Ze had niets te zoeken bij mijn stoelquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:43 schreef Paxcon het volgende:
Nou poeh poeh je moest je benen intrekken omdat er iemand langswilde.
Wat een problemen meid!
Ik zeg dit nooit, maar dit is echt een autistgevalletje.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Ze had niets te zoeken bij mijn stoel
Geen enkele geestelijk gezonde man houdt van kinderen, men doet alleen alsof om op die manier sex te krijgen.quote:
Ik kan me jou niet eens meer herinneren pikquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef kipknots het volgende:
Was jij niet dat sjappie met Botticelli schoenen en een Armani tanktop?
En dan zeiken over de kleding van anderen.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Geen enkele geestelijk gezonde man houdt van kinderen, men doet alleen alsof om op die manier sex te krijgen.
Sorryquote:
Deprimerend.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Sorry. Het is nu eenmaal zo, bijna alle acties hebben hebzucht, sex of macht als motief. Helaas zijn er maar enkele mensen op deze wereld die handelen uit altruïsme.
Nee jullie liegen om te kunnen neuken. Ik geloof daardoor nooit meer wat in jullie allemaal zeggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
We liegen voor jullie bestwil, das toch ook mooi?
Het leven is hard.quote:
Troost je, ik wil je niet neuken. Dus ik ben bloed eerlijk, ik heb een hekel laan kinderenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nee jullie liegen om te kunnen neuken. Ik geloof daardoor nooit meer wat in jullie allemaal zeggen.
Typisch jaquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:04 schreef Plantagehouder het volgende:
De meeste vrouwen vinden het ook leuk als de baby spontaan met je komt spelen, zit je daar een beetje ongemakkelijk te lachen
Wat ben je leukquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ik geloof daardoor nooit meer wat in jullie allemaal zeggen.
Precies.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef Triptamine2 het volgende:
Ts heeft natuurlijk wel een punt. Ik zit er ook niet op te wachten dat er een of ander kind van een ander bij mij komt hangen en leuk doen. Ik heb gewoon niks met kinderen, ouders zouden zich moeten realiseren dat niet iedereen gek is op hun "kleine wondertje".
Dit dus. Een vriendin van me heeft nu een zoontje van 1, die kan ik nog uitstaan, leuk kind. Maar van die vreemde kleintjes, daar hoef ik niks van te weten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:21 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Precies.
Komt maar zelden voor dat ik kinderen van vreemden leuk vind
Diti dus, TS is niet goed bij zijn hoofd...quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een ramp weer zeg, Jezus. Dat kind loopt daar gewoon, wat kan jou het verder schelen als je daar zit te wachten dat dat kind ofwel bijna ofwel daadwerkelijk tegen je aankomt. Dan ben je wel erg onhebbelijk als je daar al niet tegen kunt.
Al krijg ik wel sterk de indruk dat ts een rasechte misantroop is als ik zo zijn topics lees, dus dan is het wel weer begrijpelijk, dat hij zich aan zoiets ergert.
Ik hoef dat smerige kind niet tegen me aan. Belachelijk ook dat mensen dit normaal vindenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
Wat een ramp weer zeg, Jezus. Dat kind loopt daar gewoon, wat kan jou het verder schelen als je daar zit te wachten dat dat kind ofwel bijna ofwel daadwerkelijk tegen je aankomt. Dan ben je wel erg onhebbelijk als je daar al niet tegen kunt.
Al krijg ik wel sterk de indruk dat ts een rasechte misantroop is als ik zo zijn topics lees, dus dan is het wel weer begrijpelijk, dat hij zich aan zoiets ergert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |