SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)quote:Derium (Patje1987)
Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
ownernickk (Nickskuh)
c0sm0fifa (GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)FUT EK Poule
Link http://www.ek.nl/pools/FOKFIFAFUTBAZENEKPOULE
PM/DM StijnDa voor het wachtwoord
Inleg is 10k, voor PS3 over te maken naar Toefjes Fuszy, xbox naar StijnDa
De winnaar haalt 75% uit de pot, de 2e verdient 25%.
Als je nog geen coins hebt overgemaakt voor de start van het EK speel je niet mee voor de pot.![]()
ikke ?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Goede TT. Als er nou eens wat users wegblijven..
Ik las je post en bedacht dit. Toen was het enkel een kwestie van de LAPO pakken en als een baas de TT invoeren. Ik ben er nu weg van, er wacht een vrouw op me.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Lindgren. het volgende:
Goede TT. Als er nou eens wat users wegblijven..
Nee totaal nietquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Nu je jezelf zo noemt, eigenlijk wel ja.
nu ben je een heldquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja. Nu je jezelf zo noemt, eigenlijk wel ja.
Misschien moet ik wat meer gaan postenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Lindgren. het volgende:
Ooit.. Ooit was dit een goede topicreeks.
Goed plan. Nog goede packs geopend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat meer gaan posten
Eerst had ik altijd het idee dat VDM en ik poep users waren, maar nu lijkt het wel alsof ik kwaliteit post. En dat kan natuurlijk niet .quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet ik wat meer gaan posten
Ik had die IF Farfan en die verkocht net voor 17.750, verder had ik nog Konnecke 4-1-2-1-2 en daarvoor Pogba 4-1-2-1-2 dus dat is best goedquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goed plan. Nog goede packs geopend?
Komen die nog?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had die IF Farfan en die verkocht net voor 17.750, verder had ik nog Konnecke 4-1-2-1-2 en daarvoor Pogba 4-1-2-1-2 dus dat is best goed
Alleen jammer dat ze geen transfers hebben gedaan, anders had ik nu misschien wel de eerste Pogba van Juventus gehad
Lukt toch nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zonet kreeg ik White (de LB) 4-4-2 in een pack, het pack daarna kreeg ik weer White (maar dan de CB) en Pearce
Ik discard wel heel veel dus ik moet nog zien dat ik winst ga maken. Die IF Farfan wordt nu trouwens gepricefixed
Die van mij verkocht voor minder dan 18k maar nu is er op 1 20k geboden en er is maar 1 met een BIN en die is 28.500 (wel 4-1-2-1-2)quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lukt toch nietOp hoeveel zetten ze hem?
Nee ik moet tegen SB in de finale. Morgen waarschijnlijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Fuszy het volgende:
Gaan lindgren en roypsv die toernooideelname van 3k nog betalen of niet? 2 of 3 DM's erover en nog steeds heb ik die kaarten. Is het toernooi overigens ook al afgelopen? Sta te popelen om de coins te geven.
Reageer dan gewoon niet?quote:
What the hell man?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet?
het gaat tenminste over FUT
Huh? Ik bedoelde meer dat hij op xbox echt geen zak meer waard is..quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet?
Wat opgefokt. Is je moeder net in haar kont geneukt door Roy?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Reageer dan gewoon niet?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef marcie216 het volgende:
Ik las het als : oke leuk dat hij nog 1500 is op de ps3, who cares.
als het niet zo was : Sorry Tim.
El Ghanassy is ook een dribbelaar. Ik denk dat jij Shaarawy bedoeltquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:18 schreef Thorb het volgende:
El Ghanassy is toch die dribbelaar? Die gaat naar West Brom
Lol, dat ziet eruit als het team van iemand die de "handicap" zat wasquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:17 schreef psychedelicate het volgende:
[ afbeelding ]
Tellooooooo. En Kandji, die doet het ook wel aardig.
Grappig gemaakt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lol, dat ziet eruit als het team van iemand die de "handicap" zat was
Nee bedoel gewoon IRLquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
El Ghanassy is ook een dribbelaar. Ik denk dat jij Shaarawy bedoelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |