quote:Maar vul maar aan wanner je kan de bbq/filmmeet is in de omgeving Rotterdam en kinderen kunnen meekomen.![]()
Data FOK! BBQ & filmmeeting:
3 augustus Belle
4 augustus Belle
5 augustus Belle
10 augustus Belle, Ehhe
11 augustus Belle
12 augustus Belle
17 augustus Belle, Ehhe
18 augustus Belle
19 augustus
24 augustus Belle
25 augustus
26 augustus
Boswandeling voor Jaleesa!
Jij oud ik kan de eerste uitzending van kinderen voor kinderen nog herrinneren.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Inlognaam het volgende:
Groep 8 herinneringen komen weer boven... zo oud ben ik dus alweer :/
quote:
Groep 8? Voor mij zijn het krantenbezorgherinneringen. Met de walkman op door het bos fietsen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Inlognaam het volgende:
Groep 8 herinneringen komen weer boven... zo oud ben ik dus alweer :/
Ja, soms voel ik me opeens oud ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij oud ik kan de eerste uitzending van kinderen voor kinderen nog herrinneren.
Het zal best een terminologie zijn die door vrouwen in de 30 gebruikt worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Dat vind ik zo'n boohoo-term. Die wordt vaak gebezigd door vrouwen in de dertig die geen vent kunnen vinden en dan beweren ze maar dat ze happy single zijn.
Ik geloof het dan bij voorbaat al niet, vooral ook omdat ze dan ook geen blijdschap uitstralen.
* DJMO reserveert een kamer in het bejaardentehuis voor die ouwe Ruckquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij oud ik kan de eerste uitzending van kinderen voor kinderen nog herrinneren.
Neuhj hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef Inlognaam het volgende:
Volgens mij heb ik Jaleesa weggejaagd nu :x
Ik hou het wel bij zwaaien als ik langsfiets
Reserveer dan ook maar eenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
* DJMO reserveert een kamer in het bejaardentehuis voor die ouwe Ruck
ik reserveer niksquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Reserveer dan ook maar een [ afbeelding ] voor jezelf.
Dat is zo'n brancard voor 130 KG+ mensen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Rucky het volgende:
[..]
Reserveer dan ook maar een [ afbeelding ] voor jezelf.
ik gebruik graag een overkil als het nodig is.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:50 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat is zo'n brancard voor 130 KG+ mensen?
Goeie voorbereiding is het halve werk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Rucky het volgende:
[..]
ik gebruik graag een overkil als het nodig is.
* Rucky met een biertje in zijn handen zit,wat een zaligheid zegquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef DJMO het volgende:
* DJMO met voeten in sodabadje zit![]()
wat een zaligheid zeg
* Inlognaam heeft al een uur geleden theewater opgezet maar nog steeds geen thee heeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky met een biertje in zijn handen zit,wat een zaligheid zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |