Huh? Ik bedoelde meer dat hij op xbox echt geen zak meer waard is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet?
Wat opgefokt. Is je moeder net in haar kont geneukt door Roy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
Ik las het als : oke leuk dat hij nog 1500 is op de ps3, who cares.
als het niet zo was : Sorry Tim.
El Ghanassy is ook een dribbelaar. Ik denk dat jij Shaarawy bedoeltquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
El Ghanassy is toch die dribbelaar? Die gaat naar West Brom
Lol, dat ziet eruit als het team van iemand die de "handicap" zat wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:17 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Tellooooooo. En Kandji, die doet het ook wel aardig.
Grappig gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, dat ziet eruit als het team van iemand die de "handicap" zat was
Nee bedoel gewoon IRLquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
El Ghanassy is ook een dribbelaar. Ik denk dat jij Shaarawy bedoelt.
Ja, ik snap 'm.quote:
Oh nee, maar dacht dat het vroeger als een talent gezien werd. Als je dan nu naar West Brom gaat... oke je moet wel wat kunnen maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik snap 'm.Maar ik dacht dat jij met 'die dribbelaar' Shaarawy bedoelde.
staat er een kaart op ? koop hem vanavondquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gaan lindgren en roypsv die toernooideelname van 3k nog betalen of niet? 2 of 3 DM's erover en nog steeds heb ik die kaarten. Is het toernooi overigens ook al afgelopen? Sta te popelen om de coins te geven.
Ghanassy, tsja.. Wel een aardige speler..quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh nee, maar dacht dat het vroeger als een talent gezien werd. Als je dan nu naar West Brom gaat... oke je moet wel wat kunnen maar toch
Ben wel benieuwd.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat opgefokt. Is je moeder net in haar kont geneukt door Roy?
Daarnet er weer opgezet voor 3k. Stonden er al 3 dagen op, vandaarquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef Roypsv het volgende:
[..]
staat er een kaart op ? koop hem vanavond
24k is de goedkoopste op de ps3. Best duur voor een 81 LBquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
De Barcelona versie van Jordi Alba is nu UP 81 én LB
UP's zijn altijd duur in het begin..zakken snelquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
24k is de goedkoopste op de ps3. Best duur voor een 81 LB
Ik kocht UP Aguero in het begin voor 350 Kquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef marcie216 het volgende:
[..]
24k is de goedkoopste op de ps3. Best duur voor een 81 LB
Kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
UP's zijn altijd duur in het begin..zakken snel
Hahaha. Hopelijk op tijd verkochtquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kocht UP Aguero in het begin voor 350 K
Wat een kneus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahaha. Hopelijk op tijd verkocht
een vriend van me had UP Aguero gekocht voor 150k. hij mocht toen 3 maanden niet op FUT, zijn ps3 werd in beslag genomen door zijn pa, kwam hij terug op fut, was hij nog maar 80k
Bullshit. Webapp inderdaad.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hahaha. Hopelijk op tijd verkocht
een vriend van me had UP Aguero gekocht voor 150k. hij mocht toen 3 maanden niet op FUT, zijn ps3 werd in beslag genomen door zijn pa, kwam hij terug op fut, was hij nog maar 80k
het enige wat hij nog had, was zijn mobiel en zijn Ipad.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:26 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Klopt.
heb jij eigenlijk gouden teams? zoja kan je is een picje geven?
En hij heeft 3 maanden lang geen pc gezien!!1!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
het enige wat hij nog had, was zijn mobiel en zijn Ipad.
Hij stond er zo slecht voor school voor, dat hij zijn laptop ook in moest leveren.
Als hij echt wilde kon hij ook via zijn mobiel of iPad hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij stond er zo slecht voor school voor, dat hij zijn laptop ook in moest leveren.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
School heeft de computers uit de mediatheek ook weggehaald destijds.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En hij heeft 3 maanden lang geen pc gezien!!1!
dat jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
School heeft de computers uit de mediatheek ook weggehaald destijds.
Hij stond er zó slecht voor..
Ja ik weet het niet. Ik weet alleen dat zijn Aguero veel minder waard was.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hij heeft een Iphone, kan dat daarop? dan ga ik even de Iphone van mijn zus halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als hij echt wilde kon hij ook via zijn mobiel of iPad hoor.
Pics van je zus, dan krijg je uitlegquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft een Iphone, kan dat daarop? dan ga ik even de Iphone van mijn zus halen
Belgenteam van jou is baasquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste had ik ook nog met IF Hulk RM, SIF Ramires RCDM, IF Santana RCB en Hernanes op CAM, maar die spelers ben ik (op Hernanes na) aan het verkopen. Ga TOTY RVP halen voor dat NL/België team.
Vraag even aan je zus of ze ook in de FUT-whatsappgroep wil.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hij heeft een Iphone, kan dat daarop? dan ga ik even de Iphone van mijn zus halen
Wat lul jij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Proxyserver mi mang!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef Thorb het volgende:
Op school kan ik niet op de WebApp allemaal geblokt
Fok ook.
Ook veel sites die je gewoon nodig hebt voor een stukje schrijven zoals het NRC, maar die blokkade is nu weg
Ja, want proxies bestaan niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat lul jij?
Bij ons op school zijn alle sites geblokt wat niet schoolwerk gerelateerd is.
Proxy's veel geblokt, je kan wel met een bestandje op je usb ofzo maar daar heb ik verder nooit naar gekeken.quote:
wtf zijn proxies nou weer? We zijn niet allemaal computer nerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, want proxies bestaan niet.
Nee, echt.
Proxy is niet zo ingewikkeld maar alles wat je proxy googled is gebloktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wtf zijn proxies nou weer? We zijn niet allemaal computer nerd
Ja, je moet 'martijnburg' googlen, die heeft een unblocked proxyquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Proxy's veel geblokt, je kan wel met een bestandje op je usb ofzo maar daar heb ik verder nooit naar gekeken.
ik ken wel iets met Ninja, maar die site hadden ze ook binnen 1 dag gebloktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Proxy is niet zo ingewikkeld maar alles wat je proxy googled is geblokt
Helaaschquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
@tim
Mooie teams.
Ik dacht misschien krijg ik er ideeën uit, maar dat is niet gelukt
Nee, gelukkig niet hè.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:32 schreef marcie216 het volgende:
[..]
wtf zijn proxies nou weer? We zijn niet allemaal computer nerd
ok?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, gelukkig niet hè.
Nou, als je me nodig hebt ben ik ook geen 'computer nerd'.
Oke niet dat ik het onthoud maar tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:33 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, je moet 'martijnburg' googlen, die heeft een unblocked proxy
Via USB kan ook ja, gewoon een proxy die via .exe gaat
Ja, toch bedankt voor het posten!quote:
Altijd indruk maken op die chima's als je als enige op FB kan enzoquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oke niet dat ik het onthoud maar toch
Heb er niet veel problemen mee, zit niet zo vaak op de computer.
Jaaaaaaahquote:
indruk maken omdat jij op FB kan op een schoolcomputer?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd indruk maken op die chima's als je als enige op FB kan enzo
Je kan ze veel beter in Turkije hosselen, dat wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef marcie216 het volgende:
[..]
indruk maken omdat jij op FB kan op een schoolcomputer?
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je kan ze veel beter in Turkije hosselen, dat wel.
jep, en al op de marktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Las ik hier iemand iets zeggen over een 81 Alba LB? Is die al in packs?
Waar heb ik het woord 'regelen' gebruikt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik snap niet dat je een meisje regelt, als jij op FB kan en de rest niet?
Facebook en Twitter zijn als enige niet geblokt zo'n beetjequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Altijd indruk maken op die chima's als je als enige op FB kan enzo
Yep, Barca nu.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef WezepAFCA het volgende:
Las ik hier iemand iets zeggen over een 81 Alba LB? Is die al in packs?
Hosselen. Is het zelfde.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Waar heb ik het woord 'regelen' gebruikt?
Je neemt alles een beetje te serieus...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:37 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik snap niet dat je een meisje regelt, als jij op FB kan en de rest niet?
Hier is dat júist gebloktquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Facebook en Twitter zijn als enige niet geblokt zo'n beetje
Klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Je neemt alles een beetje te serieus...
Indruk maken op iemand is dus hetzelfde als hosselen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hosselen. Is het zelfde.
en indruk maken op die chima's
Eerst wel, dan niet, dan wel en aan het eind weer niet. Volgend jaar begint school ook al om 8.20 wtf manquote:
Niet zeuren, les begint om 7:55 hierquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef Thorb het volgende:
[..]
Eerst wel, dan niet, dan wel en aan het eind weer niet. Volgend jaar begint school ook al om 8.20 wtf man20 min eerder
Dat is wel echt vroegquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zeuren, les begint om 7:55 hier
Meh, eerder weg ook danquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:40 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet zeuren, les begint om 7:55 hier
Jij noemt het beide.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Indruk maken op iemand is dus hetzelfde als hosselen?
Oké.
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hosselen. Is het zelfde.
en indruk maken op die chima's
Kun je nagaan hoe afhankelijk je geworden bent van die site eigenlijk, weet helemaal niet wat ik met spelers moet die ik uit pakjes trekquote:
The Ultimate App doet het wss nog welquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe afhankelijk je geworden bent van die site eigenlijk, weet helemaal niet wat ik met spelers moet die ik uit pakjes trek
Opzoeken op de markt. Kost wel wat meer tijd, maar bij bronzes kan je toch vaak wel inschatten wie wat waard is en wie niet. Desnoods knal je ze even je club in (of naar een leeg team zodat je ze makkelijk terug kan vinden) tot het weer werkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe afhankelijk je geworden bent van die site eigenlijk, weet helemaal niet wat ik met spelers moet die ik uit pakjes trek
Dat is toch gewoon de mobiele versie van de webapp?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
The Ultimate App doet het wss nog wel
Nog een keer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Tim86 het volgende:
Ik post hem lekker nog een keer
[ afbeelding ]
Ja jij hebt zelf gezegd, indruk maken. EN daarna zei jij : Hosselen kan beter in Turkije.quote:
Nee, anders gecodeerd.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon de mobiele versie van de webapp?
Doe ik inderdaad. De consumbles op zich maak je toch wel winst opquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Opzoeken op de markt. Kost wel wat meer tijd, maar bij bronzes kan je toch vaak wel inschatten wie wat waard is en wie niet. Desnoods knal je ze even je club in (of naar een leeg team zodat je ze makkelijk terug kan vinden) tot het weer werkt.
quote:
Je snapt het allemaal niet zo geloof ik.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja jij hebt zelf gezegd, indruk maken. EN daarna zei jij : Hosselen kan beter in Turkije.
Ik noem het alleen.
En hosselen is hetzelfde als regelen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ja jij hebt zelf gezegd, indruk maken. EN daarna zei jij : Hosselen kan beter in Turkije.
Ik noem het alleen.
En hosselen is hetzelfde als regelen.
Stil eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je snapt het allemaal niet zo geloof ik.
Einde discussie, zonde van m'n tijd dit
Ik wijs je op dingen die jij hebt getypt. En nu snap ik het niet meer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je snapt het allemaal niet zo geloof ik.
Einde discussie, zonde van m'n tijd dit
Hé, mondje houden maar weer.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wijs je op dingen die jij hebt getypt. En nu snap ik het niet meer.
en tijd die je op FOK! doorbrengt is sowieso zonde.
Behalve als ze GJE heetten natuurlijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
Als ik kinderen zou hebben zou ik ze uit respect voor de maatschappij niet voor hun 17e op fok laten
Doumbia lekker snel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/68979
Deze staat op nominatie om te gaan maken
Discussie niet kunnen winnen. En dan maar de stoereman uit gaan hangen hier.quote:
Ja zo ga ik mijn kind later in het echt noemen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Behalve als ze GJE heetten natuurlijk
Daarom.quote:
Marcie, heb jij ooit weleens gevoeld hoe het is om ontopic te posten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Discussie niet kunnen winnen. En dan maar de stoereman uit gaan hangen hier.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:48 schreef Thorb het volgende:
Als ik kinderen zou hebben zou ik ze uit respect voor de maatschappij niet voor hun 17e op fok laten
Als het een beetje goede formatie is waar ze een CF in gebruiken denk ik het wel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Greenpeas het volgende:
Haal Christian Tello net uit een pakje van 750. Ga ik die 750 coins terug verdienen?
Ik vrees dat je daarmee overlopen gaat worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/68979
Deze staat op nominatie om te gaan maken
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Discussie niet kunnen winnen. En dan maar de stoereman uit gaan hangen hier.
Mja, geeft echt een kick, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marcie, heb jij ooit weleens gevoeld hoe het is om ontopic te posten?
En GJE? Jij?
Die Noorse CB ook wel omdat het de enige goede Noorse CB is. En Farfan is nu nog rond de 20k waard. Van die anderen weet ik het niet behalve dat die 51 pace LB de goedkoopste IF ooit wordtquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:47 schreef WezepAFCA het volgende:
Nog wat bronzes van waarde bij nieuwe TOTW? Alleen die Koreaanse CB lijkt me wat waard? @Darksonic
Makkelijk, kijk even op de markt, paar k waard.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Greenpeas het volgende:
Haal Christian Tello net uit een pakje van 750. Ga ik die 750 coins terug verdienen?
Zit nou niet te lullen jij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Marcie, heb jij ooit weleens gevoeld hoe het is om ontopic te posten?
En GJE? Jij?
Hey leuk, ik heb The Wild Hunt en Shallow Grave stukgedraaid maar had de nieuwe nog niet gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef psychedelicate het volgende:
[..]
Niet prachtig vinden = faggot.
Ja, die gaat voor een paar duizend geloof ikquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Greenpeas het volgende:
Hmm zou best kunnen ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vrees dat je daarmee overlopen gaat worden.
Dat probeer ik, maar ik word steeds aangesproken door Marcie, en ik probeer hem al 3x duidelijk te maken dat het einde discussie isquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Speelkwartiertje is weer voorbij, zullen we het over FUT gaan hebben?
Ik ben al gestopt en post ondertussen gewoon ON topic. Dus ga niet de schuld bij mij leggen. jij wil alleen het laatste woord hebben. Net weer met dat plaatjequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat probeer ik, maar ik word steeds aangesproken door Marcie, en ik probeer hem al 3x duidelijk te maken dat het einde discussie is
Met een plaatje met het vingertje voor de mond, waarvan we allemaal weten dat het in Fifa een provocatie is, beeindigt de discussie niet, dat weet jij ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat probeer ik, maar ik word steeds aangesproken door Marcie, en ik probeer hem al 3x duidelijk te maken dat het einde discussie is
Colo LCB is niet handig en 2 kleine mense op CDM ook niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:52 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm zou best kunnen ja.
Dit is ook wel een leuk team :
http://futhead.com/12/squad/928998
low defensive workratequote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef WezepAFCA het volgende:
Die zilveren serie A cdm Lazzari is ook echt goed
Dat sowieso. Als CF is hij zo'n 2k waard, als ST zo'n 8000quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:49 schreef Greenpeas het volgende:
nee is geen team van mij.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Colo LCB is niet handig en 2 kleine mense op CDM ook niet.
Ik zie nu pas mijn uitspraak in je profielquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat sowieso. Als CF is hij zo'n 2k waard, als ST zo'n 8000.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik zie nu pas mijn uitspraak in je profiel
Pauperquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar vier teams + Ronaldo.
leen ronaldo ffquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, ik heb maar vier teams + Ronaldo.
Lekker Crookiequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef n0ir het volgende:
Net in de toernooifinale maakte mijn tegenstander in de 45e minuut de 1-1 uit een corner en in de 90e minuut de 2-2 uit een voorzet.
En toen maakte ik direct na de aftrap de 3-2.
Explain that Andy McHardy
Ik had laatst een 0-0, waarvan 1 keer een goal in de 45e en een keer in de 90e minuutquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker Crookie![]()
Had laatst potje met totaal 6 goals waarvan allebei een keer in 45 en een keer in 90
Ik had laatst een 2-1 met een hattrick van Chielliniquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had laatst een 0-0, waarvan 1 keer een goal in de 45e en een keer in de 90e minuut
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had laatst een 2-1 met een hattrick van Chiellini
Wat is dat containen eigenlijk? Niet bekend met de term.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, elke keer dat ik met mijn Ronaldo team speel dan kom ik tegen van die smerige containende tevenanders rotten ze even op, nu ben ik gedwongen om te crossen en langs de zijlijn te rennen
Genoeg andere opties hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
Godverdomme, elke keer dat ik met mijn Ronaldo team speel dan kom ik tegen van die smerige containende tevenanders rotten ze even op, nu ben ik gedwongen om te crossen en langs de zijlijn te rennen
4 van de 6 goals in blessuretijd, lekker hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker Crookie![]()
Had laatst potje met totaal 6 goals waarvan allebei een keer in 45 en een keer in 90
Idd, mensen die niet als een gek instappen zodat je er makkelijk tussen door kunt dribbelenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef vandermar het volgende:
Nooit happen, enkel meelopen en een 2e poppetje meesturen. Je moet wel echt een heel goede skiller zijn om daar continue langs te komen. Nu doe ik switch wings met ROnaldo op rechts en Robben op links en rennen maarquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wat is dat containen eigenlijk? Niet bekend met de term.
X inhoudenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Wat is dat containen eigenlijk? Niet bekend met de term.
Ja sowieso, nu win ik continue met 1-0 of verlies ik met 1-0 omdat die andere verdedigend gaat spelen als die scoort uit een cornerquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Idd, mensen die niet als een gek instappen zodat je er makkelijk tussen door kunt dribbelenlaat me gewoon winnen!
Oh oke dan snap ik wat je bedoeltquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nooit happen, enkel meelopen en een 2e poppetje meesturen. Je moet wel echt een heel goede skiller zijn om daar continue langs te komen. Nu doe ik switch wings met ROnaldo op rechts en Robben op links en rennen maar
Gewoon pakjes openen tijdens je tentamen tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb al meer dan een week geen wedstrijd op FUT meer gespeeld, want ik heb nog tentamens tot en met vrijdag. Daarna heb ik wel weer wat tijd denk ik
Die had je de vorige keer toch ook verneukt?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:15 schreef vandermar het volgende:
Morgen mijn laatste tentamen van het schooljaar
Multiple choice en open boekop hoop van zegen maar weer
Dat gaat wat te ver, maar ik denk dat FUT wel iets ermee te maken heeft dat ik niks meer haal deze periodequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon pakjes openen tijdens je tentamen toch
Ja, had ik een 5, nog een 5 en een 5,2quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Die had je de vorige keer toch ook verneukt?
Dat laatste heb ik ook vaak last van. Maar ik denk ook vaak dat ik een 1 heb, en dan heb je het hoogste cijfer van de klasquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat gaat wat te ver, maar ik denk dat FUT wel iets ermee te maken heeft dat ik niks meer haal deze periode
Toch is het niet zo dat ik niks doe maar om 1 of andere reden haal ik altijd lagere cijfers dan wat ik verwacht.
En dan zeker ook zeggen, ja ik heb niet geleerdquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik ook vaak last van. Maar ik denk ook vaak dat ik een 1 heb, en dan heb je het hoogste cijfer van de klas
Bij ons is er ook iemand die zegt altijd dat hij het een moeilijk tentamen vond en dan heeft hij weer een 7. Ik ben degene die altijd alles moet herkansen terwijl die anderen het allemaal halenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan zeker ook zeggen, ja ik heb niet geleerd
Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen
Ik leer altijdquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
En dan zeker ook zeggen, ja ik heb niet geleerd
Wat heb ik een hekel aan dat soort mensen
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Bij ons is er ook iemand die zegt altijd dat hij het een moeilijk tentamen vond en dan heeft hij weer een 7. Ik ben degene die altijd alles moet herkansen terwijl die anderen het allemaal halen
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Jan Vertonghen @Jan_Vertonghen
@siemdejong Zit die band niet een beetje los bij jou?Gefeliciteerd kerel!
Santana is veeeeeeeeeeel beter, die SIF Naldo dat is pas een klungel.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef vandermar het volgende:
Ik ga SIF Naldo nemen ipv Santana, hij wordt te vaak van de bal gezet
Nvm, ik doe IF Subotic. Die is veel sterker en verdedigend veel beter. Iets trager maar verdedigend veel sterker.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Santana is veeeeeeeeeeel beter, die SIF Naldo dat is pas een klungel.
Dat wordt dus weer het hele jaar De Jong zonder dat hij 1x wordt gewisseldquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:20 schreef Tim86 het volgende:
Jan Vertonghen @Jan_Vertonghen
@siemdejong Zit die band niet een beetje los bij jou?Gefeliciteerd kerel!
Net alsof hij slecht is? Ik vind het wel een aardige speler!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer het hele jaar De Jong zonder dat hij 1x wordt gewisseld
Hij is wel altijd beslissend op belangrijke momentenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat wordt dus weer het hele jaar De Jong zonder dat hij 1x wordt gewisseld
Met de standaard die jij gewend bent...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef vandermar het volgende:
[..]
Net alsof hij slecht is? Ik vind het wel een aardige speler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:32 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met de standaard die jij gewend bent...Hij is de beste speler die bij ajax op het moment rond loopt. Iemand die weet wat zijn kwaliteiten zijn. Hij is ten minste niet zo overrated als die Deen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Theo wissel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef WezepAFCA het volgende:
Wordt het middenveld dus Eriksen - Anita - De Jong
Hij wil weg toch? Hij ziet geen speeltijd voor zichzelf toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
Lijkt me niet dat hij De Jong aanvoerder maakt en hem er niet inzet, Sigthorson wordt de spits dat heeft Frank gezegd en Eriksen wisselt hij ook niet want dat zal kapitaalvernietiging zijn. Anita gaat ook echt niet meer van die cdm positie af tenzij hij wordt verkocht aan Newcastle en Janssen zal dan misschien weer LCM worden en De Jong op Anita's plek.quote:
Dan worden ze wel overlopen denk je niet? Zeker nu Vertongen weg is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat hij De Jong aanvoerder maakt en hem er niet inzet, Sigthorson wordt de spits dat heeft Frank gezegd en Eriksen wisselt hij ook niet want dat zal kapitaalvernietiging zijn. Anita gaat ook echt niet meer van die cdm positie af tenzij hij wordt verkocht aan Newcastle en Janssen zal dan misschien weer LCM worden en De Jong op Anita's plek.
Ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
Wie kan alles even samenvatten van wat voor discussie hier weer is geweest?
Daarom hoop ik ook niet dat Anita weggaat, De Jong is geen echte CDM naar mijn mening.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan worden ze wel overlopen denk je niet? Zeker nu Vertongen weg is.
Hij is totaal geen CDM. Zijn kracht ligt in het voor de goal komen en de afstand van CDM naar goal is ontzettend groot en De Jong zijn loopvermogen is niet zo groot als die van Anita of vertongen of wie dan ook.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Daarom hoop ik ook niet dat Anita weggaat, De Jong is geen echte CDM naar mijn mening.
Koop dan RvP in plaats van De Jong.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1397927
Iemand tips en/of opmerkingen? IF Lens mag opzich ook wel weg. Maar wil graag TOTY dost en TOTY de jong. Volgens mij spelen die heerlijk voor weinig geld.
Budget 35k ongeveer
Touré, Gerrard en Hart nog. Naast Dost zou ik een snellere speler nemen, Dost is traag en De Jong ook. Tevens is Dost alleen goed als je alleen maar crosst.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:45 schreef marcie216 het volgende:
http://futhead.com/12/squad/1397927
Iemand tips en/of opmerkingen? IF Lens mag opzich ook wel weg. Maar wil graag TOTY dost en TOTY de jong. Volgens mij spelen die heerlijk voor weinig geld.
Budget 35k ongeveer
SIF Guidetti?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
bedankt mensen.
Ik laat Dost wel weg. Hij is niks lees ik op futhead.
Wie dan spits? V persie vind ik niks
TOTY Dost vond ik niet echt traag, meer onhandig. Als hij een kans krijgt is het wel een goal. Alleen lijkt hij te vaak ook net niet op de juiste plek te staan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Touré, Gerrard en Hart nog. Naast Dost zou ik een snellere speler nemen, Dost is traag en De Jong ook. Tevens is Dost alleen goed als je alleen maar crosst.
De Jong zou ik tevens boven Dost verkiezen
Gold, maar thanks!quote:
Hij heeft maar 74 sprintspeed voor een 80 pace speler en zijn acceleratie is ook erg laag. De Jong heeft zelfde acceleratie maar +10 sprintspeed. Verder heeft De Jong natuurlijk een streepje bij mij voor want 4* skills!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
TOTY Dost vond ik niet echt traag, meer onhandig. Als hij een kans krijgt is het wel een goal. Alleen lijkt hij te vaak ook net niet op de juiste plek te staan.
TOTY Eriksen misschien als spits?quote:
Hmm, Huntelaar?quote:
No offence, maar je vraagt wel vaak de mening van anderen, en als iemand anders iets negatiefs zegt over een speler, dan neem je het aan voor waarheid en laat je het idee varen. En dat is zo zonde, de één kan misschien niet overweg met die speler, terwijl jij die speler juist fantastisch vindt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
bedankt mensen.
Ik laat Dost wel weg. Hij is niks lees ik op futhead.
Wie dan spits? V persie vind ik niks
Ik had de reacties op Futhead nog niet gelezen toen ik het team postten. Die mensen zullen niet allemaal slaplullen, en jullie al helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
No offence, maar je vraagt wel vaak de mening van anderen, en als iemand anders iets negatiefs zegt over een speler, dan neem je het aan voor waarheid en laat je het idee varen. En dat is zo zonde, de één kan misschien niet overweg met die speler, terwijl jij die speler juist fantastisch vindt.
Als de stats van een speler je bevallen, gewoon goedkoop proberen te halen, uitproberen, en als het niks is, lekker met een klein beetje winst verkopen. Zo leer je handelen, en je eigen spelers uit te kiezen
Bedoel ook dat ik vaak je advies zie vragen, en dat anderen het geven en dat je reactie dan is: ow, dan doe ik het wel/niet. En zo laat je kansen op je eigen ontdekkingen liggen. Zelf een speler opsporen, uitproberen en er successen mee boeken is zo leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik had de reacties op Futhead nog niet gelezen toen ik het team postten. Die mensen zullen niet allemaal slaplullen, en jullie al helemaal niet.
TOTY Dost is niet zo'n populaire speler dus zal je niet snel kwijt raken.
haha, het is geen zeuren hoor. Het is opbouwende kritiek.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bedoel ook dat ik vaak je advies zie vragen, en dat anderen het geven en dat je reactie dan is: ow, dan doe ik het wel/niet. En zo laat je kansen op je eigen ontdekkingen liggen. Zelf een speler opsporen, uitproberen en er successen mee boeken is zo leukMaar goed, is maar een advies om meer spelplezier te krijgen, zal niet meer zeuren
dankje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef vandermar het volgende:
Huntelaar IF heb je precies hetzelfde als met Dost. Dat gaat alleen maar werken als je gaat crossen. Als je Huntelaar in een team wilt dan moet je de TOTY doen.
Sowieso dat dat plaatje kloptquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
IF Wolfswinkel vond ik niet best.Stond naast El Kabir met een lagere rating, maar die was 2x zo goed.
[ afbeelding ]
eerste elftal was met Oar aan de linkerflank en NIF Guidetti in de spits, een 4-3-3quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
haha, het is geen zeuren hoor. Het is opbouwende kritiek.
Ja ik heb dat voor dat ik hier op FOK! kwam gedaan, veel geld mee verloren toen. (ofja 15k denk ik) en ik heb afgelopen week zelf wat teams gemaakt zonder hier er iets over te posten. Het werd helemaal niks omdat ik de spelers niet ken, en dus niet weet of ze fijn zijn. als 2/3 spelers als niks zijn is het team ook niks meer.
100k 17,49quote:
Dit gaat voor mij echt heel erg opquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
IF Wolfswinkel vond ik niet best.Stond naast El Kabir met een lagere rating, maar die was 2x zo goed.
[ afbeelding ]
ik probeer van Wolfswinkel gewoon. Zijn stats zijn goed. 80 pace, 80 schieten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:59 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Klopt, dat is met heel veel zilvers, die niet uit een populaire competitie komen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
eerste elftal was met Oar aan de linkerflank en NIF Guidetti in de spits, een 4-3-3Wat speelde dat heerlijk
En Guidetti aan de lopende band gewoon. Jammer dat de spelers in de eredivisie gepricefixed lijken en ultra rare lijken. Sorteer ik op ST, 4-3-2-1 en eredivisie/silver, krijg ik maar 1 pagina met spelers die veel te duur geprijst zijn
Vaak vergaat het ontzag voor het beter zijn door irritant gedrag (replays eindeloos kijken, ook van mijn gemiste kansen en buitenspel gevallen, de bekende celebrations). Maar dat ik ze regelmatig tegenkom, ja, dat welquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:01 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Dit gaat voor mij echt heel erg op
Ik kom zelden, maar dan ook echt zelden iemand tegen die oprecht een stuk beter is.
Ik heb vandaag 2x de finale gehaald en 2x tegen een 5 at the back team dat langs de flanken rentquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe lang duurt dat toernooi nog? Ik heb hem nog niet 1x kunnen spelen, en hoe is het niveau daar? Veel 5 atb/pace teams of niet?
Overigens ben ik het met dat plaatje eens, maar ik verlies soms ook wel omdat ik gewoon minder goede spelers heb.
Ik heb geen slechte teams, dus als ik verlies komt het door de handicap of door een betere tegenstander. En alles op de handicap afschuiven is ook niet realtistisch natuurlijk. Soms heb ik wel wedstrijden dat de passes niet aankomen omdat de ontvangende spelers dan vastgenageld staan aan de grond. Dat maakt me wel pissig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Hoe lang duurt dat toernooi nog? Ik heb hem nog niet 1x kunnen spelen, en hoe is het niveau daar? Veel 5 atb/pace teams of niet?
Overigens ben ik het met dat plaatje eens, maar ik verlies soms ook wel omdat ik gewoon minder goede spelers heb (lees: minder pace)
Is dat die UP Julio Cesar? Ik ga dat toernooi morgen wel proberen, ik heb het nu nog te druk met leren voor de tentamens. Morgen heb ik 2 tentamens, en 1 van die 2 had niemand uit onze klas gehaald terwijl je alles bij de toets mochtquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 2x de finale gehaald en 2x tegen een 5 at the back team dat langs de flanken rentEcht enorme stakkers daar. Iemand had ene Julio Cesar in de spits en die schoot en kopte alles erin
20 euro ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:08 schreef poker4lifee het volgende:
300k roy als je wacht tot ik het op bank hebt
kkgierquote:
Jep, de UP! Die schoot ze er van 30 meter in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Is dat die UP Julio Cesar? Ik ga dat toernooi morgen wel proberen, ik heb het nu nog te druk met leren voor de tentamens. Morgen heb ik 2 tentamens, en 1 van die 2 had niemand uit onze klas gehaald terwijl je alles bij de toets mocht
Louter kut spelers.quote:
Helemaal prima, vandaag in Marrakech geweest, geniale stadquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:12 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet uit mijn hoofd, maar is het leuk daar??
Leuk man. Veel plezier daar, ik ga nu slapen. Hier regende het heel erg vandaag trouwens (vind ik mooie dingen om op vakantie te horen persoonlijk). Zie je snel gozerquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Helemaal prima, vandaag in Marrakech geweest, geniale stad
29quote:
ik hoorde het ja. Ik moet zeggen dat ik een gniffel niet kon onderdrukken. Morgen 43 graden hierquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk man. Veel plezier daar, ik ga nu slapen. Hier regende het heel erg vandaag trouwens (vind ik mooie dingen om op vakantie te horen persoonlijk). Zie je snel gozer
Nog een fijne vakantie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik hoorde het ja. Ik moet zeggen dat ik een gniffel niet kon onderdrukken. Morgen 43 graden hier![]()
en El Hamdaoui weg
en een Belhanda shirtje gescoord in Marrakech
Saborioquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#inVLaH9jbdShd
Thanksquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nog een fijne vakantie.
ben wel jaloers dat jij daar lekker in de zon bent en ik hier noodgedwongen binnen zit te kijken naar de regen
Renessequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thanksmorgen laatste dag
en dan een week Renesse
heb je wel genoten van je reis? een week Renesse met vrienden neem ik aan? ook leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Thanksmorgen laatste dag
en dan een week Renesse
Noodgedwongen? Je kan ook lekker buiten spelen hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:22 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nog een fijne vakantie.
ben wel jaloers dat jij daar lekker in de zon bent en ik hier noodgedwongen binnen zit te kijken naar de regen
Zou geniaal zijn om nu met je ouders naar Renesse te gaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb je wel genoten van je reis? een week Renesse met vrienden neem ik aan? ook leuk
ja het is echt fantastisch hier, en naar renesse met vrienden jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
heb je wel genoten van je reis? een week Renesse met vrienden neem ik aan? ook leuk
nee dat mag niet van me mama, dan word ik ziekquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:29 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Noodgedwongen? Je kan ook lekker buiten spelen hoor
Ja ik denk, ik vraag het evenquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zou geniaal zijn om nu met je ouders naar Renesse te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |