Maar het moet ook allemaal kunnen he, met je me hart enzo.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef aequus het volgende:
Het is niet of het te weinig is, het is hoeveel jij aankan
Wat raden jullie me aan:)quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef aequus het volgende:
Als dit schema goed gaat, bouw het verder op.
Het enige wat je kan vragen is wat wij aanraden voor trainingen die jij het beste kan doen.
Mij werd verteld dat buikspieroefeningen niks helpt, want je kunt ze toch nog niet zien, maar het kan zomaar anders zijn ... Ik neem ze overigens wel mee hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef jogy het volgende:
In het geval van een bierbuik moet je toch ook buikspier oefeningen doen, of niet? Ik heb in ieder geval een roeimachine gekocht en probeer daar 2/3 keer per week minimaal een half uur op te roeien.
2 keer per week een uur en dan ook nog sinds vandaag een half uurtje fietsen ( dat wil ik elke dag doen ).quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:12 schreef blek het volgende:
Volgens mij hangt dat van verschillende dingen af. Je leeftijd, gewicht, stofwisseling, aktief/geen aktief beroep enz.
Simpel gezegd is het natuurlijk gewoon een geval van minder calorien eten dan dat je verbruikt. Persoonlijk zou ik ook nog 2 keer in de week eeen kilometertje of 7 hard lopen met iemand. Twee keer per week een uurtje fintnessen vind ik niet erg veel.
Ah ok, duidelijk. Op zich ook niet zo vreemd achteraf, vet verbranden doet je lichaam overal waar die het vandaan kan halen natuurlijk. Maakt het alleen maar makkelijkerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:14 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Mij werd verteld dat buikspieroefeningen niks helpt, want je kunt ze toch nog niet zien, maar het kan zomaar anders zijn ... Ik neem ze overigens wel mee hoor.
Dan ben je gewoon goed bezigquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:16 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Jep, laatste keer op de weegchaal was zo'n 2.5 week geleden toen woog ik 80,5
ja, als je het zo bekijkt!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:17 schreef fruitshot het volgende:
Je sport te weinig, doe maar 2 uur per keer
en je boekt geen vooruitgang?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
ja, als je het zo bekijkt!Ik sport 6,5 uur per week...
Ach, er zitten wel grappige tussen. Het is hier tenslotte FOK!quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:20 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
DankjewelIig nog 1 positieve reactie tussen al die andere baby's;)
Ik ben niet dik, ik sport voor de fun.quote:
hart en vaat ziekte?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Maar het moet ook allemaal kunnen he, met je me hart enzo.
Zoek een lief mollig meisje en neuk het gewicht erafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Das waar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:21 schreef blek het volgende:
[..]
Ach, er zitten wel grappige tussen. Het is hier tenslotte FOK!
Maar serieus , als je nu al goed bent afgevallen zit je gewon op een goede schema. Beetje meer sporten is natuurlijk altijd goed.
Hoezo zou je hart het niet aankunnen?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Nog niet.. Wil het ook niet krijgen natuurlijk.
Als je zoveel weegt als ik ben je niet gezond;) Ik ga ook wel voluit.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoezo zou je hart het niet aankunnen?
Als je gewoon gezond bent kan je toch vol uit?
Zeg dat nou nietquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef fruitshot het volgende:
Ts, afvallen zul je, maar wil je van die bierbuik af, dan zou je toch meer energie in moeten steken![]()
Buikvet is ook zo vervelend om weg te sporten
Klopt, dat doe ik ook.. Eet elke dag gezond, drink veel water en GEEN bier meerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:24 schreef Catch22- het volgende:
afvallen kan maar op 1 manier; zorgen dat er meer verbrandt wordt dan er in komt.
Dus je moet ook letten op je eten.
Nee, beenvet is pas moeilijk....quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:23 schreef fruitshot het volgende:
Ts, afvallen zul je, maar wil je van die bierbuik af, dan zou je toch meer energie in moeten steken![]()
Buikvet is ook zo vervelend om weg te sporten
Ja maar er is niks mis met je hart.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:25 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Als je zoveel weegt als ik ben je niet gezond;) Ik ga ook wel voluit.
Das allemaal onzin als ik internet mag geloven;)quote:
Ja dat wel... Maar me buikje hea:P die blijft voorlopig..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:27 schreef Catch22- het volgende:
je bent dus 5 kilo kwijt in 1,5 maand? dan ben je wel goed onderweg.
Die werken wel, maar als je ermee stopt kom je wel snel weer aan ofzo?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:28 schreef Rusty_Nail_ het volgende:
[..]
Das allemaal onzin als ik internet mag geloven;)
Recuctil is een wonderpil wat dat betreft, je kan het alleen maar uit Amerika bestellen als het goed is. Werd meestal door artsen voorgeschreven aan mensen met overgewicht. Dat stofje zorgt ervoor dat je hersnenen ''het vol'' zijn gevoel gaat krijgen..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:29 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Die werken wel, maar als je ermee stopt kom je wel snel weer aan ofzo?
Ik vind fitnessen leuker;)quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:52 schreef igottagun het volgende:
Kun je niet beter zwemmen ipv al die fitness aparaat onzin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 05:25 schreef star_gazer het volgende:
Hee, het is weer zomer
Hier is het 'grote geheim':
• Train hard en serieus. Uur gewichten, half uur cardio. Drie keer per week is genoeg, maar een extra cardio sessie tussendoor kan nooit kwaad.
• Eet je eiwitten (2 gram per kg lean mass).
• Eet 500 kcal onder je onderhoudsniveau.
Af en toe ene pilsje is prima, maar alleen in het weekend.
Ik durf te wedden dat als je dit CONSEQUENT DOET, dat die bierbuik verdwijnt. End aar wringt hem de schoen; iedereen komt altijd met laffe kutsmoezen; ik ben gevoelig voor carbs dit, mijn schildklier zus, mijn genen zo. Je moet het gewoon DOEN.dat ebook is er toch al burn the fat, feed the muscleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sowieso valt er niet echt wat te zeggen wat de beste manier is. daar kom je alleen achter met trial en error. ik doe zelf Krachttraining i.c.m. Hardlopen
[ Bericht 4% gewijzigd door AntiChrist op 12-07-2012 09:02:16 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |