Hij heeft helaas geen clausule bij mij in het eerste seizoen, was het maar zo'n feestquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Gelijk in het eerste seizoen kopen, kost hij maar 2,9 miljoen. Ontsnappingsclausule!
Kan zijn, ik heb de gedownloade versie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Die clausule is eruit gehaald inderdaad, weet niet precies wanneer.
Ik heb gewoon de orginele?quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:09 schreef Toilutpaper het volgende:
[..]
Kan zijn, ik heb de gedownloade versie.
Hmm, raar. Bij mij kan het in ieder geval wel. Ik zou hem niet voor 7 miljoen kopen, want hij is redelijk blessure gevoelig!quote:
behalve als je hem voor 2,9 mil kan krijgen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Zo goed is Bony nu ook weer niet, zeker niet als je met 1 spits speelt.
Ik had hem in een 2 spitsen systeem en daarin was hij meestal de aangever.
En inderdaad extreem blessure gevoelig!!
Mijn mening: Bony = zonde van je geld
Tjaa,sommige mensen hebben gewoon gelukquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:41 schreef alf89 het volgende:
Ik heb hem in 2017 met PSV als backup van mijn gewone spits. Bijna nooit geblesseerd en mocht mijn eerste spits geblesseerd zijn is hij een prima backup. Gewoon kopen in mijn opinie.
PS. ik gebruik Bony als diepe spits.
Af en toe gebruik ik GenieScout, en ik had in deze game FMRTE 1 keertje gebruikt om Messi wat slechter te maken. Ik werd er een beetje gek van dat hij telkens de Gouden Bal en alles won.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:18 schreef WeHD het volgende:
[..]
Een 2 wauw,
Maar gebruik jij af en toe genie scout of andere tools?
Messi slechter makenquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Af en toe gebruik ik GenieScout, en ik had in deze game FMRTE 1 keertje gebruikt om Messi wat slechter te maken. Ik werd er een beetje gek van dat hij telkens de Gouden Bal en alles won.Nu hebben anderen ook een redelijke kans.
Weet ik, maar ik werd er een beetje gek van steeds zijn naam te zijn bij die Gouden Bal.quote:
Mooi hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Toilutpaper het volgende:
Na 4 wedstrijden 12 punten in een poule met Valencia, Porto en Otelul.
2x van Porto gewonnen, waaronder 1x met 4-1. 1e seizoen van Ajax, dit zag ik niet aankomen, haha!
Maar FMRTE kost geld?quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:11 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Af en toe gebruik ik GenieScout, en ik had in deze game FMRTE 1 keertje gebruikt om Messi wat slechter te maken. Ik werd er een beetje gek van dat hij telkens de Gouden Bal en alles won.Nu hebben anderen ook een redelijke kans.
11 is inderdaad nog gratisquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:14 schreef Zenit- het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, misschien kost ie bij mij geen geld omdat ik 11 heb? Kan dat?
Doe hem dan weer opnieuwquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Toilutpaper het volgende:
Loopt je spel vast, moet je de wedstrijd tegen Porto overnieuw doen en verlies je met 1-0.
Nee, hoeft niet persé. Nu 9 punten met Porto, Valencia heeft er 4, dus ik ga wel door!quote:
Hoop wel dat binnenkort 13 uitkomt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:16 schreef WeHD het volgende:
[..]
11 is inderdaad nog gratis
Voor 12 kost het nu geld, en voor 13 etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |