Je bent dus gewoon jaloers, pauper.quote:
Jaloers op dikke kapitalisten die het nodig vinden om in een vervuilende benzineslurpende slee te rijden? Waarom zou ik.quote:
Omdat je geen SUV hebt, blijkbaar vind je dit zo storend dat je er een topic over maakt dus ja..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jaloers op dikke kapitalisten die het nodig vinden om in een vervuilende benzineslurpende slee te rijden? Waarom zou ik.
Wat ik storend vind is dat lui in dat soort auto's mij altijd van de weg willen rijden. Het liefst zie ik ze dan met auto en al tegen een boom aan rijden, maar zoveel geluk heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef lulzy het volgende:
[..]
Omdat je geen SUV hebt, blijkbaar vind je dit zo storend dat je er een topic over maakt dus ja..
Dus omdat jij je plaats op de weg niet kent (voor jou ergens in de berm met je kut auto) vind je andere mensen storend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik storend vind is dat lui in dat soort auto's mij altijd van de weg willen rijden. Het liefst zie ik ze dan met auto en al tegen een boom aan rijden, maar zoveel geluk heb ik dan weer niet.
Jouw auto is net zoiets als een irritante mug die om je harses jengelt in de zomerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik storend vind is dat lui in dat soort auto's mij altijd van de weg willen rijden. Het liefst zie ik ze dan met auto en al tegen een boom aan rijden, maar zoveel geluk heb ik dan weer niet.
Verbaast mij dat random mensen TS zijn auto niet random in de fik steken omdat het kanquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jouw auto is net zoiets als een irritante mug die om je harses jengelt in de zomer![]()
Maar dan op 4 wielen en op de weg...Snapje ?
Milieuvriendelijk... In kapitalistische termen een auto die minder uitstoot. Daar is niks milieuvriendelijk aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Tegenwoordig zijn er ook milieuvriendelijke SUV's TS.
Die waarschijnlijk minder uitstoot dan jouw pauper Suzuki, dus doe niet zo hypocriet, kop een trein.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Milieuvriendelijk... In kapitalistische termen een auto die minder uitstoot. Daar is niks milieuvriendelijk aan.
Je bedoelt waarschijnlijk een zuinige SUV.
Ik ga altijd extra langzaam rijden als mensen kleven. Gewoon omdat dat nog mag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef lulzy het volgende:
[..]
Verbaast mij dat random mensen TS zijn auto niet random in de fik steken omdat het kan
Moet je doen als ik achter je rijd, dan lig je wil in de berm, op de kop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ga altijd extra langzaam rijden als mensen kleven. Gewoon omdat dat nog mag.
Ik hoop met heel mijn hart dat er een keer een SUV opduikt die je op je bumper tiktquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan stop ik waarschijnlijk en sla ik even iemands kop in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat er een keer een SUV opduikt die je op je bumper tikt
Juist ja, en dan kijken wie het overleeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat er een keer een SUV opduikt die je op je bumper tikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel TS. TS is een eckte badboyquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan stop ik waarschijnlijk en sla ik even iemands kop in.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Juist ja, en dan kijken wie het overleeftDe SUV is ook een stuk hoger en ploegt dus zo door die koektrommel heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nu is TS ook ineens anti-sportwagenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Als ik ooit geld heb koop ik ook een SUV of een truck. Al is het alleen al om die mongolen in SUV's (en sportauto's) te ergeren.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan stop ik waarschijnlijk en sla ik even iemands kop in.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Juist ja, en dan kijken wie het overleeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat idd.
Mooien bak mangquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef LeaderRoel het volgende:
Een SUV speciaal voor TS
[ afbeelding ]![]()
Ook in moeilijke tijden.
WIELRENNERS... Begin me er niet over... Laatst reed er eentje bijna tegen me op. Ik kreeg de kans niet om hem verrot te schelden, want hij was meteen weer weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Triptamine2 het volgende:
Mensen in een SUV zijn bij lange na niet zo erg als de strak in het pak zittende leasebak(Audi/Volvo) rijders.
Of wielrenners, die zijn ook nog veel erger
Dood moeten ze, allemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
WIELRENNERS... Begin me er niet over... Laatst reed er eentje bijna tegen me op. Ik kreeg de kans niet om hem verrot te schelden, want hij was meteen weer weg.
Weer een voorbeeld van TS zijn rijgedrag. Wielrenners expres aanrijden met zijn uit elkaar vallende pauper auto.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
WIELRENNERS... Begin me er niet over... Laatst reed er eentje bijna tegen me op. Ik kreeg de kans niet om hem verrot te schelden, want hij was meteen weer weg.
Ik heb geen hekel aan zulke mensen. Zolang ze maar uit mijn buurt blijven...quote:
Ik liep over straat klapmongool.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef lulzy het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld van TS zijn rijgedrag. Wielrenners expres aanrijden met zijn uit elkaar vallende pauper auto.
Pfffoowwww Range Rover vind ik sowieso kwaliteit hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Range Rover van Project Kahn alles
Jouw soort druk ik het liefst tegen de vangrailquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jouw soort wacht ik het liefste op bij een tankstation.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jouw soort druk ik het liefst tegen de vangrail
Hommoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jouw soort wacht ik het liefste op bij een tankstation.
Kom maar TS, geef maar een locatie en tijd/datum.quote:
Niet te vroeg s.v.p. ik moet mijn driewieler nog oplappen enzeauwquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:02 schreef lulzy het volgende:
[..]
Kom maar TS, geef maar een locatie en tijd/datum.
En TS moet zijn pauper auto nog starten, ook een hele klus.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Niet te vroeg s.v.p. ik moet mijn driewieler nog oplappen enzeauw.
Als hij maar lekker vervuild. Ik wil wel bijdragen aan het verzieken van deze planeet. Zo even een paar liter oude olie in de sloot gooien.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:05 schreef lulzy het volgende:
[..]
En TS moet zijn pauper auto nog starten, ook een hele klus.
Say what?quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
. Ai, ik mijn mijn rimps effe afspoelen, enzo, effe het chroom poetsen.
En dan ben ik ready to go
Ok man, we cool G, we cool.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Rims, ma man, rims.
Rimps vind ik alleen tof klinken.
Gewoon wat afstand nemen...quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:31 schreef highender het volgende:
Die figuren interesseren mij niet veel, die SUV's daarentegen vind ik erg irritant als ze voor me rijden omdat ze mijn zicht belemmeren.
Over generaliseren gesproken, ik zie juist in de snelste en duurste auto's toch echt vaak de zieligste/sneue types zitten.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef weerstandje het volgende:
Nog erger dan suv's zijn nepper suv's van lancia en kia enz
Populair bij kalende mannen met een bierbuikje en toch een kuifje inc roze polo ondersteund door hun obesitas vrouw met een soepjurk en een kort vlot kapseltje
quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:24 schreef weerstandje het volgende:
Nog erger dan suv's zijn nepper suv's van lancia en kia enz
Populair bij kalende mannen met een bierbuikje en toch een kuifje inc roze polo ondersteund door hun obesitas vrouw met een soepjurk en een kort vlot kapseltje
Dat komt door jaloezie; stiekem wil jij ook wel zo'n auto bezitten dus in jouw geest beeld jij je die mensen dan maar in als zielig, sneu en weet ik veel. Terwijl als je exact diezelfde persoon in een Kia, Dacia of weet ik veel wat voor snertauto ziet zetten je meteen heel anders naar die persoon kijkt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken, ik zie juist in de snelste en duurste auto's toch echt vaak de zieligste/sneue types zitten.
Daar is alles verkeerd aan.quote:
Ik ben voor een aantal dingen gevoelig. Maar jaloezie gelukkig niet. Zwaar leven moet je hebben als je je: ergert aan jongens die met chicks lopen, mensen die in een mooi wonen, mensen met een goede carriëre of mensen met een dikke autoquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door jaloezie; stiekem wil jij ook wel zo'n auto bezitten dus in jouw geest beeld jij je die mensen dan maar in als zielig, sneu en weet ik veel. Terwijl als je exact diezelfde persoon in een Kia, Dacia of weet ik veel wat voor snertauto ziet zetten je meteen heel anders naar die persoon kijkt.
Geloof me, er is niets mis met mijn geest, net zoals in de meeste cabrio's kalende mannetjes van middelbare leeftijd zitten. Ik zie wat ik zie, daar fantaseer ik niets omheen hoor. Maar de realiteit kan soms hard aankomen...en ik zou morgen zo'n auto kunnen kopen, echter besteed ik mn geld liever andersquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat komt door jaloezie; stiekem wil jij ook wel zo'n auto bezitten dus in jouw geest beeld jij je die mensen dan maar in als zielig, sneu en weet ik veel. Terwijl als je exact diezelfde persoon in een Kia, Dacia of weet ik veel wat voor snertauto ziet zetten je meteen heel anders naar die persoon kijkt.
Jij zou verboden moeten worden, gare hippie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:41 schreef Hoplahopla het volgende:
Zulke auto's zouden verboden moeten worden...
Alleen die Landroverquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hier TS, wat SUV's voor je domme hippie topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er niet verkeerd aan?quote:
ben zelf wel behoorlijk auto-fanaat, maar ik herken je status verhaal ook. tenminste, bij anderen.. Kunnen amper rond komen, hebben een heel mager salaris, maar rijden een auto die ze eigenlijk helemaal niet kunnen betalen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:27 schreef Mayadevi het volgende:
Best typisch: Veel mensen dromen van een bepaalde auto. Op mijn werk heb ik met allerlei mensen van allerlei rangen en standen te maken. Ik kan zien waar ze werken en in sommige gevallen dat hun kredietlemiet is bereikt, en ik zie in wat voor auto ze rijden. Als ik de gemiddelde mens met zo'n zogenaamde droomauto zie, is mijn conclusie eigenlijk dat dat over het algemeen gesproken niet de vrolijkste mensen zijn. Stress? Om het kort door de bocht te stellen: In de meeste gevallen hebben die mensen een (te) drukke baan, schulden, of ze zijn crimineel. Of misschien is het bezit van de zaak het einde van het vermaak? Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Eerlijk gezegd snap ik dat status-gedoe, van "kijk mij in mijn bak" nooit zo, ongeacht wat het voor auto is. Ik vind het een beetje sneu om wie je bent af te laten hangen van een vervoermiddel. Ik vind dat ergens zelfs iets primitiefs hebben. Het roept bij mij zoiets op van "ga eens denken wie je zelf nou echt bent"![]()
Maar ik heb dan ook niet echt veel met auto's. Alleen in de zin dat mijn auto zorgt dat ik kan gaan werken en me voor de rest vrij en onafhankelijk maakt. Ik vind die SUV's meestal gewoon lelijk.
"Ieder zijn/haar meug", een ander hoeft mijn liefhebberijen ook niet leuk te vinden. Ik hoop dat ik die ook niet aan anderen op zit te dringen, op wat voor irritante manier dan ook
Waarom geen Q7 ?!quote:Op donderdag 12 juli 2012 02:41 schreef Coca_Cola het volgende:
In China zijn bijna alle auto's het milieu aan het vervuilen. Ga daar maar klagen TS.
Tevens Audi Q3 en Q5.
Een oude e?quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:12 schreef Czesc het volgende:
Alhoewel ik een echte fan ben van de Range Rover, en mijn opa hem heeft (STATUS!!!!!!11!!__) en mijn vader een Q7 (STATUSSSSSSSS!!!!!11!1) is er maar 1 eckte auto; die van mij (STATUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!):
[ afbeelding ]
En TS, vouw jezelf om een boom heen.
Ziek
Zo oud vind ik 'm niet. In zo'n Mercedes wil ik best gezien worden.quote:
Meh, geef mij de nieuwe a of b maar.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo oud vind ik 'm niet. In zo'n Mercedes wil ik best gezien worden.
( Wel als ik de bestuurder ben natuurlijk)
Dan toch maar de B. Die is inderdaad ook mooiquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Meh, geef mij de nieuwe a of b maar.
Issie ook hequote:Op donderdag 12 juli 2012 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan toch maar de B. Die is inderdaad ook mooi![]()
.
Serious?quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dan toch maar de B. Die is inderdaad ook mooi![]()
.
Ik vind hem iets van een BMW 1 serie hebben, de vorm en neus.quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Issie ook he
Die a is ook niet lelijk:
[ afbeelding ]
Volvo XC90quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:42 schreef HostiMeister het volgende:
Hier TS, wat SUV's voor je domme hippie topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien als ik 75 ben en niet meer uit coupe's kan komen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Inderdaad, niks mis met een elegante B klasse.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |