En dat allemaal omdat ik geen haat heb richting de kromme en davyquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, sinds je sollicitatie ben je echt een ontzettende popiejopie ja.
Maar hij zegt zelfs 'Das niet te geleuven'quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hahaha, die gozer is echt zo, de grootste mongool die ik ooit op youtube heb gezien op stevenmac na
Ben je zaterdag nog in Amsterdam trouwens?quote:
Precies, probeer je ze in bed te krijgen ofzo? Eerst was je altijd wel cool, maar nu haat je davy en de_kromme niet eens.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat ik geen haat heb richting de kromme en davy
Ja in de middag. En wij gaan samen richting 033 toch? Ik ga dan door naar 038quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ben je zaterdag nog in Amsterdam trouwens?
033 zeggenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja in de middag. En wij gaan samen richting 033 toch? Ik ga dan door naar 038
Ik weet niet man, maar sinds ik gehoord heb dat ik geen kanker heb is er iets geknapt in mijquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Precies, probeer je ze in bed te krijgen ofzo? Eerst was je altijd wel cool, maar nu haat je davy en de_kromme niet eens.
Ik ben al in Amersfoortquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja in de middag. En wij gaan samen richting 033 toch? Ik ga dan door naar 038
Pas maar op als je nog lang die kankers opkropt...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet man, maar sinds ik gehoord heb dat ik geen kanker heb is er iets geknapt in mij
Zonde, daar ga ik wel ff op zitten haten dan, mensen kunnen niet zomaar veranderen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet man, maar sinds ik gehoord heb dat ik geen kanker heb is er iets geknapt in mij
Amersfoortquote:
Jezus man, wie moet ik dan kapot trollen als jij er niet bentquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben al in Amersfoort
Ga niet naar Amsterdam
Sowieso zeg ik het niet meer maar dat is echt een karma ding manquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pas maar op als je nog lang die kankers opkropt...
Ja ik ken die mensen niet eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Amersfoort
[..]
Jezus man, wie moet ik dan kapot trollen als jij er niet bent
Daarom krop je het ook op. Met een beetje geluk enkel een maagzweer als je van binnen ontploft.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso zeg ik het niet meer maar dat is echt een karma ding man
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom krop je het ook op. Met een beetje geluk enkel een maagzweer als je van binnen ontploft.
Krijg griep jijquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zonde, daar ga ik wel ff op zitten haten dan, mensen kunnen niet zomaar veranderen.
Je weet dat GGMM AIDS heeft, dus dit is gewoon een ordinaire doodsbedreiging. Dat doet je karma ook geen goed hoor.quote:
Dat was smoofie tochquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je weet dat GGMM AIDS heeft, dus dit is gewoon een ordinaire doodsbedreiging. Dat doet je karma ook geen goed hoor.
Nee, ik zeg dan altijd krijg de blaftyfus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja als je nou iemand iets toe moest wensen behalve kanker (het rolt zo lekker van de tong, eerlijk is eerlijk), wat zou het zijn!
Gonnoroe ?
Lepra ?
MRSA bacterie infectie ?
Het rolt zeker lekker van de tong, ben ik het helemaal met je mee eensquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja als je nou iemand iets toe moest wensen behalve kanker (het rolt zo lekker van de tong, eerlijk is eerlijk), wat zou het zijn!
Gonnoroe ?
Lepra ?
MRSA bacterie infectie ?
Het is hier zo'n kleffe bende de laatste tijd dat het zich langzaam maar zeker over de breedte verspreidtquote:
Ik kan het nog wel los zien van de ziekte overigensquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:16 schreef Monopoly het volgende:
Ja, ik vind kanker ook wel een vreselijke ziekte, maar het woord zelf, hoe hard het bij sommige aan kan komen terzijde, rolt gewoon zo heerlijk van je tong af met finesse en stijl. Voel me soms wel wat decadent ook als ik het zeg. Zo fout, maar zooooo lekker.
Alsof je een meisje van 15 neukt als je 30 bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |