I'm a god?quote:
Tarzans eerste woordjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tarzans eerste woordjesGoed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Net als het levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is iig een spel waarbij je geluk moet hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als het leven
Of... nou ja laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK GA DOOOOOOD
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK GA DOOOOOOD
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Was best makkelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie die troep er maar eens af te krijgen.
Reageer het af op Dreetjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Door André Hazes lag ik er uit, trouwens!
Jaquote:
Neuhquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet te vergeten. Zat al met al best snor.
Nu slachtofferhulp?
Ik weet niet of het de hits zijnquote:
DIe heb ik volgens mij ook wel allemaal genoemdquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
Kleine jongen,
Een beetje verliefd,
Bloed, zweet en tranen
De Vlieger
Goh ik ken er 4, dat is best veel
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Toen het niet goed werd gekeurd heel droog: Nou, dan is het fout!
Oh ja die ook nogquote:
ZE ZIET TOEKOOOOOOOOHMMSSSTTTT IN ONS AAAAAALLEBEEEEIIIIHEIIIIquote:
ZE VRAAGT NOOIT, HOU JE VOOR MIJ EENS VRIJJJJJJJJJJquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
ZE ZIET TOEKOOOOOOOOHMMSSSTTTT IN ONS AAAAAALLEBEEEEIIIIHEIIII
Het is wel een heerlijk nummer om mee te zingenquote:
Of in de Eftelingquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is wel een heerlijk nummer om mee te zingen
Ik ga in die weggeef hoek wel eens vragen om een karaoke setje
In Jorisquote:
Nee oke, maar dat kan geen kwaad dus? Want er zijn mics te koop (eventueel), ik ga karaoke aanschaffen, er komen meets aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn Qware sets voor de ps3, weet neit of ze er ook voor andere consoles zijn
Hahaquote:
Bijna koffie over mijn laptopquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:17 schreef Lutte het volgende:
Ik ben ook niet zo van de harige wenkbrauwen, maar hee ik hoef er verder niks mee uit te spoken, als ik er naar kijk denk ik ze wel geepileerd
quote:
Ik laat kinderen tegenwoordig voor wat ze zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:18 schreef Renesite het volgende:
Darren
Maar die andere is ook tof heAnton Hysen
Kijken magquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik laat kinderen tegenwoordig voor wat ze zijn
nadaquote:
Ik heb heerlijk gekeken vandaag, wat een snoepjes kwamen er voorbijquote:
quote:
Ja het kan zijn omdat haar spelling niet correct is, maar ze komt echt dwingend overquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Van die hebberige en dan ook nog eens ondankbare mensen.
Ja de beheerster zit er boven op nuquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Zulke mensen moet je niet bij zo'n ruilplek hebben, die verpesten de sfeer.
Ik sta er ook net inquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Lutte het volgende:
Over 1012 posts sta ik in de top 500. Damn
Ik nog 1003quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Lutte het volgende:
Mag je straks bij mijn inzending voor fok idols doenquote:Op woensdag 11 juli 2012 20:43 schreef Lutte het volgende:
Damnn is het al vrijdag? Ik moet ff mensen afzeiken heurr.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:49 schreef Lutte het volgende:
Ja maar jij zingt niet kut dus dan valt er weinig af te zeiken. Vorig jaar had ik je ook ontdekt en toen deed je niet eens mee, dus heb dit jaar sowieso al meer kans je te spotten!
De horreur.quote:Op woensdag 11 juli 2012 20:38 schreef Lutte het volgende:
quote:
All of the abovequote:
Ik heb niet gezegd met hoofdletters tochquote:
Oh plz do soquote:
Nogal jaquote:
quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK GA DOOOOOOD![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ja maar toen ik hem leerde kennen was ik totaal niet daar mee bezig, dus weet niet meer of hij nou zo leuk was of nietquote:
Lastig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen ik hem leerde kennen was ik totaal niet daar mee bezig, dus weet niet meer of hij nou zo leuk was of niet
Ja daarom, maar hij heeft wel vreselijke humor dus ik moet wel lachen, en dat wil ik dus niet laten merkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Lastig.Ook omdat je hem geen verkeerde signalen wil geven zolang je die onduidelijkheid hebt.
quote:
ok prima, ik doe wel wat plukken haar van mijn kater knippen en dan maak ik daar een snor vanquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
In de Efteling is de dresscode ook een snor MissJ, niet te vroeg juichen!
Oh lastigquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:03 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar toen ik hem leerde kennen was ik totaal niet daar mee bezig, dus weet niet meer of hij nou zo leuk was of niet
Neequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oh lastig
Was er niemand bij die fotoshoot die je om een second opinion kunt vragen?
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
ok prima, ik doe wel wat plukken haar van mijn kater knippen en dan maak ik daar een snor van![]()
Nee vriend van de fotograaf, was op de expositie , hij is DJquote:
DJ Jerry spint die plaatjes. Dan is ie de aandacht wel gewend en heeft ie goede armgebaartjes!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vriend van de fotograaf, was op de expositie , hij is DJ_____!!
beetje a la Ted de Braak wordt het dus?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik doe eentje die omhoog krult. Jat ik van de bezem.
Ik geef hem geen aandachtquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
DJ Jerry spint die plaatjes. Dan is ie de aandacht wel gewend en heeft ie goede armgebaartjes!!
De overtreffende trap, Abe van den Ban had de beste snor ooit!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:11 schreef MissJ het volgende:
[..]
beetje a la Ted de Braak wordt het dus?
Als DJ zegt dat wel wat. Die zijn net als barmannen bijzonder kieskeurig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik geef hem geen aandacht
Die geeft hij mij
Dat zit wel...quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De overtreffende trap, Abe van den Ban had de beste snor ooit!
[ afbeelding ]
Ja vandaar mijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:13 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als DJ zegt dat wel wat. Die zijn net als barmannen bijzonder kieskeurig.
Ook dat nog jaquote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Renesite het volgende:
5:30 wekker. Trusten boys lads gurls homo's en andere gekkigheden
Heeft jou bezem geen haar dan?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb nog maar een ruime week om te kweken.
Heb je een beetje baardgroei? Met wat Pokon moet het dan lukkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Heb nog maar een ruime week om te kweken.
Trusten buddyboi.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:17 schreef Renesite het volgende:
5:30 wekker. Trusten boys lads gurls homo's en andere gekkigheden
O fak, daar begon ik m'n verhaal mee ja.quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Heb je een beetje baardgroei? Met wat Pokon moet het dan lukken
Slaap lekker René!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:19 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O fak, daar begon ik m'n verhaal mee ja.
Uhm lieverd? Middelvinger is nog geen manquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Schijnt heel gevoelig te liggen bij mannen
Hahaha oh daar had ik het nog niet eens over, maar nu je het zegt die kon er ook uren over zeverenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm lieverd? Middelvinger is nog geen man
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Oh gatverdegatver, een wous op tv verzamelde teennagels, hele potten vol![]()
![]()
Waarom verbaast dat me nou nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hahaha oh daar had ik het nog niet eens over, maar nu je het zegt die kon er ook uren over zeveren
Leuk die kleurverandering erin ookquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
Dat is geen geintje trouwens, die man staat in het Guinnes met de grootste navelpluis verzameling, allemaal van hemzelf
ieuwwwwwwwwquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:24 schreef Kally het volgende:
Oh gatverdegatver, een wous op tv verzamelde teennagels, hele potten vol![]()
![]()
Past bij het type hèquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Past bij het type hè
Ach zo lang praten over dat beetje babydons met gaten is ook een prestatie
1 zo'n pot is 6 tot 10 jaar of zo, die plokjes zullen (hoop ik voor hem) niet per dag zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als je zulke plokken uit je navel trekt niet je nodig langs een dokter hoor.
Of vaker douchen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
1 zo'n pot is 6 tot 10 jaar of zo, die plokjes zullen (hoop ik voor hem) niet per dag zijn
Voor navelpluis hoef je niet naar de dokter, ik zou dan shirts en handdoeken kopen die minder vezels verliezen
Pluis van je shirt en handdoeken die aan de haren bij je navel blijven hangen, logischerwijs meer een mannen dan een vrouwenprobleemquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:29 schreef MissJ het volgende:
navelpluis? WTF... wil niet weten wat het is en hoe het eruit ziet![]()
Ga het nog eens uitleggen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pluis van je shirt en handdoeken die aan de haren bij je navel blijven hangen, logischerwijs meer een mannen dan een vrouwenprobleem
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pluis van je shirt en handdoeken die aan de haren bij je navel blijven hangen, logischerwijs meer een mannen dan een vrouwenprobleem
omg, wat kijk jij?quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:31 schreef Kally het volgende:
OMG nu hoor ik weer iets over oorsmeer sparen en dat als wax voor je auto gebruiken
BRB even
quote:
Trustequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:35 schreef MissJ het volgende:
nah ik ga er weer vandoor... slapen![]()
Toedels!
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Toedels! Droom fijn van een pluisvrij gat in je buik.
Ik zet de hogedrukspuit er meestal op.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
Je kunt je navel prima schoonhouden met een wattenstaafje. Gratis tip.
Mij te kriebelig.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zet de hogedrukspuit er meestal op.
Ik moest serieus even lachen om dit stukjequote:
Zo slecht dat het goed wordt.quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:39 schreef Kally het volgende:
Wat is dit nu weer voor drama film, House Bunny op RTL5?
Of met een schroevendraaier!quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:38 schreef Lutte het volgende:
Je kunt je navel prima schoonhouden met een wattenstaafje. Gratis tip.
Jaquote:
Ik zal hem op mijn lijstje zettenquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie moeten trouwens echt de film Hasta la Vista! zien. Wat een bazenfilm.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 22:46 schreef Lutte het volgende:
Goooooi jeeeee schoonmoeder uit het raam en de ijskast er achteraaaan laat je eigen maar helemaal gaan. #np
Jaquote:
Ja ik zag het netquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:50 schreef Bellatrix het volgende:
Dat is de dochter van Demi Moore en Bruce Willis trouwens/trivia
Die staat ook op mijn lijstjequote:Op woensdag 11 juli 2012 22:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze wint het voor mij stiekem nog van Intouchables.
Ik hoor via een ander lijntje dat er een lekker wijf in zitquote:Op woensdag 11 juli 2012 22:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik moest serieus even lachen om dit stukje
Zij is wel geweldig in onnozel spelen
Lekker, lekker, is een groot word, wel mooi lijfquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik hoor via een ander lijntje dat er een lekker wijf in zitTrue?
Ja krijg nou foto's doorgestuurd (quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, lekker, is een groot word, wel mooi lijf
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:10 schreef Bellatrix het volgende:
Ik begin maar eens aan het tweede seizoen van TB_
Ze is wel grappigquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja krijg nou foto's doorgestuurd (___!), plamuurhoofd
Maar in bikini wel te nassen ja
Hij lijkt me geweldig jaquote:
?quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:20 schreef Kally het volgende:
Ik heb even lol om een topic, wat trekken sommige mensen zich dingen persoonlijk aan zeg
Celebs onflatteusquote:
Vind ik, met alle respect natuurlijk, voor jou een puike prestatie.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:02 schreef Bos81 het volgende:
75 punten gescoord met Bowlenzal niet vaak voorgekomen zijn dat ik meer punten heb gehaald..
![]()
![]()
Ik leef meequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Alweer bijna zhurrzzday. Lekker voor de werkende mens.
Ach het gaat regenen, kun je altijd nog zeggen dat je regen in je ogen kreegquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Moet zaterdag op de foto bij de overhandiging van de presentatiegids van m'n club (helft van de 64 pagina's door mij gevuld). Foto en al. Joy.Ik ga m'n vrijdagavond met vrienden echt niet versoberen. Dan maar met kleine oogjes. Ook nog een oefenwedstrijd tegen PEC Zwolle. Als toeschouwer natuurlijk.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Ok, fijn.Niemand wilde de shine pakken. Nou, dan offer ik me graag op.
Oudste sowieso tijgers en leeuwen.quote:Op woensdag 11 juli 2012 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat waren vandaag de favo dieren van je jongens?
Meestal wel, al hebben ze hun buienquote:Op woensdag 11 juli 2012 23:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Haha die J.Wat een goeierds zijn het verder.
Ik ben zelden liefquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:01 schreef -Vaduz- het volgende:
! Maar mooi hoe je ze 'temt'. Voel dat je ze koestert zonder te lief te worden.
Ik vind het niks, ik wil kusjes geven wanneer het maar kanquote:
Jaquote:
Nooooooooooooooo?quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:19 schreef DeZwabber het volgende:
Het was even zwoegen maar ik heb m'n bureau opgeruimd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:29 schreef DeZwabber het volgende:
Van:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naar:OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 00:33 schreef DeZwabber het volgende:
Linksboven zie je nog net het toetsenbord van de Atari
Ja, dat is het eigenlijk ook.Dank jequote:Op woensdag 11 juli 2012 23:36 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vind ik, met alle respect natuurlijk, voor jou een puike prestatie.
En vanavond naar de mediamarkt voor een nieuwe wekker?quote:Op donderdag 12 juli 2012 06:50 schreef Renesite het volgende:
Werd ik om 6:10 wakker, 40min na mijn wekker. Grrrr..
Pappa heeft mij naar het station gebracht
Heb de tijd wel verzet, maar niet aangezet.quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En vanavond naar de mediamarkt voor een nieuwe wekker?
You are a losahhhh!quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb de tijd wel verzet, maar niet aangezet.
Jaquote:Op donderdag 12 juli 2012 07:32 schreef Renesite het volgende:
Nu ik erover nadenk: hij ging waarschijnlijk net wel af, om half 7
EN je weet hoe hard hij dan gaat
Zo hard dat je vreest voor een Duitse inval?quote:Op donderdag 12 juli 2012 07:32 schreef Renesite het volgende:
Nu ik erover nadenk: hij ging waarschijnlijk net wel af, om half 7
EN je weet hoe hard hij dan gaat
Ik schrik me altijd weer kapot!quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zo hard dat je vreest voor een Duitse inval?
Als ik dat doe schrijf ik mijn eigen doodvonnisquote:Op donderdag 12 juli 2012 08:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Keil hem eens tegen de muur en regel een meer fluffy wekkertje.
Oh noessssssquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:48 schreef -Vaduz- het volgende:
En ik moet nog naar de kapper. Heel mijn haar in de war als ik daar binnenstap.
Hier lelijkquote:
TR GEMACHTquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Hier lelijk
Ik heb Rem ook voor 1 september een invite gestuurd
Nee, niet ook nog loslopende haren.quote:Op donderdag 12 juli 2012 09:56 schreef Kally het volgende:
Het zal wel loslopen met je haar in de war
Whehequote:Op donderdag 12 juli 2012 09:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
TR GEMACHT
Nee, als ie maar niet in zn boxer weer door je huis gaat lopen
Lopen ze zo de kapperszaak uitquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee, niet ook nog loslopende haren.
Awwwquote:Op donderdag 12 juli 2012 09:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, nog geen weekendZaterdagochtend nog even 3 uurtjes werken
goddank...quote:
Beter tochquote:Op donderdag 12 juli 2012 10:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
goddank...best weinig uur deze maand, maar goed... ook vakantie natuurlijk
Maar met die uurtjes die ik aldoor erbij sprokkel heb ik nog een prima loon voor juli
Oeh mijn dagquote:
Oh haaiquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |