sowieso werkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Ik hoef niet te rijdenVakantie alles.
En werken voor dat bedrijf zal ik nooit doen.
''Lighttown Madnes''quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, de goffedomme3000euroalleswijfkwijt helemaal los hoor.
goffedomme3000euroalleswijfkwij is gewoon een capoquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
gvd, de goffedomme3000euroalleswijfkwijt helemaal los hoor.
Jij bent dan ook een kut boerquote:
lekker voor jequote:
Bij dat filmpje blijf ik mij afvragen of die gozer die staat (0:33) nou probeert te klappen maar als een motorisch gestoorde zijn andere hand telkens mist of dat het zwaaien voorstelt?quote:
Dit moet een persiflage op de Gluurbuur van Rembo & Rembo zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:06 schreef Monopoly het volgende:
Sowieso, sommige op youtube_!
Ooit van dutchtrainmanserie22 gehoord?
Hahaha, die gozer is echt zo, de grootste mongool die ik ooit op youtube heb gezien op stevenmac naquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit moet een persiflage op de Gluurbuur van Rembo & Rembo zijn
Ik net weer begonnen, maarja ik ben dan ook popiejopiequote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, die gozer is echt zo, de grootste mongool die ik ooit op youtube heb gezien op stevenmac na
Ja, sinds je sollicitatie ben je echt een ontzettende popiejopie ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik net weer begonnen, maarja ik ben dan ook popiejopie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |