I'm a god?quote:
Tarzans eerste woordjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tarzans eerste woordjesGoed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Net als het levenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Het is iig een spel waarbij je geluk moet hebben
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Net als het leven
Of... nou ja laat maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK GA DOOOOOOD
quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:39 schreef PatriQue89 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IK GA DOOOOOOD
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Was best makkelijk!quote:Op woensdag 11 juli 2012 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie die troep er maar eens af te krijgen.
Reageer het af op Dreetjequote:Op woensdag 11 juli 2012 18:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Door André Hazes lag ik er uit, trouwens!
Jaquote:
Neuhquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet te vergeten. Zat al met al best snor.
Nu slachtofferhulp?
Ik weet niet of het de hits zijnquote:
DIe heb ik volgens mij ook wel allemaal genoemdquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:23 schreef Kally het volgende:
Kleine jongen,
Een beetje verliefd,
Bloed, zweet en tranen
De Vlieger
Goh ik ken er 4, dat is best veel
quote:Op woensdag 11 juli 2012 19:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Toen het niet goed werd gekeurd heel droog: Nou, dan is het fout!
Oh ja die ook nogquote:
ZE ZIET TOEKOOOOOOOOHMMSSSTTTT IN ONS AAAAAALLEBEEEEIIIIHEIIIIquote:
ZE VRAAGT NOOIT, HOU JE VOOR MIJ EENS VRIJJJJJJJJJJquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
ZE ZIET TOEKOOOOOOOOHMMSSSTTTT IN ONS AAAAAALLEBEEEEIIIIHEIIII
Het is wel een heerlijk nummer om mee te zingenquote:
Of in de Eftelingquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is wel een heerlijk nummer om mee te zingen
Ik ga in die weggeef hoek wel eens vragen om een karaoke setje
In Jorisquote:
Nee oke, maar dat kan geen kwaad dus? Want er zijn mics te koop (eventueel), ik ga karaoke aanschaffen, er komen meets aanquote:Op woensdag 11 juli 2012 19:39 schreef DeZwabber het volgende:
Er zijn Qware sets voor de ps3, weet neit of ze er ook voor andere consoles zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |