Nee, ik vind Yvje wel lief.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Vinden jullie het ook niet een klein beetje eng dat er sinds enkele weken hier een bestorming is van de top van het fok forum ?
Ze moeten de nieuwe MOD er uit pikken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Vinden jullie het ook niet een klein beetje eng dat er sinds enkele weken hier een bestorming is van de top van het fok forum ?
Nee ik voel mij zelfs bijna populair voor het eerst in mijn levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
Slecht geweten?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
nog 2 dagen en een uurtje of 12 en dan ben ik al een stuk onderweg richting vakantieieieie!quote:
Reageer eens op je dm danquote:
Nou klaar met je machogebral?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:36 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Is op vakantie en heeft een DM ban
Sinds de val van een FA door een rechtenstudent, een medewerker van de AH en een studentcollega zullen ze niet zitten te springen om dit topic... ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:37 schreef Paul-89 het volgende:
waarheen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef BrandX het volgende:
[..]
nog 2 dagen en een uurtje of 12 en dan ben ik al een stuk onderweg richting vakantieieieie!
Dus goed
Beter wordt BrandX het. Ik moet en zal mod van het Knutsel subforum worden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze moeten de nieuwe MOD er uit pikken.
die fa is al terug hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sinds de val van een FA door een rechtenstudent, een medewerker van de AH en een studentcollega zullen ze niet zitten te springen om dit topic... ofzo?
Was niets meer dan een schreeuw om aandacht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Sinds de val van een FA door een rechtenstudent, een medewerker van de AH en een studentcollega zullen ze niet zitten te springen om dit topic... ofzo?
Serieus...ik had er niks mee te maken...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen? Ik weet 't toch niet.
Kom je doen dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Monopoly het volgende:
Steven, ik ben de 27e weer in de Hoofdstad te vinden
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
quote:
Paul waarom heeft Feyenoord De Guzman niet aan Man City verkocht toen ze kans hadden voor 15 miljoen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:39 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Was niets meer dan een schreeuw om aandacht.
Waarop?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Monopoly het volgende:
Vandaar dat ik hier ook post, ik wil ook kans maken!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Paul waarom heeft Feyenoord De Guzman niet aan Man City verkocht toen ze kans hadden voor 15 miljoen?
man, dat gebeurde onlangs, waarbij de FA al lang en breed weer terug is enzo, en waar hij het over heeft is wéééken.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Ja? Je vraagt iets en dan moet ik per definitie het antwoord weten? Soms weten mensen het toch niet?quote:
Zuipen. Een gozer uit Spijk heeft zijn huur opgezegd van zijn 2e huisje in Amsterdam. Dat moet gevierd worden, dat hij weer terugkomt in de buurt van 010.quote:
Wat voor dag is dat eigenlijk, vrijdag zeker?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zuipen. Een gozer uit Spijk heeft zijn huur opgezegd van zijn 2e huisje in Amsterdam. Dat moet gevierd worden, dat hij weer terugkomt in de buurt van 010.
Ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat voor dag is dat eigenlijk, vrijdag zeker?
Laat maar pikquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja? Je vraagt iets en dan moet ik per definitie het antwoord weten? Soms weten mensen het toch niet?
heb daar 4 jaar terug 4 maanden bergsportvakanties begeleid. Nagenoeg alle bergfoto's in mijn fobo zijn van daarquote:
Oh god... daar gaan we weer. Tot kijk mijn computer gaat binnen 5 seconden crashen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb daar 4 jaar terug 4 maanden bergsportvakanties begeleid. Nagenoeg alle bergfoto's in mijn fobo zijn van daar
Die fobo die niemand kan zien bedoel je?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
heb daar 4 jaar terug 4 maanden bergsportvakanties begeleid. Nagenoeg alle bergfoto's in mijn fobo zijn van daar
MIJN COMPUTER KON HET AANquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die jij en nog een paar anderen niet kunnen zien, maar een hele hoop ook wel. Die jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die fobo die niemand kan zien bedoel je?
bron?quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh god... daar gaan we weer. Tot kijk mijn computer gaat binnen 5 seconden crashen.
quote:
De PC van je pa is er speciaal voor gekocht om veel plaatjes en filmpjes in korte tijd te kunnen weergeven.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De PC van je pa is er speciaal voor gekocht om veel plaatjes en filmpjes in korte tijd te kunnen weergeven.
Ik verdenk mijn vader ook als schooldirecteur en fotografie als hobbyquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De PC van je pa is er speciaal voor gekocht om veel plaatjes en filmpjes in korte tijd te kunnen weergeven.
laat maarquote:
Ja klopt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
wie wilt dit weten
ben jij een pedofiel soms
Heel soms.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
wie wilt dit weten
ben jij een pedofiel soms
whutquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef kapiteintje het volgende:
Vanaf 1:25....de 3000 euro schuld goffedomme vrouw kwijt alles-man voor die meute koters.![]()
Daarom.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met dat gedrag van jou zou je dat echt niet denken
Hallo ik ben ajacied422 en ik ben domquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Hoi ik ben Mono en ik hou van spelletjes, kruiswoordpuzzels en verkrachten
Wat toevallig, ik hou ook van kruiswoordpuzzels.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Schat je mij ook in op een leeftijd waarop je mijn moeder kon zijn?quote:
Verkrachten klinkt zo ordinair... Noem het dan op jacht gaan of zo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:48 schreef Monopoly het volgende:
Het is hem nog echt ookquote:
Heb je geluk mee. Vaak gaan dat soort mensen hun kinderen dan opeens 'kids' noemen enzo.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je geluk mee. Vaak gaan dat soort mensen hun kinderen dan opeens 'kids' noemen enzo.
Ik zoek het op voor je, ik weet het zeker dat hij uit Rotterdam komt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij juist niet uit Rotterdam van oorsprong.
Ik moest lachenquote:
Nog nooit ff dippen en dan in je mondje stoppen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef BrandX het volgende:
[..]
Keb mezelf nog nooit geproefd, dus geen idee eik
Zitte gij weer aan het bier ofwa?quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef Monopoly het volgende:
Crooswijk terreur met Martin Paap. Niet fokken met die boy!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog nooit ff dippen en dan in je mondje stoppen?
http://alihaselhoef.nl/log/2010/12/04/kom-op-dan-kankerjong/quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij juist niet uit Rotterdam van oorsprong.
En nog aan de MDMA willen ook... Opeens wordt het ongeluk in Amsterdam mij duidelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Beschonken machinist schande voor het nobele beroep!1!11!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |