je doet gewoon buiten mededinging meequote:Op woensdag 11 juli 2012 19:37 schreef Salamando het volgende:
We doen toch niet aan d'r uit? Wat is dit?!
Boezelaar speelde de eerste dag Golovinquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
The_Boezelaar: Scheepers, Kirilenko, Pennetta
Oh, kut, ik heb teveel plaatjes op imgur staanquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:44 schreef Afhaalchinees het volgende:
Is de OP kapot of ligt het aan mijn mobiel(e netwerk)?
Ditquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:50 schreef XL het volgende:
[..]
Boezelaar speelde de eerste dag Golovin![]()
Scheepers hoef ik niet in Bikini te zien
ow die kies ik ook welquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pick 4: Gisela Dulko
[ afbeelding ]
switch naar Martin Verkerkquote:
maakt toch niet uit?quote:
Mooie omgeving.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pick 5:
Victoria Azarenka
[ afbeelding ]
Een eenmalig intermezzo, ik vind het ook maar niks bij nader inzien. En Ana en Maria hadden afgezegd, dus ik zat alleen met Francescaquote:
Helaas, hier lig je er uit.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 11:08 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Risicootje voor pick 6 want op de baan ist niet echt wat qua looks maar ...
Pick 6: Vitalia Diatchenko
[ afbeelding ]
Sterk rijtje, even otnhouden voor volgend echte toernooi.quote:XL: Hantuchova, Hantuchova, Hantuchova, Hantuchova, Hantuchova
Vaak genoeg. Ik denk echter dat je bedoelt: na pick 1. Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op maandag 16 juli 2012 18:25 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ook out.
Is het in de historie van de XL game wel eens voorgekomen dat iedereen er uit lag?
inderdaad na pick 1quote:Op maandag 16 juli 2012 18:54 schreef luckass het volgende:
[..]
Vaak genoeg. Ik denk echter dat je bedoelt: na pick 1. Niet dat ik me kan herinneren.
Smartphonesquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Stelletje kuttekoppen, dank voor de OOP
Dan doe ik het zelf ook wel niet, gewoon 2. Tommy Baas
Bedankt Reya!quote:Op dinsdag 17 juli 2012 07:21 schreef Reya het volgende:
OOP:
[7] Florian Mayer (GER) v [Q] Horacio Zeballos (ARG)
[3] Juan Monaco (ARG) v Cedrik-Marcel Stebe (GER)
[WC] Tommy Haas (GER) v Martin Klizan (SVK)
Bjorn Phau (GER) v [6] Philipp Kohlschreiber (GER)
[1] Nicolas Almagro (ESP) v Tobias Kamke (GER)
Jeremy Chardy (FRA) v Albert Montanes (ESP)
[8] Viktor Troicki (SRB) v Lukas Rosol (CZE)
[WC] Julian Reister (GER) v [5] Fernando Verdasco (ESP)
Pablo Andujar (ESP) v Albert Ramos (ESP)
Flavio Cipolla (ITA) v [4] Marin Cilic (CRO)
[Q] Marsel Ilhan (TUR) v Fabio Fognini (ITA)
Eigenlijk niet, maar vooruit. Dat is dan ook meteen wel de laatste keer. Het is dat ik je plaatje zo grappig vind. Volgende OP staat hij erin.quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:45 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan ook iemand mijn nieuwe UI in de OP zetten? Bij de US Open ipv het Ajax logo
quote:Op donderdag 19 juli 2012 21:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, maar vooruit. Dat is dan ook meteen wel de laatste keer. Het is dat ik je plaatje zo grappig vind. Volgende OP staat hij erin.
Hij ligt er ook uit hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2012 18:47 schreef FedExpress het volgende:
Wint Haas, gaat Almagro verliezen van Monaco![]()
Succes crocmaz!
Dat zoek ik meestal pas tijdens het toernooi uit.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:04 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel rondes is het OS eigenlijk? (en als wat telt het hier mee?)
Jij ligt altijd onder het vergrootglas.quote:Op maandag 23 juli 2012 10:47 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Een gebbetje, moet kunnen. Toch fijn dat het niet onopgemerkt blijft!
Dat moet van mijn vriendin ook altijdquote:Op maandag 23 juli 2012 10:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij ligt altijd onder het vergrootglas.
ronde 1 t/m 4 (28, 29, 30 en 31 juli)quote:Op maandag 23 juli 2012 10:04 schreef Gremen het volgende:
Hoeveel rondes is het OS eigenlijk? (en als wat telt het hier mee?)
Dat was nog niet het geval op het moment van posten van de lijstquote:Op maandag 23 juli 2012 21:44 schreef Anonymousz het volgende:
InTrePidIvity
lopez heeft verloren dus ik lig eruit
baasquote:
Zeballos heeft verloren in de eerste ronde.quote:Op woensdag 25 juli 2012 13:50 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN
mickael79: Balazs, Cervenak, Klizan
mitt: Klizan, Gulbis
Karrel_Laaglawaai: Volandri, Zeballos
* OUT
Pick 1:
Afhaalchinees: Garcia-Lopez
Anonymousz: Garcia-Lopez
BeamofLight: Fischer
Bruce117: Garcia-Lopez
de_boswachter: Fischer
detennismaster: Fischer
Gremen: Kavcic
SalsedoNL: Fischer
Snakehead85: Fischer
The_Boezelaar: Garcia-Lopez
Pick 2:
Ambrosius: Volandri, Ramirez-Hidalgo
APK: Klizan, Hajek
BobW: Klizan, Brands
borisz: Klizan, ---
Crocmaz: Volandri, Hajek
danusz1986: Klizan, Hajek
FedExpress: Volandri, Ramirez-Hidalgo
franklop: Klizan, Ramirez-Hidalgo
intel: Klizan, Hajek
luckass: Klizan, Ramirez-Hidalgo
norich: Klizan, Brands
Reya: Klizan, Brands
Salamando: Volandri, Hajek
Szura: Balazs, ---
TheVulture: Klizan, ---
Tim86: Klizan, Hajek
Vaduz: Klizan, Hajek
wimderon: Klizan, Hajek
Ik doe nog mee. Klizan heeft vandaag netjes gewonnen.quote:Op woensdag 25 juli 2012 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Klopt, ik lig eruit.
Mickeal en Mitt zo te zien ook.
geen pick voor de 3e/4e plek?quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
De puntenverdeling voor de Olympische Spelen:
Pick 0 - 0 punten
Pick 1 - 5 punten (28/07 - eerste ronde)
Pick 2 - 35 punten (29/07 - eerste ronde)
Pick 3 - 70 punten (30/07 - tweede ronde)
Pick 4 - 135 punten (31/07 - tweede ronde)
Pick 5 - 270 punten (01/08 - derde ronde)
Pick 6 - 340 punten (02/08 - kwartfinale)
Pick 7 - 450 punten (03/08 - halve finale)
Pick 8 - 750 punten (05/08 - finale)
Ook niet. Niet voor punten in elk geval, als jij denkt dat je je FOK!-ego ermee een boost kan geven, dan mag het natuurlijk!quote:
Fair enough, als ik de finale niet haal ga ik wel iets anders doen: Seksfestijnen in Olympisch Dorpquote:Op woensdag 25 juli 2012 18:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook niet. Niet voor punten in elk geval, als jij denkt dat je je FOK!-ego ermee een boost kan geven, dan mag het natuurlijk!
ik denk dat jij de enige bent die zich momenteel iets teveel bezig houdt met dit kuttoernooi.quote:Op donderdag 26 juli 2012 00:47 schreef mickael79 het volgende:
Ik wacht even tot de q's bekend zijn.
Mirt mag niet meer kiezen voor zopp of odesnik. Die wedstrijd is al in de derde set.
En als hij pickt moet hij meteen Pick 4 doen neem ik aan..
Maar ben bang dat hij denkt dat hij eruit ligt. Gulbis had al bijna verloren.
Niet nodig dit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik denk dat jij de enige bent die zich momenteel iets teveel bezig houdt met dit kuttoernooi.
ik zou zeggen, schrijf die 250 punten erbij. Ga iets doen met deze 30 graden en rust wat uit.
Deze week komt er een serieuzer toernooitje.
BeamofLight heeft een sociale stoornis.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:54 schreef mickael79 het volgende:
[..]
Niet nodig dit.
Laat mij lekker doen wat ik leuk vind.
Duh..je zit op Fokquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:41 schreef mickael79 het volgende:
Die heb ik ook, dus dat is lastig communiceren dan.
4: Volandri
Je was al te laat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef mitt het volgende:
3. Kohlschreiber kan nog?
laat maar, ben al de laat
ja, ik had wel wat beters te doenquote:Op donderdag 26 juli 2012 16:11 schreef mickael79 het volgende:
Zonde dat je te laat was.
Jij was zeker wel van de 30 graden aan het genieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |