Je bent dus gewoon jaloers, pauper.quote:
Jaloers op dikke kapitalisten die het nodig vinden om in een vervuilende benzineslurpende slee te rijden? Waarom zou ik.quote:
Omdat je geen SUV hebt, blijkbaar vind je dit zo storend dat je er een topic over maakt dus ja..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:46 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jaloers op dikke kapitalisten die het nodig vinden om in een vervuilende benzineslurpende slee te rijden? Waarom zou ik.
Wat ik storend vind is dat lui in dat soort auto's mij altijd van de weg willen rijden. Het liefst zie ik ze dan met auto en al tegen een boom aan rijden, maar zoveel geluk heb ik dan weer niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:47 schreef lulzy het volgende:
[..]
Omdat je geen SUV hebt, blijkbaar vind je dit zo storend dat je er een topic over maakt dus ja..
Dus omdat jij je plaats op de weg niet kent (voor jou ergens in de berm met je kut auto) vind je andere mensen storend?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik storend vind is dat lui in dat soort auto's mij altijd van de weg willen rijden. Het liefst zie ik ze dan met auto en al tegen een boom aan rijden, maar zoveel geluk heb ik dan weer niet.
Jouw auto is net zoiets als een irritante mug die om je harses jengelt in de zomerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:49 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Wat ik storend vind is dat lui in dat soort auto's mij altijd van de weg willen rijden. Het liefst zie ik ze dan met auto en al tegen een boom aan rijden, maar zoveel geluk heb ik dan weer niet.
Verbaast mij dat random mensen TS zijn auto niet random in de fik steken omdat het kanquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jouw auto is net zoiets als een irritante mug die om je harses jengelt in de zomer![]()
Maar dan op 4 wielen en op de weg...Snapje ?
Milieuvriendelijk... In kapitalistische termen een auto die minder uitstoot. Daar is niks milieuvriendelijk aan.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:50 schreef LeaderRoel het volgende:
Tegenwoordig zijn er ook milieuvriendelijke SUV's TS.
Die waarschijnlijk minder uitstoot dan jouw pauper Suzuki, dus doe niet zo hypocriet, kop een trein.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Milieuvriendelijk... In kapitalistische termen een auto die minder uitstoot. Daar is niks milieuvriendelijk aan.
Je bedoelt waarschijnlijk een zuinige SUV.
Ik ga altijd extra langzaam rijden als mensen kleven. Gewoon omdat dat nog mag.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:51 schreef lulzy het volgende:
[..]
Verbaast mij dat random mensen TS zijn auto niet random in de fik steken omdat het kan
Moet je doen als ik achter je rijd, dan lig je wil in de berm, op de kop.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Ik ga altijd extra langzaam rijden als mensen kleven. Gewoon omdat dat nog mag.
Ik hoop met heel mijn hart dat er een keer een SUV opduikt die je op je bumper tiktquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan stop ik waarschijnlijk en sla ik even iemands kop in.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat er een keer een SUV opduikt die je op je bumper tikt
Juist ja, en dan kijken wie het overleeftquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik hoop met heel mijn hart dat er een keer een SUV opduikt die je op je bumper tikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij wel TS. TS is een eckte badboyquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan stop ik waarschijnlijk en sla ik even iemands kop in.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Juist ja, en dan kijken wie het overleeftDe SUV is ook een stuk hoger en ploegt dus zo door die koektrommel heen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nu is TS ook ineens anti-sportwagenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef Hoplahopla het volgende:
Als ik ooit geld heb koop ik ook een SUV of een truck. Al is het alleen al om die mongolen in SUV's (en sportauto's) te ergeren.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Dan stop ik waarschijnlijk en sla ik even iemands kop in.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Juist ja, en dan kijken wie het overleeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat idd.
Mooien bak mangquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:55 schreef LeaderRoel het volgende:
Een SUV speciaal voor TS
[ afbeelding ]![]()
Ook in moeilijke tijden.
WIELRENNERS... Begin me er niet over... Laatst reed er eentje bijna tegen me op. Ik kreeg de kans niet om hem verrot te schelden, want hij was meteen weer weg.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:56 schreef Triptamine2 het volgende:
Mensen in een SUV zijn bij lange na niet zo erg als de strak in het pak zittende leasebak(Audi/Volvo) rijders.
Of wielrenners, die zijn ook nog veel erger
Dood moeten ze, allemaal.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
WIELRENNERS... Begin me er niet over... Laatst reed er eentje bijna tegen me op. Ik kreeg de kans niet om hem verrot te schelden, want hij was meteen weer weg.
Weer een voorbeeld van TS zijn rijgedrag. Wielrenners expres aanrijden met zijn uit elkaar vallende pauper auto.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:57 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
WIELRENNERS... Begin me er niet over... Laatst reed er eentje bijna tegen me op. Ik kreeg de kans niet om hem verrot te schelden, want hij was meteen weer weg.
Ik heb geen hekel aan zulke mensen. Zolang ze maar uit mijn buurt blijven...quote:
Ik liep over straat klapmongool.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef lulzy het volgende:
[..]
Weer een voorbeeld van TS zijn rijgedrag. Wielrenners expres aanrijden met zijn uit elkaar vallende pauper auto.
Pfffoowwww Range Rover vind ik sowieso kwaliteit hebben.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:58 schreef LeaderRoel het volgende:
[..]
Range Rover van Project Kahn alles
Jouw soort druk ik het liefst tegen de vangrailquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jouw soort wacht ik het liefste op bij een tankstation.quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jouw soort druk ik het liefst tegen de vangrail
Hommoquote:Op woensdag 11 juli 2012 18:00 schreef Hoplahopla het volgende:
[..]
Jouw soort wacht ik het liefste op bij een tankstation.
Kom maar TS, geef maar een locatie en tijd/datum.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |