Welke vraag? Ik dacht dat het hier ging over aandoeningen die reversibel zijn door verandering in levenspatroon?quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:12 schreef Re het volgende:
maar het was geen direct antwoord op mijn vraag
Simply Raw: Reversing Diabetes in 30 Daysquote:Op dinsdag 18 september 2012 16:58 schreef Gray het volgende:
Hoe zit het met onderzoek met daadwerkelijk genezen van iets als diabetes?
Volgens mij zijn er veel kwalen en aandoening waarin de patiënt zelf een rol kan spelen op de uitkomst, maar dat geldt dus niet voor alles.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Gray het volgende:
Heb een paar jaar geleden een lezing meegemaakt van een dame die promoveerde op het terugdraaien van diabetes II door het aannemen van een gezonder dieet. De cijfers waren heel (héél) overtuigend.
Paas even door dan?, erg benieuwd welk stadium de patiënten zaten en wat de omstandigheden waren van dit onderzoekquote:Op dinsdag 18 september 2012 18:29 schreef Gray het volgende:
Heb een paar jaar geleden een lezing meegemaakt van een dame die promoveerde op het terugdraaien van diabetes II door het aannemen van een gezonder dieet. De cijfers waren heel (héél) overtuigend.
http://www.scientias.nl/dieet-kan-diabetes-type-2-genezen/33750quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:55 schreef Re het volgende:
[..]
vertel eens wat er nutteloos is aan iemand insuline geven die het zelf niet meer kan produceren?... moet deze persoon dan maar dood omdat hij/zij bepaalde risicofactoren niet heeft vermeden?
ook dat is te genezen...quote:Op dinsdag 18 september 2012 17:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
Kijk pre- diabetes is reversibel, maar daarna is er geen weg terug. Als je type I hebt dan is die sowieso niet reversibel. Dan ben je gewoon aangewezen op medicatie.
Maar wel voor heel veel. en dat ziet BigPharma niet graag.quote:Op dinsdag 18 september 2012 18:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er veel kwalen en aandoening waarin de patiënt zelf een rol kan spelen op de uitkomst, maar dat geldt dus niet voor alles.
heb je het artikel zelf wel gelezen?, 11 mensen in een vroeg stadium en dan zijn er 7 die na 5 maanden nog een effect hebben... nee dat is wereldnieuws...quote:Op woensdag 19 september 2012 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.scientias.nl/dieet-kan-diabetes-type-2-genezen/33750
Er valt nog zoveel te halen met voedsel voordat BigPharma met hun kutrommel komt aanzetten.
Tuurlijk, de dod geneest al het lijden!quote:
as ifquote:Op woensdag 19 september 2012 09:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tuurlijk, de dod geneest al het lijden!
Mijn oom is anders van longkanker genezen door een chemokuur en bestralingen, en dat is door iedereen met 2 werkende ogen te verifiëren, aangezien de scans de tumor duidelijk in beeld brengen voor de start, en het ontbreken ervan, na de behandeling. Dan lijkt me die medicatie niet echt nutteloos, of wel?quote:Op dinsdag 18 september 2012 16:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
diabetes, kanker you name it. >> en dan dus niet met NUTTELOZE medicatie nonstop iemand drogeren.
Maar zoals je link al aangeeft, is lang niet alles te verbeteren met voedsel/een dieet.quote:Op woensdag 19 september 2012 08:34 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.scientias.nl/dieet-kan-diabetes-type-2-genezen/33750
Er valt nog zoveel te halen met voedsel voordat BigPharma met hun kutrommel komt aanzetten.
Ja, maar dat artikel is natuurlijk in het leven geroepen door BigPharma.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tevreden-artsen.html
Duh. Dat, plus de onbetrouwbaarheid van nu.nlquote:Op donderdag 20 september 2012 13:52 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat artikel is natuurlijk in het leven geroepen door BigPharma.
Hoe kan dat als artsen zelf al niet eens tevreden zijn? Welke sneue onverlaat heeft dit onderzocht.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:28 schreef ATuin-hek het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)tevreden-artsen.html
nee van CBS.quote:Op donderdag 20 september 2012 13:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Duh. Dat, plus de onbetrouwbaarheid van nu.nl
Echt Lambiekje, ik heb het al eerder gezegd, maar het is voor jou te hopen dat je die volgens jou 'lapschwanzen' nooit nodig hebt. Want dan ga je je diep schamen.quote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als artsen zelf al niet eens tevreden zijn? Welke sneue onverlaat heeft dit onderzocht.
Eigenlijk ken ik alleen maar mensen die zwaar ontevrenden zijn met die lapschwanzen.
En ik ken dan weer voornamelijk mensen die wel tevreden zijn. Sommige daarvan zitten natuurlijk zelf weer in dat wereldje. Zo werk ik bijvoorbeeld de afgelopen maanden veel samen met een kinderpsychiater. Die heeft voor zover ik kan zien een hele gezonde kijk op zaken. Ik gaf hem laatst een voorbeeld van een basisschool docent die een adhd kind een rondje om de school liet rennen. Vond hij helemaal geweldigquote:Op donderdag 20 september 2012 16:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe kan dat als artsen zelf al niet eens tevreden zijn? Welke sneue onverlaat heeft dit onderzocht.
Eigenlijk ken ik alleen maar mensen die zwaar ontevrenden zijn met die lapschwanzen.
nooit. Het is werkelijk waar een drama dat die industrie zo ver is gekomen dat ze zijn.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt Lambiekje, ik heb het al eerder gezegd, maar het is voor jou te hopen dat je die volgens jou 'lapschwanzen' nooit nodig hebt. Want dan ga je je diep schamen.
En wat doe je met alle patienten? Die mogen het uitzoeken? Gewoon laten sterven?quote:Op zondag 23 september 2012 14:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
nooit. Het is werkelijk waar een drama dat die industrie zo ver is gekomen dat ze zijn.
Als ik in de politiek zou komen. Dan gaat acuut de stekker uit deze Frankenstein madness.
Dat heb ik al zo vaak gezegd. ADHD is een aandoening van de ouders en niet het kind. In 99,99999% procent.quote:Op zaterdag 22 september 2012 17:50 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
En ik ken dan weer voornamelijk mensen die wel tevreden zijn. Sommige daarvan zitten natuurlijk zelf weer in dat wereldje. Zo werk ik bijvoorbeeld de afgelopen maanden veel samen met een kinderpsychiater. Die heeft voor zover ik kan zien een hele gezonde kijk op zaken. Ik gaf hem laatst een voorbeeld van een basisschool docent die een adhd kind een rondje om de school liet rennen. Vond hij helemaal geweldigHij vertelde ook dat het vaak zat voorkomt dat het juist de ouders zijn die iets niet goed doen. Dat er ipc niet echt iets aan het 'probleem' kind hoeft te veranderen, maar de houding van de ouders anders moet.
Zo zie je maar, het is maar niet wie je het vraagt. Het ligt allemaal niet zo zwart-wit als je lijkt te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |