quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef rival het volgende:
[..]
ik zat altijd in [singles]
Maar hier is het gezelliger
Versierproblemen? Ja best erg eigenlijk wel, je had mijn kerstboom moeten zien afgelopen jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar heb je niks aan als je niet kunt versieren kreequote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef kree het volgende:
Ik vindt het wel leuk hoor nieuwe mensen.
Wacht alleen nog op een shitload meiden die met hetzelfde probleem zitten
mijn laatste versierpoging was 1 groot succes dus volgende keer weerquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
heb hem wel eens voor bij zien komen hoor.
Maar kan me ff geen verhaal van hem herinneren
Ja, hij vloog niet in de fik?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:08 schreef rival het volgende:
[..]
mijn laatste versierpoging was 1 groot succes dus volgende keer weer
Of juist geen problemen hebben, lijkt mij relaxterquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef kree het volgende:
Owh nou was naar die film natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan als je niet kunt versieren kree
En hoe ist met musicalmeisje #15?
ik heb de OP een keer gelezen en ik durf te wedden dat daar de squat regel staat... de ander zal wel iets staan wat hem de hemel in prijst of iets over zijn pussiesquote:
Nouja problemen klinkt zwaar.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Of juist geen problemen hebben, lijkt mij relaxter
het zit hier vol met meidenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:07 schreef kree het volgende:
quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:10 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb de OP een keer gelezen en ik durf te wedden dat daar de squat regel staat... de ander zal wel iets staan wat hem de hemel in prijst of iets over zijn pussies
Hey, de jouwe zijn minstens net zo slecht bedenk ik me nuquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, hij vloog niet in de fik?
Geoefend? Met watquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:09 schreef kree het volgende:
[..]
Owh nou was naar die film natuurlijk.
Week erna nog geoefend, leuke meid gewoon.
Maar ben nog niet echt verder op de hoogte (weet dus niet of ze een vriendje heeft)
Heb haar er niet over horen praten en vermoed van niet.
Dus ok alle opties nog open
Ik heb al enkele jaren niks meer versierdquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, de jouwe zijn minstens net zo slecht bedenk ik me nu
Niet allemaal maar van mijn leeftijd denk wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |