Ik had 2 dagen vrij, vanmorgen was ik ook in de warquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik voel mij al de hele dag niet goed, misschien verklaart het wel een beetje waarom ik dit dacht
Ik voel mij al 2 dagen wazigquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had 2 dagen vrij, vanmorgen was ik ook in de war
dat ding kan best snel, en je kan er redelijk mee "stunten" als je ff bezig bent.....quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voor mensen die nog te lui zijn om te steppen ja
Daar komtie ook vandaanquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
mocht ik er 1 willen kopen, dan doe ik dat via de importeur
Hoi ik ben rival, en redelijk nieuw voor mensen die een tijdje niet geweest zijn of niet vaak hier zijnquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:01 schreef kree het volgende:
[..]
Wie ben jij eigenlijk?
Niet vaak gezien hier?
Nee sinds vrijdag niet meer gedronkenquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je slaapritme weer kaput en aan t bier?
haha wat is een tijdje?quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi ik ben rival, en redelijk nieuw voor mensen die een tijdje niet geweest zijn of niet vaak hier zijn
Ja daar heb ik mee gewerkt (op dat ding rondrijden tijdens evenementen e.d.) dus misschien kan ik er dan 1 voor een vriendenprijsje krijgenquote:
Als je rival hier nog nooit hebt zien posten let je slecht op..quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat is een tijdje?
Ik volg het nu redelijk vanaf vorig jaar bijna
Maar ok lees ook niet alles mee.
Versierproblemen?
heb hem wel eens voor bij zien komen hoor.quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je rival hier nog nooit hebt zien posten let je slecht op..
ik zat altijd in [singles]quote:Op woensdag 11 juli 2012 17:03 schreef kree het volgende:
[..]
haha wat is een tijdje?
Ik volg het nu redelijk vanaf vorig jaar bijna
Maar ok lees ook niet alles mee.
Versierproblemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, er komen constant nieuwelingen bij. Het wentquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als je rival hier nog nooit hebt zien posten let je slecht op..
quote:Op woensdag 11 juli 2012 16:58 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar ik voel mij al mijn hele leven niet goed, misschien verklaart het wel een beetje waarom ik dit dacht
Zou toch ook wel saai zijn andersquote:Op woensdag 11 juli 2012 17:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, er komen constant nieuwelingen bij. Het went
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |