Nouja, breng haar dan maar niet langs. We weten allemaal dat je dan interesse in haar zal verliezen, en we voor we het goed en wel doorhebben getrouwd zijn in las vegas.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
ja dan ga je dr weer van me jatten enzo...
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Ik ben accountmanager bij een groot international bedrijf
En dat check je allemaal met spytool?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:46 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dit is nog niks
En ik werd zelf natuurlijk ook anderhalve dag later gequote
Nee, ik kreeg zo'n nieuwe "je bent gequote"-DMquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En dat check je allemaal met spytool?
Of werd je op een andere manier daarvan op de hoogte gebracht?
Jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
Steven? Weet je al wie er gelijk had?
Owja, die DM's. Vervelend he Capquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg zo'n nieuwe "je bent gequote"-DM
Ik had eerder het idee dat de quoter zich van de spytool bediend had
Ik ben hard op weg om dat uit te zetten, ja.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja, die DM's. Vervelend he Cap
Goed bezig, hoe hou je t volquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ga lunchen met dansmeisje en dineren met Shakira II. Dus ik ben aardig bezig ja.
Maar heb meer zin in een relatie dan het oppervlakkige geslet op het moment.
Staat het al uit nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg om dat uit te zetten, ja.
Jupquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh wacht ja, van je broertje enzo dat weet ik nog
Gaat weer lekker daar dus..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
En nu?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ben hard op weg om dat uit te zetten, ja.
Nou, laat zien dan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Ik
Foto is er opgezet rond 6.48
Nopequote:
Toen zaten we toch al bij monoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja
Ik
Foto is er opgezet rond 6.48
Shit dus je ziet de mijne niet?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nee, maar je ziet ze niet als je zelf ook ingelogd en wel bent. Gelukkig
Jaja jij hebt gelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen zaten we toch al bij monowaren we al gelopen, broodjes gekocht en al ff gechillt. Godsamme mannen
Dat zou wat zijn. Ik zie zo ook wel dat je me quotequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Shit dus je ziet de mijne niet?
Ik heb het al druk zat hierquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan is er hier werk. De account managers zitten hier naast mij. Ook een groot internationaal bedrijf...
he jammer, anders had ik je DM kunnen voltrashenquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:52 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn. Ik zie zo ook wel dat je me quote
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup
Whut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah.. mijn dagelijkse bijregel dingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef Evie het volgende:
[..]
Jup
Gezellig weer ja.. Goed volhouden dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Dat vraag ik me ook af en toe af...quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:50 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed bezig, hoe hou je t vol
Die periode (oppervl. geslet) heb je achter de rug?
Jah onkruid vergaat jammer genoeg niet.. Gaat hard voor hem vechten en heel lang volhouden worden ben ik bang!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezellig weer ja.. Goed volhouden dus
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:53 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah.. mijn dagelijkse bijregel dingen
Klinkt als een bizar verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wie ben jijquote:
Met de juiste verdelger gaat alles kapot!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Jah onkruid vergaat jammer genoeg niet.. Gaat hard voor hem vechten en heel lang volhouden worden ben ik bang!
Lekker hoorquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af en toe af...
Nee, nog niet. In augustus 2 weken vakantie en dan naar Medellin..
En dat is wie?quote:
Hmm ik weet haar echte naam welquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:57 schreef Larisssa het volgende:
[..]
Wie miauw is? Daar app je meeik ga haar echte naam niet noemen hier
Klinkt als ouders die nooit kinderen hadden mogen krijgen, maar waarvan ik blij ben dat ze het wel gedaan hebbenquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Met de juiste verdelger gaat alles kapot!
Zou wel makkelijk zijn als vriendin zijnde jaquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:58 schreef Evie het volgende:
[..]
Klinkt als ouders die nooit kinderen hadden mogen krijgen, maar waarvan ik blij ben dat ze het wel gedaan hebben![]()
En een nogal gestoorde moeder (ben er nog niet uit of het borderline, antisociaal of narcistische moeder is), en een autistisch broertje die verneukt is door zijn ouders en jeugdzorg tegelijkertijd in mijn ogen
En gelukkig een zus kunnen zijn met ruggengraat die haar broertje wel weer op het goede pad van een gelukkig leven gaat zettenlol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |